Chiar dacă europenii încep să aprecieze din ce în ce mai mult SUV-urile, unii producători germani refuză să renunțe la mașinile de familie clasice, cum sunt break-urile.
În așteptarea dezvăluirii oficiale a noului Insignia Grand Sport, înlocuitorul actualului Insignia, Opel ne surprinde cu o nouă premieră: varianta break a modelului de clasă medie. Spre deosebire de sedan, acesta nu-și modifică numele și rămâne Insignia Sports Tourer.
Modelul va fi expus tot la Salonul Auto de la Geneva, alături de varianta sedan, pe care, de altfel, se și bazează. Nu e de mirare că designul frontal este copiat după acesta și inspirat de conceptul Monza. Partea posterioară a fost însă modificată, a primit un design nou și permite acum un spațiu de depozitare mai mare.
Spre deosebire de actuala generație, noul Opel Insignia Sports Tourer oferă o suprafață de încărcare mai lungă cu 10 centimetri și o capacitate mai mare cu 100 de litri, capabilă să crească până la 1640 de litri cu bancheta spate rabatată. Chiar dacă a crescut în dimensiuni, break-ul va fi mai ușor decât modelul pe care îl înlocuiește cu aproximativ 200 de kilograme, mulțumită arhitecturii compuse din materiale mai ușoare.Asemeni sedanului, Insignia Sports Tourer va beneficia de întreaga linia de tehnologii dezvoltate de Opel, inclusiv de sistemul de tracțiune integrală cu torque vectoring, suspensia adaptivă, sistem multimedia cu OnStar și suport Apple CarPlay și Android Auto.
Deși detaliile tehnice nu au fost făcute publice, GM susține că noul Insignia Sports Tourer va fi disponibil cu o gamă largă de motorizări diesel și benzină, dar și cu o transmisie automată cu opt rapoarte.
In plus, Opel are marele avantaj ca se devalorizeaza foarte repede si are preturi accesibile second-hand :):):), asa ca in 2-3 ani e un chilipir.
deschideti poza 2 si cea din link
http://denunt.com/wp-content/uploads/2015/01/Masina-cu-cel-mai-atractiv-design.jpg
apoi ma uit la "aripile" de langa sigla Opel....asa'i ca sunt, parca, o prelungire a siglei Mazda?
in rest....Opel are 2 linii ascendente pe lateral, la Mazda sunt cel putin 3: capota motor, linia geamurilor laterale, linia superioara a rotilor fata, linia superioara a rotilor spate si una care porneste de la nivelul oglinzilor exterioare si care coboara usor.
Una peste alta chiar daca intre cele 2 sunt asemnari evidente limbajul de design e destul de clar definit incat sa poti spune despre amandoua ca arata a naibii de bine.
Cat despre Buick Avista...ala are si mai multe elemete de design comune cu ale Mazdei....
raman la coreeana mea din '93 tunata "umpic" si piele basic care "i-a" 5 stele verzi cand intra in mine ditamai trotineta copilului vecinilor de la etajul 2 de imi scap sushi-ul pe care il tin elegant cu degetele mari de la picioare pe care le folosesc drept betishoare.
cum ar veni...
Presupunand ca, pe langa altele, esti focusat si pe spatiu (portbagaj, etc) un BMW de dimensiuni comparabile ar fi un seria 5.
Daca mai departe ai pretentii la niste optiuni suplimentare (Internet - ceva similar ONStar, clima, etc., la BMW ai ajunge la niste preturi unde, dupa vreo 4-5 ani, doar devalorizarea ar echivala cu ~90% din pretul opeului nou.
N-are rost sa intram in teorii de genul « cu cat e mai bun BMW, etc » – nicidecum nu in masura diferentei de prêt…