Salonul Auto de la Geneva 2018

Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte

Publicat Marti, 13.02.2018
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 5
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 1
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 2
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 3
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 4
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 5
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 6
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 7
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 8
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 9
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 10
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 11
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 12
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 13
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 14
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 15
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 16
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 17
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 18
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 19
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 20
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 21
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 22
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 23
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 24
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 25
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 26
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 27
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 28
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 29
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 30
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 31
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 32
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 33
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 34
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 35
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 36
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 37
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 38
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 39
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 40
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 41
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 42
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 43
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 44
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 45
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 46
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 47
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 48
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 49
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 50
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 51
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 52
Mercedes-AMG G 63: motor V8 biturbo de 4.0 litri cu 585 CP și cutie automată cu 9 rapoarte - Poza 53
De astăzi, Clasa G are un nou membru: AMG G 63. Versiunea de performanță este disponibilă cu un motor V8 biturbo de 4.0 litri care produce 585 de cai putere și 850 Nm.

Deși au trecut doar câteva săptămâni de la prezentarea oficială a noii generații Clasa G, constructorul german oferă primele informații despre versiunea AMG G 63.

Vechea generație G 63 folosea un V8 biturbo de 5.5 litri, dar acum, sub capota noului Mercedes-AMG G 63 se află un propulsor V8 biturbo pe benzină de 4.0 litri care produce 585 de cai putere la 6.000 rpm și 850 Nm între 2.500 și 3.500 rpm. Unitatea propusă de constructorul german integrează și un sistem capabil să dezactiveze patru dintre cei opt cilindri în anumite condiții. Astfel, consumul mixt anunțat de Mercedes pentru noul AMG G 63 este de 13.2 litri la 100 de kilometri, iar emisiile de CO2 ajung la 299 de grame per kilometru.

Unitatea V8 este cuplată la o cutie AMG Speedshift cu nouă rapoarte care, bineînțeles, integrează un software special conceput pentru AMG G 63. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.5 secunde. În mod normal, viteza maximă este limitată la 220 km/h, dar clienții pot alege AMG Driver's Package, iar valoarea crește până la 240 km/h.

Mercedes-AMG G 63 va fi echipat cu sistemul de tracțiune integrală AMG Performance 4Matic (distribuția cuplului este acum de 40/60 față/spate), cu suspensia adaptivă AMG Ride Control și cu tehonologia AMG Dynamic Select.

Aceasta din urmă oferă cinci setări diferite pentru asfalt (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ și Individual) și trei moduri pentru escapadele în off-road (Sand, Trail și Rock). Fiecare dintre aceste moduri oferă setări speciale pentru direcție, motor, accelerație și suspensie.

La nivel estetic, versiunea AMG G 63 integrează o grilă specifică modelelor AMG, spoilere ceva mai agresive și blocuri optice LED High Performance. Opțional, clienții vor putea alege luminile Multibeam LED.

Așa cum era de așteptat, nemții oferă noul AMG G 63 în varianta Edition 1. Aceasta are dungi laterale în nuanța Graphite Grey și carcase pentru oglinzi cu accesorii roșii. Pachetul AMG Night promite o serie de elemente colorate în negru, jante de 22 de inch cu elemente roșii. Aceeași nuanță a fost preluată și pentru anumite accesorii de interior.

Noul Mercedes-AMG G 63 va fi expus în premieră internațională în cadrul Salonului Auto de la Geneva, iar debutul comercial este programat pentru luna iunie.


Comentarii (5)

  • Acum niște ani am avut ocazia de-a schimba ceva vorbe c-un posesor de G-AMG C63 (unii ar fi tentați să zică *un fericit posesor de* etc.).

    Eu nu zic totuși - fiindcă habar n-avea de nimic despre el. Dar de absolut nimic - nici măcar cît consumă (*Știu și eu? 20, poate 25 la sută da nici nu mă interesează.*)

    Și nici măcar nu ieșea de pe asfalt cu el.
    ...Să mai continui? N-are rost.
    21 2
  • Un baiat
    @Kirotractor
    Nu avea habar de nimic despre el dar avea bani de el. Restu degeaba stiu despre el daca nu au bani de el...nu stiu care e mai castigat :))....
    7 6
  • Răspunsul tău mi-e f. util și-ți mulțumesc pt el, @Un_băiat (de cartier mai mult ca sigur :-)) fiindcă mă convinge o dată-n plus de inutilitatea subtilității-n comentariile d-acilea. Și de fapt de oriunde-n Românica.

    Spor la făcut marafeți îți urez așadar - și-n plus la admirat maneliști, fotbaliști, mioritico-abilo-capitaliști de cumetrie etc.
    Concluzia: bani să fie, că-n rest neuronii *n-are valoare*.
    8 2
  • Adrian C
    @Kirotractor
    Inca o dovada clara ca masinile scumpe sunt cumparate de romani doar pt. imagine. Cand habar nu ai ce poate masina ta, inseamna ca nu o meriti. Sigur...ti-o permiti dar e mai bine sa cumperi o Dacie corecta pt. ca la nivelul ala esti daca nu ai idee ce inseamna un G sau un Ferrari etc.
    7 1
  • someone
    @ toata lumea: daca e sa ne luam dupa formula spusa in ceea ce ati zis mai sus, atunci cam 90% SUV-uri sant inutile. si noi ceilalti, stim ca sant doar imagine si fitze, iar ei spun ca santem invidiosi pe "maretia" lor automobilistica.
    si discutia va continua la nesfarsit
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru