În toamna anului trecut, cu ocazia Salonului Auto de la Paris, Audi reușea să iasă în evidență în zona compactelor sportive cu noul Audi RS3 Sedan, care prin prisma unui motor spectaculos reușea să ajungă la performanțe asociate în special supercarurilor.
Iată că toate aceste noutăți au fost acum implementate și pe noul Audi RS3 Sportback, care a fost dezvăluit oficial înainte de prezentarea oficială cu public care va avea loc peste mai puțin de o lună la Salonul Auto de la Geneva.
Astfel, Audi RS3 Sportback preia cel mai puternic motor cu 5 cilindri din istorie, și anume unitatea de propulsie TFSI de 2.5 litri care dezvoltă 400 de cai putere, cu 33 de cai putere mai mult decât versiunea precedentă, în timp ce cuplul este de 480 Nm între 1700 și 5850 rotații pe minut. Cu ajutorul acestei propulsii, RS3 Sportback ajunge de la 0 la 100 km/h în numai 4.1 secunde, în timp ce viteza maximă limitată electronic la 250 km/h poate fi crescută la cerere până la 280 km/h.Deloc surprinzător, tracțiunea integrală quattro face parte din pachetul standard, iar cutia de viteze este cu dublu-ambreiaj și are 7 trepte.
RS3 Sportback are o gardă la sol coborâtă cu 2.5 centimetri față A3 Sedan, la fel ca în cazul lui RS3 Sedan, iar ecartamentul față a crescut și el cu 20 de milimetri. Din punct de vedere al designului nu avem niciun fel de noutate, întrucât elementele introduse pe RS3 Sedan au fost preluate și pe varianta Sportback.După lansarea de la Geneva, Audi RS3 Sportback va putea fi comandat în Europa începând din luna aprilie, iar livrările sunt programate să înceapă în august.
Via Audi
pacat ca are o fiabilitate sub zero, astia de la audi chiar nu stiu ce fac. ar trebui sa se ocupe de nasturi.
Pe TT-RS se potriveste deci mai bine 2.5 TFSi-ul zic eu - si nu doar fiindca egaleaza sau chiar bate majoritatea supersportivelor cu pret dublu.(0-100 km/h in doar 3,6 s.)
Fiabilitatea nu cred sa fie o problema - poate doar a cutiei DSG, desi se pare ca doar cele montate pe VW au facut frecvent necazuri, conform statisticilor de pe forumurile dedicate.
Si sunetul celor 5 cilindri e fabulos - zic asta nu din... auzite, :-) auzindu-l pe viu, chiar daca in precedenta declinare, ale carei performantze deja erau cumva inutil de ridicate. Pentru drumurile romanesti cel putin.
0 pozitive 20 negative ! Iti dai seama cata dreptate ai nu ?
Lumea a evoluat, asta e clar...
Restul e can-can :-)
...Acceleratie echivalenta unui mini hot-hach actual "banal'' de cca. 200 CP si 20K euro gen Clio RS, 208 GTI, Ibiza Cupra, Corsa OPC etc.
Partea ceva mai trista a evolutiei e ca pe vremea Miurei (Vmax. 276 km/h totusi...) nu te loveai de radarele prezentului, ca sa nu mai vb. de statul la semafoare si-n ambuteiaje cu sute de cai sub tine.
http://www.caranddriver.com/flipbook/car-and-driver-tested-the-12-quickest-cars-of-the-1960s#7
Era depasita bine de multe modele americane sau de Porsche 904. De altfel in anii '60, Miura nu era nici in top 12 ca acceleratie...
http://www.zmescience.com/research/technology/fastest-cars/
Se pare ca in anii '60 Ferrari 365 GTB/4 “Daytona” a fost regina vitezei maxime, cu 280 km/h.
Oricum anii '20-'30, cu Duesenberg-urile cu viteze maxime de peste 200 km/h si motorizari de 265, 320 si 400 cp (au avut si de 400 cp insa era pentru acceleratie, nu pentru viteza maxima, de aia apare in lista doar motorul de 320 cp), au fost chiar nebuni... Nu degeaba Duesemberg e considerat zeul auto, in anii '30 modelele costand si 30.000 $ (cat salariul pe 10 ani al unui medic bun dintr-un oras mare ).
masina...mie imi place...pentru ca imi plac Sportback-urile astora.
Tu vorbesti mah :))) ?
Cine vorbea...mascarescu care are 99% din comenturi ascunse de la manute rosii :)))))))))))))))))))))))))
Vezi ca te contrazici singur ;)
@tokyo
Asa este, de fapt transmisia de pe Haudi nici nu pute pe langa E-CVT , doar ca putini au abilitatea sa inteleaga ce e aia tehnica adevarat.
Da vad ! 10 manute rosii si doua verzi la tine si comentul ascuns :)))) te faci iar de ras. Mai bine nu mai comenta !
Daca chiar crezi ca voi intra in polemica cu tine iar te inseli, am lucruri mai importante de facut cum ar fii sa-mi curat turturii de pe oglinzi la Toyota Avensis T28 ;) .Trebuie sa ma obisnuiesc curand mai urmeaza si un CH-R in parcarea mea , sper sa nu crapi de invidie ca ti-am zis ...
