Știm deja că marile noutăți pregătite de Volvo în 2017 sunt XC60 și XC40, două SUV-uri pe care marca suedeză la va prezenta oficial în cursul acestui an pentru a-și completa gama deschisă acum doi ani de XC90, "nava-amiral" a mărcii.
Primul dintre acestea urmează să fie noul XC60, performerul absolut al gamei Volvo, model care reușește în ultimii doi ani să fie cel mai vândut SUV premium din segmentul său la nivel european, depășind concurenții germani X3, GLC și Q5. Prezentarea modelului va avea loc la Salonul de la Geneva, la începutul lunii martie, însă până la apariția primelor fotografii oficiale internetul ne face cunoștință cu o serie de fotografii care ne facilitează o primă privire în interiorul noului XC60.
Așa cum era de așteptat, lipsesc surprizele majore. Volvo XC60 va prelua în mare așezarea și logica mult-apreciatelor interioare ale fraților mai mari din gama 90. Piesa centrală a habitaclului este display-ul vertical împrumutat in corpore de la XC90, așa cum se întâmplă și în cazul volanului tipic Volvo.
Dacă despre nivelul calității materialelor nu avem încă o idee clară, observăm că diferențele dintre XC60 și frații mai mari deja lansați se referă mai ales la designul bordului în zona pasagerului din dreapta, acolo unde liniile orizontale primesc o interpretare 3D ceva mai "jucăușă" în comparație cu XC90, de exemplu.
via autohome.com.cn
" ia zi bai, baietica, tu de cat ai ecranu?....."
Hai sa ne gandim: ce au in comun masinile de azi cu cele de acum 20-30 de ani (si chiar mai mult)? -- ma refer la organizarea consolei centrale--
Raspuns: sistemul de climatizare si sistemul audio. Restul sunt gaselnite aparute in diverse "ere de dezvoltare auto". Un pic de caldura/racoare si o melodie buna sunt esentiale la drum. Fara de restul cred ca se poate realiza o calatorie.
exact asta ma deranjeaza si pe mine cel mai mult, controlul climei, mai ales ca pe actuala familie 60 si pe V40 chiar arata bine solutia cu rotite si butoane integrate in rotite,
in schimb pe familia 90 au pus o singura rotita care tine de volum, iar butoane pt volum ai deja pe volan, deci un kkt inutil, puteau sa foloseasca rotita aia pt clima.
Baieti sunt total de acord cu voi.
on topic : Evident ''sindromul'' matrioska e tare la moda azi :)))
Sa vedem, din mai-aprilie pana'n toamna il am fixat pe 21*-22*C, restul (toamna-iarna) la 20*C. Deci, butonul ala e cam neatins. Ah...pasager(a) are alte preferinte de temp...deci nu ma priveste
Dar sunt deacord..tb lasat butonul fizic.
In fine, suntem oameni diferiti si avem comportamente diferite. Personal, din masinile cu combinatie touchscreen-climatizare cu comanda manuala imi place solutia de pe Peugeot 208. Chiar si in varianta cu aer conditionat automat, tot exista niste butoane pe care le poti actiona fara sa te uiti la ele.
Per ansamblu, bordul (consola centrala) arata bine la Volvo. Dar totusi...
Insa marele dezavantaj al tuturor functiilor/setarilor pe un singur device este altul: ce faceti daca va crapa procesoru' sau dispaly'ul? eventual la fo' 2-300 km de un service?