Renault Captur este cel mai bine vândut crossover de segment B de pe Bătrânul Continent, iar constructorul francez vrea să-și păstreze supremația prin lansarea unui facelift cu ocazia Salonului Auto de la Geneva de la începutul săptămânii viitoare.
Departe de a se schimba în mod radical, noul Renault Captur propune câteva elemente interesante, prin care constructorul încearcă să atragă și mai mulți clienți.
Renault Captur facelift: informații esențiale:
● Captur facelift primește o grilă asemănătoare cu cele disponibile pe Kadjar și Koleos, precum și modificări subtile la cele două bare de protecție pentru a întări caracterul aventurier al modelului;
● Crossoverul este disponibil în standard cu lumini de zi LED în formă literei C, iar opțional clienții pot alege și lumini full-LED;
● De la al treilea nivel de echipare în sus, Captur facelift beneficiază de plafon panoramic disponibil într-o configurație cu două tonalități pentru a îmbunătăți lumina ambientală;
● Primele 3 nivele de echipare sunt disponibile cu 4 tipuri de jante: două de 16 inch (Extreme și Adventure) și două de 17 inch (Emoțion și Explore);
● Captur facelift poate fi puternic personalizat: are două nuanțe de culori noi (Atacama Orange și Ocean Blue), dar și o culoare distinctă pentru plafon (Platinum Gray).
În total există peste 30 de combinații de personalizare, în timp ce interiorul are de asemenea 6 posibilități de personalizare;● Motorizările sunt neschimbate: propulsoare turbo TCe pe benzină de 0.9 litri (90 CP) și 1.2 litri (120 CP), dar și un motor diesel de 1.5 litri și 90 sau 110 CP.
Via Renault
Comentarii (0)