Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, Citroen caută să le arate fanilor și clienților săi noi modalități de personalizare: Motiv pentru care introduce o ediție specială a modelului C4 Cactus, cel mai rebel produs al gamei sale.
Ediția se numește C4 Cactus Rip Curl și, după cum o sugerează și numele, a fost realizată împreună cu cei de la Rip Curl, o companie specializată în echipamente de surf. Exteriorul a primit câteva grafice la nivelul caroseriei, carcase albe pentru oglinzi, bare de amarare pe acoperiș, praguri laterale false, logo-uri Rip Curl, jante de 17 inch și anvelope Goodyear Vector 4Seasons.
Caroseria va putea fi comandată în cinci culori distincte: Aden Red, Aluminum Grey, Mother-of-Pearl White, Obsidian Black și Olive Brown. Lor li se va adăuga și nuanța Baltic Blue în decursul acestui an.
Interiorul primește scaune îmbrăcate în tapițerie de culoarea Mica Grey, inserții Pulp Orange și din nou logo-ul Rip Curl. Nu lipsește sistemul multimedia cu afișaj tactil, un torpedou special creat, climatizare automată, sistem audio cu șase difuzoare, navigație GPS și un acoperiș panoramic.
- tot n-are turometru
- geamurile spate se deschid la fel (sistem "compas")
- banchetele n-au sprijin lateral
- garda la sol ramine aceeasi (14 cm - prea mica pt. un crossover)...
...asa ca 'geaba scuturi de protectie (din plastic oricum). Sistemul Grip Control similar Peugeot-ului 2008 - de serie pe versiunea asta Cactus (de care AM vad ca nu pomeneste - bila neagra :-)) e totusi util prin noroaie, cu conditia sa nu fie deloc adinci.
P.S. A nu se intelege ca n-ar avea si calitati Cactus-ul - caroseria e f. usoara (implicit acceleratiile/reprizele sint bune), spatiul interior e OK, idem confortul suspensiilor, designul - interesant, dar plusurile astea n-au convins prea multa lume (in Franta se vinde mai slab ca C3-ul sau C4-ul.)
De ex., repetarea verbului "a primi" - oriunde, oricind si pentru orice - e nu doar obsesiva, ci e si "contra naturii" limbii romane in cele mai multe cazuri. Ex. doar in prezentul articol:
- "C4 Cactus primește ediția specială Rip Curl"
- "Exteriorul a primit câteva grafice la nivelul caroseriei" (...grafice?! - nu cumva diagrame?! :-))
- "Interiorul primește scaune îmbrăcate în tapițerie..."
Lasind deci deoparte corecturi prea chitibusare de genul "GAMA Cactus a primit" (ca o masina nu poate primi decit cel mult shuturi cind se strica :-)), un pic de diversitate-n lexic ar fi binevenita ... mai ales cind vine vorba de FACELIFTURI, invariabil "PRIMITE".