Volkswagen ştie că reţeta actualului Golf este pe placul publicului şi o reinventează constant sub diferite forme de caroserie. Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, constructorul german va expune o nouă versiune a actualului Golf Variant. Modelul break este prezentat alături de un diesel puternic şi etichetat cu logo-ul GTD.
Noul Volkswagen Golf Variant GTD dispune de acelaşi motor ca în cazul hatchback-ului: TDI-ul de 2.0 litri, cu patru cilindri, capabil să ofere 184 de cai putere şi 380 de Nm, disponibili pe o plajă de turaţii generoasă, cuprinsă între 1750 şi 3250 de rotaţii.
Cu acest pachet sub capotă, Golf Variant GTD poate accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 7.9 secunde, cu 0.4 secunde mai lent decât varianta hatchback. Ceea ce este şi mai important, chiar dacă vorbim despre o versiune sportivă, consumul anunţat este de numai 4.4 litri/100 de kilometri.
La nivel estetic, versiunea GTD se diferenţiază cu ajutorul unor spoilere noi, unei grile distincte a radiatorului şi unor blocuri optice frontale pe fundal negru. Pachetul sportiv este completat de jante Curitiba de 17 inch, de bare de amarare de culoare neagră, de ţevi de eşapament cromate, de praguri laterale şi de o suspensie coborâtă cu 15 mm.
La interior, noul Golf GTD Variant beneficiază de scaune sport, de iluminare pentru praguri, de plafon negru, de elemente decorative Checkered Black, de inserţii din aluminiu şi de un schimbător şi volan îmbrăcate în piele.
Noul Volkswagen Golf Variant GTD va fi expus la Geneva şi va ajunge pe piaţa din Germania în aceeaşi lună, cu un preţ de 32.000 de euro.
Ai in ograda un "tedei" de 2.0l de 240CP insa tu alegi sa pui in dreptul sufixului GTD unul mai slab... hmmm
Si nu pot sa nu ma intreb dc acel Biturbo chiar exista sau dc nu cumva e acolo pe undeva, doar pe hartie, langa R8 Etron ?
Of, cum stiti sa sariti cu contra fara sa cititi si sa intelegeti ce spune omu' ...
sper ca pretul ala de 32000 sa fie doar pt Germania,nu-i asa VW? :)
Am rugamintea, dc tot te-ai deranjat sa imi ascuzi commentul (apropos, care sunt criteriile pe baza carora faci asta), de a veni macar cu o lamurire la problema ridicata pe mine fiindca desi, recunosc, am o mare greatza pt produsele WAG, intrebarea mea o gasesc pertinenta?
Scuza-ma, greseala mea, am uitat ca dc ma bag in troaca ma mananca porcii...
Viata lunga sa ai anonimule!
Cu tot respectul, dar, asa cum tie produsele VAG iti inspira greata, mie indivizi de tipul tau, imi inspira mila! Pai ce altceva poate sa-ti inspire unfrustrat care nu mai stie cum sa-si verse naduful acumultat in timp. Nu-ti plac produsele VAG. Chiar nu interseaza pe nimeni asta si nici nu te obliga nimeni sa le cumperi. Dar, ca sa declari ca o anumita masina, indiferent care ar fi producatorul ei, iti provoaca senzatii fizice, presupune ca la tine la mansara se produc lucruri care nu sunt in regula si ca ai acumulat atata energie negativa incat dai pe-afara. Cum naiba poti sa ai o existenta nefericita incat sa manifesti sentimente negative pentru fiare, frate? Te compatimesc sincer gandindu-ma ca ura asa permanenta si inutila datorata unei fixatii absurde te impiedica efectiv sa te bucuri de viata. Si spun asta pentru ca sunt convins ca nu doar masinile din grupul VAG iti provoaca stari de astea traumatizante. Ia-o frate usor, fa sport, iesi la o carciuma cu fata frumoasa si vezi tu ce mai faci dupa aia! Condu-ti masina aia a ta care nu face parte din grupul VAG, razi de aa care sunt mult sub nivelul tau intelectual si au facut bietii de ei gresala sa-si cumpere masina VAG. Relaxeaza-te! Viata-i mult prea scurta ca sa fii traumatizat doar la auzul numelui unui producator auto.
O da ... e un non sens... diesel sportiv ... ia de vezi cu ce castiga Audi la Le mans, cu ce motoare se alearga la Dakkar si pe ce masini se dau/ s-au dat la VTM Heinz Gollner si Sorin Ghisoi inainte sa spui enormitati de genul asta!