Normal ca nu mai intri in polemica pt. ca nu mai ai argumente :)). Daca tu te crezi mare smecher cu un junghi de Toyota te inseli amarnic. Poti sa ai si Lexus LS tot un nimeni esti si tot o masina de 2 lei e. Si cine te-ar crede pe tine ca ai permis sau masina ? Iti spun eu . Nici tu nu crezi ce spui !
Deja imi pute de la o posta cum iti curg balele dupa o masina noua si luxoasa cum e T28 , asa ca, sincer nu mai am ce argumenta cu rine, consider ca esti mult prea mic si sfrijit pt a argumenta :)))
Luxoasa auzi :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Aia e low cost toata ziua. De fapt la bugetul tau o cotoarba de Toyota e lux corect ! Stiam ca esti sarac dar nici chiar asa..
Este doar o intrebare, sper ca ai inteles!
Pe langa gaz ai uitat sa specifici ca intra si pretul chiriei la ''vila'' :))). Somon ? pastrav ? merluciu ? Iar te uiti prea mult pe Wild ? :)) .. Tocmai am terminat conserva, acum am trecut la un ness sa ma tina in fortza , altfel cam greu sa citsti aberatiile tale :)))
Iar te oftici ca la tine acasa e infern si nu ai parte de ce e mai bun ?
Iar te-ai facut de coco pe aici :))) .....vad ca esti ''nambar oan'' la negative :)))
Unul este “putred” de bogat (deci ușor de pecetluit cu Semnul Fiarei, căci cei mai fricoși oameni sunt cei care au oroare la gândul că și-ar putea pierde vreodată averea, poziția, privilegiile, confortul și huzurul…de fapt, nu neapărat doar parveniții, ci și orice făptură umană care iubește și ȋși pune nădejdea ȋn “dulceața acestei lumi trecătoare”), iar celălalt deținătorul maximum ȋncredințat al adevărului, dar nu doar din Univers, ci și din Multivers, Metavers, Xenovers, Omnivers, Alfavers și Omegavers (deși n-am habar dacă au ajuns și pe acolo “asiaticele” lui ireproșabile). Iar tu, dragă Kotegaeshi, nu-ți mai bate capul, cum făceam și eu odinioară…N-am reuși decât să ne amărâm sufletele, iar timpul este atât de prețios…
Ȋ.P.S. Mafiosie, cine știe? ultima strigare…poate te voi “dezactiva” de tot – care dintre sedanurile “asiatice” (dar nu ajutat de americanii de la Extreme Turbo Systems) ar putea face mai mult decât “ghermanca” următoare:
https://www.youtube.com/watch?v=qFPGknQgMT0
?
Revenind la propriu-ti argument ulterior, iti voi raspunde cu un contra-argument temeinic domeniului auto . Mărseidisul fiind o limuzina cu 4 usi nu este o masina de DRGA RACING , la fel cum din nici un alt auto cu caroserie tip CASUAL nu poti face o masina de ''liniutze'' . In locul compratiei as fii pus la bataie Godzilla R35 sau R37 Alpha 1.650CP ;) .Alta intrebare ?
care spirite... unde vezi tu spirit la astia doi? :)) sunt doua "tufe de Venetia". Da, am zis unii si altii...ultimii sunt cei mai isteti...nu se baga in cloaca astora. Pentru ce? Castigi ceva?
Poate @kota are dreptate...valceanu posibil sa fie doar vizitiu. Personal, cred ca e de conditie mai buna. Financiar, vorbind. Ca'n rest...e ultima scursura.
Celalalt e... pe pilule. Daca 'si le ia la timp e ok, altfel o da in..."coincidenta civica". Are asta niste constructii verbale de te doare mintea....aceste nonsensuri de exprimare intalnite de'a lungul timpului la majoritatea comentariilor demostreaza ca originalul mafia e acum si ...automobilist. Si, in acelasi timp, un diliu fara leac.
...propriu-ti argument ulterior(!)
.... argument temeinic domeniului auto
https://www.youtube.com/watch?v=q9rnDwrgpek
Prima Toyota din istorie (modelul AA) a avut motor de concepție Chevrolet, șasiu și electrice de la Ford, iar caroseria era de proveniență Chrysler. Cu alte cuvinte, Triada americană i-a dat brânci evolutiv “celei mai celei” companii auto de astăzi ȋn topul valorii mondiale de brand. Așijderea, marea odisee Toyota Land Cruiser a pornit la drum pe baza unui Jeep al dușmanilor “scârboși” găsit de Armata Imperială; mai târziu, a preluat și motoare de la Merseidis Bănț.
End of story.
Scorpion otrăvitor, ce “rai” ȋți ȋnchipui că trăiești, din moment ce ȋți disprețuiești cu obidă semenii “nerealizați” materialicește și ȋi califici ȋn moduri la fel de odioase ca ale mafiotului?! Iar voi, Automarket, sunteți de comă…Dar noroc că eu am nervii tari. Rămân ferm pe baricade…Cât ar putea să șuiere șerpii? Atâta puteți, mă?!
viata e...pustiu
Unde duce nebunia ! Orgoliile absurde si idioate !
Fiecare 100 CP in plus inseamna de fapt MAI MULTA POLUARE pentru plamanii copiilor nostri si in viitor al nepotilor nostri !
Stam si vedem LAUDELE la asemenea masini care MANANCA EFECTIV - LA PROPRIU - OXIGENUL pe care il respiram !
Si pentru ce ??? ca sa aiba unu sa apese pedala la 300 CP, 400 CP, 500 CP sau chiar 1000 CP !
O nebunie!