Volvo V60 D5 Twin Engine este surpriza suedezilor pentru Salonul Auto de la Geneva. Modelul care va debuta în cadrul evenimentului din Elveţia este o ediţie specială, limitată la 500 de unităţi, care prefaţează o nouă variantă de motorizare. Aceasta din urmă este programată să debuteze mai târziu în cadrul anului curent, dar până atunci va fi oferită doar alături de această ediţie limitată. Varianta D5 Twin Engine a lui Volvo V60 implică o versiune hibridă plug-in diesel-electric bazată pe motorizarea D5 de 163 CP şi asistată de un motor electric de 67 CP. Sistemul hibrid rezultat asigură aproximativ 230 CP şi poate rula în mai multe moduri. Motorul electric este alimentat de un acumulator de 11.2 kWh, care poate fi încărcat complet de la o priză de 10A în 4.5 ore. Timpul de încărcare creşte la 7.5 ore cu o priză de 6A şi poate să scadă până la 3.5 ore dacă este folosită o priză de 16A.
Cele 500 de unităţi ale seriei limitate ies în evidenţă prin vopseaua "Crystal White", jantele din aliaj de 19 inch şi ornamentele exterioare cu finisaj negru lucios.
La interior, plafonul este negru şi ornamentele din habitaclu au finisajul piano black. La fel ca la ediţiile speciale Volvo Ocean Race, fiecare V60 D5 Twin Engine Special Edition priemşte tapiţeria sport ”Blond”, care include cusături decorative cu fir alb. În ceea ce priveşte performanţele, Volvo anunţă un timp 0-100 km/h de nouă secunde şi un cuplu maxim de peste 600 Nm. În ciclul NEDC, modelul va obţine emisii CO2 de 48 grame pe kilometru şi un consum mixt de 1.8 litri la sută pentru prima sută de kilometri. Modul de rulare 100% electric aduce o autonomie de până la 50 de kilometri.Volvo promite o experienţă de conducere fără compromisuri pentru noua variantă a lui V60. Modelul va îmbina atât beneficiile unei rulări într-un mod 100% electric, cât şi performanţe dinamice de top, afirmă reprezentanţii mărcii. În plus, consumul de carburant promis de această variantă va fi "grozav", promite Dr. Thomas Müller, Vicepreşedinte al departamentului de dezvoltare al sistemelor electrice şi electronice la Volvo Car Group.
Via Volvo
vechiul D6 plug in hybrid era mai performant
macar de ar fi facut o varianta twin engine cu noul D4
Adica e mai verde decat vechiul plug in, trage bine si se incarca mai repede!
Drumuri bune sa aveti!
""""""""""Acest model asa cum se explica clar in text, consuma teoretic doar 1.8l/100km la prima 100, emite 48 grame CO2, avand tot 600Nm cuplu!!!
Adica e mai verde decat vechiul plug in, trage bine si se incarca mai repede!""""""""""""""""""
pai si ce vrei sa spui ca asta, ca sunt exact aceleasi cifre ca ale vechiului plug in hybrid, tot 1,8 litri si tot 48 g co2, dar tu o spui de parca ar fi mai bine, asta nu inteleg
si de asta spuneam eu ca sunt dezamagit, ca la un motor mai slab ai aceleasi cifre, ce e nou in asta? care e scopul acestei motorizari?