Salonul Auto de la Geneva 2017

Noua generație Honda Civic Type-R vine în martie: hot-hatch-ul agresiv va avea motor turbo de 2.0 litri

Publicat Joi, 16.02.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 7
Noua generație Honda Civic Type-R vine în martie: hot-hatch-ul agresiv va avea motor turbo de 2.0 litri - Poza 1
Noua generație a lui Honda Civic Type-R, bazată pe conceptul agresiv prezentat în toamna trecută, va fi prezentată în luna martie și va avea un motor turbo de 2.0 litri, care va genera mai mult decât cei 310 cai putere ai versiunii actuale.

La Salonul Auto de la Paris din toamna anului trecut, Honda a atras atenția prin prezentarea lui Civic Type-R Concept, care prefața lansarea noi generații Type-R. Iată că acum constructorul japonez a confirmat că prezentarea oficială a noii generații Honda Civic Type-R va fi dezvăluită publicului cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din prima parte a lunii martie.

Din păcate, niponii au fost aproape la fel de zgârciți în furnizarea de informații ca la Paris, astfel că singura noutate reală este confirmarea prezenței motorului turbo cu capacitatea de 2.0 litri. Acest motor este disponibil și pe generația actuală și furnizează 310 de cai putere, însă presa internațională anticipează că, în cazul noii generații, unitatea a fost îmbunătățită pentru a oferi 320 sau chiar 330 de cai putere.

Urmareste Automarket
Așa cum suntem obișnuiți, designul este agresiv, iar semnăturile noii generații sunt o priză de aer imensă inserată în capotă și evacuarea triplă, cu diametrul țevii centrale mai mic decât al celorlalte două.
Între timp, jantele piano black au 20 de inch și sunt încălțate de pneuri cu lățimea de 245 de milimetri.

Civic Type-R va fi produs la fabrica Honda din Swindon, Marea Britanie, alături de versiunea normală a noii generații Civic. De aici, modelul va fi exportat în Europa, Japonia și, pentru prima oară, și pe teritoriul Statelor Unite.

Via Honda


Comentarii (7)

  • Hodă Type Sake
    Seamana cu Fiat Abia
    9 17
  • moaaammma, tehnologie de varf japoneza, unde esti mafia?
    deci modelul sport de varg de 2 litri de la honda produce cat produce modelul ordinar de la volvo, 320 de cai
    14 12
  • din franta
    TheArrogantOne, degeaba bat campi aici , mai ales cand nici nu iti cunosc subiect, la gama v40 (masina concurent al civic) cel mai puternic motor benzina e de 245 de cai.
    la v90 cel mai puternic e de 320 de cai
    sigur te refer la xc90 care are 408cai, dar cam uit sa zic ca are 320 din motor, si 87 din motor electric.
    asa ca teorile tale sunt prost, sau as zice chiar genant (mai ales de la cineva care se preface specialist)
    sa nu mai vb de civic care se invart pe la 35000 de euro vs xc90 plug in care porneste cam pe la 120000 euro.
    6 13
  • Ridem noi ridem, da' nu stiu cit de sanatoasa-i pe termen lung cursa asta nebuneasca dupa CP/litru - pentru componentele motoarelor, evident.
    Mai mult ca sigur producatorii stiu insa ca solicitarile mecanice vor fi, cu mici exceptii, de max. 50-60% in majoritatea duratei de viatza a masinilor.

    Vad oricum ca si Leon Cupra a atins pragul 300 dupa Golf R, TTS & Co, asa ca articole de genul "Hyundai i30N va fi un hot-hatch de temut cu 250-275 CP" devin de-a dreptul rizibile.
    19 0
  • @ din franta,
    cred ca tu nu ai citit bine comentariul meu, eu nu am vorbit ecat de motorul de 320 de cai, nu am pomenit nicaieri de cel de 400+ hibrid, deci care din noi bate campii?
    plus ca motorul de 320 de cai o sa fie diseminat in jos in gama, urmand sa echipeze toata familia 60 si nu m-ar mira sa ajunga si pe viitorul XC40
    o varianta cu o putere lejer mai mica se afla deja pe actuala familie 60 unde are numai 306 cai, Asta pt ca versiunea aia a aparut prima, in timp ca pe familia 90 a aparut versiunea imbunatatita.
    nu e asa scorpy?
    8 3
  • @Kirotractor

    Pai. daca exista motoare de 1.0 l de peste 100 cp, ne mai mira ceva? Aveti dreptate 100%. Grav este ca, cel putin in Romania, infrastructura nu tine pasul cu sporirea numarului de cai din hergheliile de sub capote, iar asta face victime!
    4 0
  • andrei
    nu, nu infrastructura face victime, ci soferii care nu adapteaza viteza la conditiile de drum. cand vezi calitatea soselei, nu dai in ea ca la curse si dupa aia te vaiti ca vezi dom'ne infrastructura. infrastructura se stie ca aia e. nici in germania daca faci accident la 200 la ora nu ai mari sanse de scapare, cu toata calitatea drumurilor.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru