Ford a publicat primele imagini cu Ka+ facelift. Modelul constructorului american a primit câteva modificări exterioare, îmbunătățiri la nivelul interiorului, dar și motorizări noi. În plus, modelul de segment B va putea fi comandat și în versiunea Active. Aceasta din urmă oferă o gardă la sol ceva mai mare și protecții suplimentare.
Ford Ka+ facelift a primit o grilă frontală restilizată, blocuri optice modificate, lumini de zi desenate sub forma literei C și spoilere modificate. Ford Ka+ Active promite o gardă la sol mai mare cu 23 de mm față de versiunea standard și bare de amarare amplasate pe plafon. În același timp, Ka+ Active este disponibil cu jante de 15 inch care au un design special și o caroserie vopsită în culoarea Canyon Ridge Bronze.
La interior, Ford spune că a pregătit materiale ceva mai bune și accesorii cromate. În plus, Ka+ facelift va fi disponibil cu sistemul de infotainment Sync 3. Acesta comunică cu pasagerii prin intermediul unui ecran tactil cu o diagonală de 6.5 inch și este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.
Ford Ka+ facelift va fi disponibil cu senzori de ploaie, lumini automate, parbriz și scaune încălzite și senzori de parcare.
Standard, clienții vor primi geamuri față și oglinzi electrice, închidere centralizată, asistent la pornirea în rampă și limitator de viteză.Ford Ka+ facelift și Ka+ Active vor fi disponibile cu motoare diesel și benzină echipate cu sistemul Start/Stop. Modele constructorului american vor putea fi comandate cu un motor de 1.2 litri Ti-VCT cu trei cilindri care produce 70 sau 85 de cai putere, dar și cu unitatea de 1.5 litri TDCi de 95 de cai putere și 215 Nm. Unitățile vor fi echipate cu o cutie de viteze cu cinci rapoarte.
Deși per total arată mai digerabil noile Ka+, la fel ca-n cazul lui EcoSport concepția inițială destinată unor piețe ca India are-n continuare hibe legate de... proporții.
Și care nu pot fi rezolvate prin niciun fel de facelift, oricît de amplu ar fi el - e doar părerea mea poate și asta, clar.
Corect ar fi fost deci: *Ka+ oferă tehnologii moderne și UN motor nou.*
Versiunea actuală Ford Ka+ (cea fără facelift) are tot un 1.2 benzină, dar cu 4 cilindri.
Noile benzinare se zice c-ar avea cu 10% mai mult cuplu și ar consuma cu 4% mai puțin (4,8 l/100 km media în loc de 5,0 acum), prețul economiei fiind probabil ceva vibrații în plus. Dar și 1.000 lire sterline-n plus (în UK; evident.)
În fine, pariez că nici acum nu va răpi Ka+ mulți din clienții de Sandero (Stepway mai ales - versiune pe care cca. 70% din cumpărătorii vestici o aleg), deși faceliftul va ajuta într-o măsură vînzările (doar 61.000 din sept. 2016).