- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Honda CR-V a debutat la Salonul Auto de la la Los Angeles
Ultimele stiri din LOS ANGELES 2011
-
Automarket vă prezintă Salonul Auto de la Los Angeles așa cum l-am văzut de la fața locului. Mult mai slab decât cele europene, dar cu unele vârfuri care trebuie subliniate. (20.11)
-
Chevrolet a adus la Salonul Auto de la Los Angeles noul său sedan de clasă medie de talie globală, Malibu, alături de Camaro RS Cabrio şi de o ediţie specială a muscle-car-ului, botezată Hot Wheels. (18.11)
-
Deşi au avut ceva probleme cu lansarea noii generaţii CR-V, cei de la Honda le-au rezolvat rapid şi au putut expune crossover-ul în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles. (18.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Honda CR-V a debutat la Salonul Auto de la la Los Angeles
Ma gandesc ca poate Honda are o strategie mai deosebita din moment ce refuza sa aduca la zi cutiile de viteza si aspectul masinii.
Se stie ca sunt conservatori dar parca exagereaza.
Desi vanzarile sunt in scadere si in America ei au totusi o valoare de piata enorma (probabil pentru ca produc si altele nu doar masini).
Strict personal consider ca Honda coboara sigur sub Toyota ca aspect si finisari si desi cu noul Accord se doreau Premium pariez ca in 5 ani vor fi sub Kia.
Toate acestea ne doare. Ne doare profund pentru ca Honda avea ceva special, rezona intr-un anume fel.
Pacat.... chiar admiram honda.
In primul rand, spatele mi se pare cel putin ciudat si fara prea mare legatura cu restul masinii, iar asta se pare ca devine o problema din ce in ce mai vizibila cu fiecare generatie de CR-V lansata.
In al doilea rand, cum bine zicea cineva mai sus, se incapataneaza sa ramana cu aceleasi tehnologii ca acum 10-15 ani din punct de vedere ar grupului motopropulsor, venind mereu doar cu mici imbunatatiri care incep sa devina necompetitive. Honda intotdeauna a procedat asa, cu exceptia a 2 mari salturi, unul cu CVCC in anii '70 si celalalt cu VTEC in anii '80, dar parca de cand fondatorul lor a intrat in nefiinta se incapataneaza sa ramana blocati pe acelasi palier de gandire, parca atemporal.
"Reversul" medaliei este ca au fiabilitatea de partea lor, fara discutie, dar incepe sa devina putin cam dificil sa te mai impui cu asa ceva cand lumea schimba masinile mult mai des decat acum 20 si ceva de ani, iar competitorii vin de la generatie la generatie cu salturi tehnologice remarcabile.
In al treilea rand, vad ca a intrat in obiceiul lor sa renunte la niste mici artificii traditionale care le mai ofereau cat de cat un atuu fata de altii. Spre exemplu, acest nou CR-V renunta la spatiul liber dintre consola centrala si cutia de depozitare dintre scaune in favoarea solutiei clasice deja de a le uni. O chestiune atat de simpla care dadea impresia unui spatiu de neegalat si, fara nici un fel de exagerare, chiar castiga clienti in detrimentul altor marci, acum a fost eliminata.
Nu ma intereseaza soarta Hondei in general, putin imi pasa daca or sa fie depasiti de Hyundai, dar nu pot sa nu-mi exprim dezamagirea vis-a-vis de procesul de "banalizare" prin care trece o marca deosebita, pentru care aveam un respect si o apreciere anume. Problema lor e ca si-au creat de-a lungul istoriei o imagine de marca foarte puternica iar acum nu o mai sustin cu ceva solid.