Când anunți că vrei să lansezi cea mai rapidă mașină de serie din lume, cu siguranță ai atras atenția tuturor. Odată ce ai făcut asta, îți propui să te bucuri de ea cât mai mult. Așa face și Gumpert, constructorul german care a fost redenumit Apollo, după ce a fost cumpărat de un fond de investiții în urmă cu trei ani.
Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, nemții vor expune un model complet nou, un urmaș al actualului Apollo. Botezat cu numele de cod Arrow, modelul este anticipat de încă un teaser.
Nu există încă informații oficiale despre ceea ce vom găsi sub capotă, însă există posibilitatea de a vedea o versiune îmbunătățită a vechiului propulsor V8 de 4.2 litri și 740 de cai putere, folosit de Gumpert Apollo în 2013. Unitatea îi permitea supercarului să atingă 100 de km/h în 2.9 secunde și 200 de km/h în 8.8 secunde.
Pentru a se putea ridica însă la înălțimea promisiunilor, Arrow sau ApolloN (așa cum a fost botezat de presă) va putea ajunge la o viteză maximă de 467 km/h. Gloria ar putea fi însă de scurtă durată, având în vedere că tot la Geneva Bugatti va lansa Chiron, urmașul lui Veyron. Acesta ar urma să ofere o viteză maximă de peste 400 de km/h. Prin urmare, competiția se ascute și în acest segment.
Cel mai nou teaser al viitorului ApolloN dezvăluie acoperișul supercarului, carcasa motorului și priza de aer de pe acoperiș, toate realizate din fibră de carbon. Lângă aceste detalii alăturăm imaginile anterioare, unde observam o extensie a caroseriei, elemente din fibră de carbon, un parbriz extrem de plonjat, o priză de ventilație pe bosajul față, jante ușoare, cu prindere într-un singur punct și anvelope de performanță, Michelin Pilot Sport Cup 2. Se conturează astfel portretul noului supercar.
In plus, nu ma-ndoiesc ca nemtii de la Gumpert-Apollo au avut bani de testare-n tunel aerodinamic, asa ca Cx-ul nu-i o necunoscuta.
Ceva mai ontopic acum, din putinele crop-uri disponibile ApolloN pare s-o rupa cu aspectul cam nasparliu al fostului model, de cursiera nefinisata specializata-n adurantza.
Nu mai zic insa nimic despre inutilitatea unor astfel de monstri (pe sosele, evident), ca predic in pustiu.
sant curios de noua motorizare, cea " veche" de la audi cu 2 turbine mari avand si o putere imensa si un turbo-lag pe masura ( dupa cum au spus norocosii jurnalisti ce au testat-o )