- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Porsche Panamera Diesel: 250 CP şi autonomie de 1200 de kilometri!
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Porsche Panamera Diesel: 250 CP şi autonomie de 1200 de kilometri!
iti pot spune asa:
exterior :
minim 4.6 ( cel mai babeste mod posibil , treapta a 5 a, 2000 rot/min mers constant )
maxim 8 ( cel mai hardcore mod posibi )
oras:
minim 7.5 ( cel mai decent mers posibi )
maxim 12 ( cele mai urate conditii de oras )
aici intervine stilul de mers, si starea de sanatate a masinii
Sunt de acord ca q7 este o garsoniera pe roti dar totusi: 15% in oras si 13% in afara (sportiv) si 11% afara (mai babeste).
Deci consumul anuntat de porsche este facut de specialisti in conditii speciale nu normale de trafic.
Asta cu premium e chiar haioasa, e ca si cum ai compara Logan cu Sandero, la calitatea materialelor. Sofati cu grija!
pentru baietii care cica au a4 mai sus,
1.so
la reprezentanta probabil ti-au zis 6,4 mediu nu 4,6, pentru ca daca ti-au zis 4,6 si ai crezut ai o mica mare problema
2.zeuss
a4 2.0 tdi 140 cp are 6 viteze , deci daca vrei consum la 130 dai 6 nu 5 , va consuma mai putin,
3.esan
2.0 tdi de la audi nu are nici o legatura cu 2.0 tdi de la passat, sunt motoare diferite, coduri diferite, puteri diferite, etc. vw 140cp audi 143cp, vw tdi-pd vestitele bkp si la audi tdi-cr.
4.6 e extra-urban, n-are cum sa fie pe masina aia asa veche consumul mediu de 4.6
si 2.0 tdi-CR doar ce au aparut in curtea VAG, audi chiar daca are 143 de cai... ce mi-e 3 cai in plus? =)) e ca o gluma proasa, e acelasi tractor antic si dedemult, n-au mai avansat deloc de la motoru ala, nu mai zic ca ala de 170 de cai/177 care p.l.m. o fi, sunt niste esecuri.
si degeaba are 6 viteze un tractor diesel ca nici unu nu o sa mearga lejer si fara sa se chinuie la 200 km/h. la 130 ori ca mergi cu a 5-a ori a 6-a cam acelasi cacat e.