- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Noul Volkswagen CC - restilizarea lui "Făt-Frumos"
Ultimele stiri din LOS ANGELES 2011
-
Automarket vă prezintă Salonul Auto de la Los Angeles așa cum l-am văzut de la fața locului. Mult mai slab decât cele europene, dar cu unele vârfuri care trebuie subliniate. (20.11)
-
Chevrolet a adus la Salonul Auto de la Los Angeles noul său sedan de clasă medie de talie globală, Malibu, alături de Camaro RS Cabrio şi de o ediţie specială a muscle-car-ului, botezată Hot Wheels. (18.11)
-
Deşi au avut ceva probleme cu lansarea noii generaţii CR-V, cei de la Honda le-au rezolvat rapid şi au putut expune crossover-ul în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles. (18.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Noul Volkswagen CC - restilizarea lui "Făt-Frumos"
-aceleasi motoare infecte... cine dracu cumpara V6-ele ala de 3.6 litri? cand ei dispun de tehnologie TSI inca continuia cu gunoiu ala, cand e loc si de mai bine, e frustrant orice motor de vw pe masina asta. pacat.
-au avut si ei modelu asta cu care sa mai iasa din linia aia de plictiseala totala, dar si-au batut joc de ea, si in felul asta isi bat joc si de client, "prost" sa fi sa o cumperi
-"cocalari" spor la cumparaturi!
Apropo, exista si mici modificari la interior, cine afirma contrariul sa se uite mai atent.
-tocmai asta era farmecul vechiului CC,....., era putin mai tineresc, era intr-adevar un coupe, mai fascinant ca design si ceva cu care puteai iesi din monotonia de zi cu zi. Acum a pierdut destul de mult din farmec.
El este inscris deja in linia de design actuala a lui VW.
El a fost "renascut" dupa Golf. Si Da Silva nu avea cum sa nu-i "transpuna" designul de pe Golf, dar intr-un mod mai placut.
-bmw incepe sa faca masini care abia le deosebesti una de alta
-audi strica ce avea mai frumos (A5) cu un facelift aiurea
-Mercedes strica C-Klasse cu facelift
-Honda scoate un Civic cu un desing mizerabil
-Vw strica o masina care a primit premii pt design si scoate porcaria asta de facelift.
Cat de mult imi placea CC pentru liniile fluente, pentru ca iesea din tipare, cu atat mi se pare mai urat acest facelift penibil. Da, seamana de la o posta cu Latitude. Grila aia din fata au supradimensionat-o de zici ca e din alt film, doar asa sa dea bine la americani. (Nu uitati ca CC se vinde excelent in SUA). Stopurile nu mai au niciun farmec.
Intr-un cuvant au stricat o masina cu adevarat frumoasa. Sa speram ca n-o sa-si bata joc si de Scirocco.
Daca nu poti sa faci diferenta intre modelele din gama BMW si Merc, inseamna ca ori ai o problema cu vederea ori nu poti sa vezi diferenta dintre tine si Lexington Steel!
Pana una, alta eu zic ca e vorba si de obisnuita cu designul asta. Asa s-a spus si de Golf de exemplu, dar cu toate astea vanzarile nu au fost slabe niciodata.
Ăsta era farmecul la CC. Era era altceva. Era un Passat mai fluid, încânta ochiul, vibrai altfel când te uitai la maşină. Acum are un design clasic, cu accente bussines (linii tăiate drept, unghiuri). Plus că s-a pierdut nota acea de originalitate care făcea din CC (şi Scirocco) apariţii cu personalitate pe şosea.
2. Critici de design o droaie ...
3. Lasati timpul sa decida .
Plus is dezamagit de motorizarea Diesel 2.0 numai (se stie ce probleme are motoru 2.0 la VW ....)
Acu o vreme am avut ovazia sa am vad in aceasi zi Vw cam toata gama Polo/Golf/Jeta/Passat.CC/Toareg (exceptand toaregu restu au cam acelasi interion 80-90% mi se pare execrabil ....)
Concluzionand: spatele arata bine, e in continuare fluid. Fata e oribila, prea mult crom, intr adevar seamana cu Latitude:))) Interiorul este clasic, nu straluceste, dar nici nu dezamageste. Motoarele.... asteptam o diversificare, update ceva... V6 benzina e clar pt piata din SUA, de aia nu s au obosit sa l schimbe. Dar 1.8 de 160 CP a fost imbunatatit pt noul A4, dus la 170 cp si micsorat consumul... De ce nu l au pus si aici..?! Era singura versiune care ma interesa......