La numai o zi după ce am făcut cunoștință cu noul Skoda Kodiaq Scout, constructorul cu sediul la Mlada Boleslav a ridicat prelata și de pe versiunea ceva mai sportivă a SUV-ului său.
Așa cum sugerează și numele, Skoda Kodiaq Sportline este adresat celor care își doresc un model ceva mai sportiv, dar totuși nu la fel de pretențios ca mult-așteptatul Kodiaq RS.
Din punct de vedere al designului, Kodiaq Sportline se remarcă prin nuanța de negru adoptată pentru grila radiatorului, oglinzile laterale și ornamentele geamurilor laterale. De asemenea, luneta și geamurile laterale au o tentă fumurie. Modelul este oferit în standard cu jante de aliaj de 19 inch, însă opțional sunt disponibile și jante de 20 inch. De asemenea, identificarea modelului este facilă și prin prezența unui logo pe aripile față.
La interior, principala noutate este reprezentată de scaunele sport cu Alcantara. Scaunul șoferului este ajustabil electronic și are inclusiv funcție de memorie, în timp ce volanul este multifuncțional și acoperit cu piele. Trăsăturile sportive se observă și pe display, care afișează inclusiv forțele G, actuala putere furnizată de motor, dar și temperatura uleiului și a lichidului de răcire.
Kodiaq Sportline vine în standard cu tracțiune integrală, iar gama de motorizări este similară cu cea disponibilă pe Kodiaq și include două unități pe benzină: un TSI de 1.4 litri și 150 CP cu care Kodiaq ajunge de la 0 la 100 km/h în 9.8 secunde și oferă un consum mediu de 6.8 litri/100 km, dar și un motor TSI de 2.0 litri și 180 CP. În plus, există un motor diesel TDI de 2.0 litri, disponibil în versiuni de 150 CP și 190 CP.
Skoda Kodiaq Sportline va fi prezentat oficial cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, care va avea loc în prima parte a lunii martie.
Via Skoda
Cu coltul gurii zambesc insa un pic: "Scaunul șoferului este ajustabil electronic și are inclusiv funcție de memorie". Suna bine si modern, insa va dati seama ca americanii aveau la mijlocul anilor '50 asa ceva in cazul marcilor de lux Cadillac, Chrysler-Imperial, Packard sau Lincoln? Si la inceputul anilor '70 pe unele modele ale marcilor de volum comparabile cu Skoda: Chevrolet, Ford si defunctul Plymouth? Asta apropo ca cineva se bate pe aici cu pumnul in piept ca europenii sunt cei mai pretentiosi cand vine vorba de masini.
Si, chiar si atunci, oamenii sunt subiectivi.
citez: e usor versuri a scrie....