După o imagine de tip teaser care dezvăluia doar linia profilului, Hyundai a dezvăluit complet noul i30 Wagon, premiera sa pentru ediția de anul acesta a Salonului Auto de la Geneva.
Modelul se vrea a fi una dintre cele mai practice alternative din gama compactă, oferind unul dintre cele mai încăpătoare portbagaje din segment. Potrivit comunicatului oficial, i30 Wagon are o capacitate de 602 litri în condiții normale de stocare. Dacă se rabatează bancheta spate, spațiul crește la 1650 de litri.
Dezvoltat în Germania și produs la uzina Hyundai-Kia din Slovacia, noul i30 Wagon oferă un ampatament de 2650 de mm, adică suficient pentru a transporta cinci adulți.
Designul interior este preluat de la fratele hatchback, ca de altfel și lista de tehnologii, care va include încărcare fără fir pentru telefoanele mobile, faruri full LED, un ecran multimedia de 8 inch, suport Apple CarPlay și Android Auto.
Lista sistemelor de siguranță este și ea destul de lungă și include asistent pentru păstrarea benzii de mers, frânare automată de urgență, pilot automat adaptiv, monitorizarea ungiului mort, avertizare la ieșirea cu spatele dintr-o parcare și un asistent pentru faza lungă.Gama de motorizări va fi similară cu cea a fratelui hatchback și va include un propulsor turbo de un litru, capabil să dezvolte 120 de cai putere.
Va exista și unitatea turbo de 1.4 litri și 140 de cai putere. Cei care preferă dieselul vor putea alege între versiunile de putere ale CRDI-ului de 1.6 litri: 95, 110 și 136 de cai putere.Noul Hyundai i30 Wagon va debuta la Geneva și va ajunge pe străzile din Europa chiar în primăvara acestui an. Toamna va fi rezervată însă versiunii de performanță i30 N, anticipată deja de mai multe imagini și filme teaser.
Acum vine o copie de la Ford, cu care se lauda Hyundai. Adica, ia uitati ce am reusit sa copiem de data asta! Arata bine nu? :):):)
@ABC: Achtung - Auris a fost lansata DUPA i30-ul pomenit de tine, asa ca nu stiu cine pe cine a copiat... ;-)
Asta nu inseamna ca i30-ul ultim nu mi-ar mai parea un A3 pentru cei cu portofel mai subtire, conceput oricum tot de Peter Schreyer - imagine de care break-ul se indeparteaza un pic, chiar daca aduce cu A-Klasse CLA Shooting Brake la conturul ferestrelor laterale.
N-ai cum sa mai fii unic din moment ce la 2 ani apare un alt model sau o '' noua colectie'' cum e la incaltaminte :)
INTR-adever hyundai se inspira destul de mult de la europeni dar le si iese treaba, si se vede in vanazari care sunt de la an la an mai mari.
Si sa nu uitam ca preturile inca sunt destul de mici si fiabilitatea inca buna; pe viitor sunt curios cum vor evolua lucrurile!