- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Chevrolet Camaro ZL1, mai puternic şi mai ieftin decât supercar-urile "tradiţionale"
Ultimele stiri din LOS ANGELES 2011
-
Automarket vă prezintă Salonul Auto de la Los Angeles așa cum l-am văzut de la fața locului. Mult mai slab decât cele europene, dar cu unele vârfuri care trebuie subliniate. (20.11)
-
Chevrolet a adus la Salonul Auto de la Los Angeles noul său sedan de clasă medie de talie globală, Malibu, alături de Camaro RS Cabrio şi de o ediţie specială a muscle-car-ului, botezată Hot Wheels. (18.11)
-
Deşi au avut ceva probleme cu lansarea noii generaţii CR-V, cei de la Honda le-au rezolvat rapid şi au putut expune crossover-ul în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles. (18.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Chevrolet Camaro ZL1, mai puternic şi mai ieftin decât supercar-urile "tradiţionale"
Ca sa nu mai vb de o traditie greu de egalat.
Si inca ceva,Camaro arata mai bine decat Maserati,sls .... etc.
2.aceasta masina nu se vrea o manina de lux gen mercedes SLS AMG, dar e o masina pur sportiva, incisiva, bruta in care ai parte de mult mai multe senzatii decat in restul jucariilor cu care s-a facut comparatia in articol (poate exceptie sa faca Porsche care ofera si variante mai spartane)
3.in concluzie fiecare alege ce doreste, in functie de ce vrea de la o masina
au reusit sa scoata sub 100cp/l dintr-un motor supraalimentat.
tehnica asta e geniala. sa ne uitam in curtea altora, si puteri echivalente din motoare mai "umile" si cu ani lumina in fata acestui obez de 6200cmc
Pe mine nu ma impresioneaza ce au reusit sa scoata din cilindreea de camion, iar o cutie manuala nu si are rostul pe aceasta hardughie... Consumul?
Cred ca nu depaseste 300km/h (pt ca are o cisterna cu combustibil atasata) :)) Serios vorbind, sa nu depasesti 300km/h inseamna ca la capitolul aerodinamica stai f prost....
Valoarea ei in Europa raportat si la costul de intretinere tinde catre 0, aici un hot hatch pare suficient.
Pt SUA e OK.
All the best!
La capitolul asta Maserati si SLS sunt in urma lui ZL1.
binenteles ca industria auto este o mare caracatita si nu trebuie sa renuntam la vechile obiceiuri cat timp mai putem stoarce de la prosti bani grei.
atat cu "suspensia minune" cu particule de metal in ulei si care e controlata prin magie, cat si motorizarile cu combustie interna cosmetizate cu motoristi electrice, sa fie mai la moda, eco.
imi place, arata frumos, are putere, dar e un dinozaur. e demn remarcat in anii 1990
Struguri sunt acri cand ......
Si multi au fost spalati la creier si nu isi dau seama ca li se ofera masini de scurta folosinta de majoritatea firmelor auto europene.
Masini care dupa 5 ani merg la casare.
De fapt asta este trendul dar eu ma multumesc cu motoarele de otel care scot putini cai putere timp de 60 - 70 de ani.
Si pentru ceilalti care se tot certau pe aici: Americanii nu pun accent pe interior si plasticurile sunt de calitate proasta si intradevar daca te iei la intrecere cu un M3 prin serpentine nu te gandi ca il poti depasi, are un control al directiei mai bun decat Camaro, dar daca circurili regulamentar poti sa treci fara probleme prin curbe.
Per total este o masina pentru cineva care vrea viteza, un sunet de invidiat si sa fie ceva diferit mai ieftin care sa dea bine langa un Mercedes, BMW, Bentley etc.