Toyota a anunțat la Geneva primele informații cu privire la Aygo facelift, o actualizare pentru modelul de oraș cu care japonezii își propun să crească vânzările în aceste segment.
Cu o cotă de piață de 6.6% în segment în 2017, Aygo primește câteva noutăți mai degrabă minore, inclusiv la nivelul sistemului de propulsie..
Toyota Aygo facelift: date esențiale:
● partea frontală a modelului este dominată în continuare de un X desenat cu ajutorul farurilor, însă a primit câteva elemente noi care îi oferă un aspect și mai agresiv decât până acum. Stopurile au fost de asemenea actualizate;
● Aygo facelift va fi disponibil în două noi culori de caroserie: albastru și magenta. Modelul utilizează jante de aluminiu de 15 inch;
● Toyota nu a publicat nicio imagine cu interiorul, însă menționează că a introdus modificări la planșa de bord, sistemul de iluminare sau tapițerie;
● Aygo facelift va fi disponibil în 3 niveluri de echipare: x, x-play (care include aer condiționat și sistem de infotainment de 7 inch) și x-clusiv (care beneficiază de sistem de climă automat, scaune cu tapițerie parțial din piele și o serie de sisteme de asistenta din gama Toyota Safety Sense, inclusiv Pre-Collision System și Lane Departure Alert);
● alte două ediții speciale vor fi disponibile cu regularitate: x-cite (culoare de caroserie în două nuanțe de magenta și jante din aliaj de 15 inch cu finisaj negru) și x-trend (culoare de caroserie neagră și stickere care oferă un aspect sportiv);
● Aygo facelift folosește o versiune îmbunătățită a motorului de 1.0 litri cu 3 cilindri.
O rată de compresie mai mare și un nou sistem de injecție pentru carburant au permis inginerilor să crească performanța acestuia de la 68 CP la 72 CP, în timp ce cuplul este de 93 Nm;● pe baza acestui motor, Aygo facelift are nevoie de 13.8 secunde pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h, în timp ce consumul mediu de carburant este de 3.9 litri/100 km.
Mai multe imagini și detalii tehnice vor fi dezvăluite cu ocazia lansării oficiale de la Salonul Auto de la Geneva.
Via Toyota
Suntem pe-aici cativa care nu-ti apreciem ligheanele si nici comportamentul grosier. Adu-ti aminte ce-au patit comunistii dupa ce ani de zile de inchis gura la lume si s-au purtat ca barbarii cu propriul popor. Stiu ca in Moldova sovietica ti-au netezit creierul si ti-au prajit circuitele, dar asta nu inseamna ca suntem oile tale de pe tarla.
Continua sa bagi manute rosii cu manie proletara. Nu faci decat sa ne scarbesti tot mai mult. Indiferent cati bani cheltui pe site-ul asta.
Toti care scriu comentarii negative la taiota pe site-ul asta sunt altii decat mine. Eu ma semnez pentru ce scriu. Spre deosebire de tine care te ascunzi dupa 1000 de nick-uri. Daca ai citit Biblia, probabil stii cine e tatal minciunii si are multe fetze.
Si intr-adevar, e una din cele mai urate si plictisitoare masini de pe piata. Poate de-aia nici nu va cresc vanzarile.
Oricum treaba e ca masina asta e o normalitate pe pietele asiatice. Acolo circula pe strazi numai desene animate.
"Taiota" asta,asa cum arata,arata mai bine decat VAG la care daca te uiti mai mult de 3 secunde te apuca somnu' si intri direct in hibernare ca ursul.3 linii drepte pentru "tinerei" de minim 120 de ani si gata,design frumos.In 2017 pana si cosciugele au design mai interesant decat cuburile/paralelipipedele pe roti marca "german engineering"(partea de soft mai mult).
Dar nu fiti tristi,a aparut T-Roaca,peste 5 ani cand o sa fie 3000 de euro,20 dă mii de km reali,va luati si voi design adevarat,nu desene animate.
@zarnesteanu....numai peste tine dau, prezent si nelipsit cand e vorba sa scuipi la artiole cu toyota. Ramai acelasi infatuat care scrie mult fara sa spuna nimic.