Salonul Auto de la Geneva 2015

Renault Zoe, maşina electrică de clasă mică a francezilor, are acum o autonomie de 240 kilometri

Publicat Marti, 03.03.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 5
Renault Zoe, maşina electrică de clasă mică a francezilor, are acum o autonomie de 240 kilometri - Poza 1
Renault Zoe, maşina electrică de clasă mică a francezilor, are acum o autonomie de 240 kilometri - Poza 2
Renault Zoe, maşina electrică de clasă mică a francezilor, are acum o autonomie de 240 kilometri - Poza 3
Renault Zoe, maşina electrică de clasă mică a francezilor, are acum o autonomie de 240 kilometri - Poza 4
Francezii de la Renault au anunţat că au modificat motorul electric al lui Zoe şi au reuşit să mărească autonomia acestui model cu 14%, totalizând 240 de kilometri. Veştile au venit în cadrul conferinţei de presă organizate la Salonul Auto de la Geneva.

Esential 30 de kilometri în plus parcurge noua variantă a lui Renault Zoe faţă de predecesoarea sa datoriă noii motorizări.
Renault Zoe, modelul de clasă mică 100% electric al francezilor, a primit o actualizare la nivelul motorizării care îi permite atingerea celei mai mari autonomii din clasă. Vorbim despre o îmbunătăţire de 14% conform ciclului NEDC, care totalizează 240 kilometri cu o încărcare completă. Cei de la Renault afirmă că îmbunătăţirea este datorată integral noii versiuni a motorului R240. Aceasta este cu 10% mai compactă decât precedenta variantă, este mai uşoară şi se bucură de un sistem de management electronic optimizat.

Test drive Renault Zoe

Motorul electric a lui Zoe a fost dezvoltat in-house şi este produs integral de Renault la fabrica din Flins, Franţa.

Noul motor se bucură de un sistem de încărcare ”Chameleon” îmbunătăţit şi integrat în standard, care asigură timpi mai buni de încărcare, estimarea oficială fiind o reducere de 10% la o încărare normală.

Pentru fiecare minut de încărcare al acumulatorului, ultilizatorul primeşte un kilometru de autonomie, spun cei de la Renault. Valorile de mai sus sunt valabile pentru priezele de 3 kW şi 11 kW cu conector special Chameleon, dar Zoe poate fi încărcat şi la puncte rapide de încărcare, de 22 kW.

Urmareste Automarket
Motorizarea dezvoltă un cuplu de 220 Nm şi o putere maximă de 89 CP.
Acumulatorii electrici ai modelului au fost şi ei optimizaţi la nivel conceptual şi Renault se angajează să dezvolte noi variante ale lui Zoe şi ale sistemului său de propulsie pentru a oferi în viitor variante mai performante din punct de vedere al eficienţei energetice. În prezent, în Europa sunt în funcţiune peste 50.000 de puncte de încărcare publice pentru vehiculele electrice, dintre care 40% sunt dedicate încărcării rapide, declară cei de la Renault.

Via Renault


Comentarii (5)

  • daca sunt tot cu taxa,abonament la baterie de 30-40 de euro pe luna..te lasi pagubas..
    11 18
  • astia nu se culca pe lauri...tin sus stacheta si e bine asa.
    20 6
  • Marius
    Care stacheta? Renault a luat in considerare serios sa elimine modelul din oferta datorita vanzarilor simbolice. Aceeasi situatie pentru Laguna si Latitude.
    1 9
  • @Marius

    De ce ai introdus in ecuatie Laguna si Latitude? Aici facem vorbire despre masini electrice. Stacheta reprezenta up-date-ul de performanta a unui model care se afla pe locul 2 la vanzari in Europa in segmnetul EV si a carui vanzari numai simbolice nu sunt.
    7 0
  • opinia britanicilor
    Parerea What Car?

    "Funky looks, practical cabin, generous equipment list and cheap to purchase by electric car standards if you lease the battery."

    The full Renault Zoe review

    Performance
    Smooth and easy to drive

    Ride & Handling
    Stable, but firm at high speeds

    Refinement
    Surreally quiet

    Buying & Owning
    Cheap by electric car standards

    Quality & Reliability
    As good, if not better, than a petrol or diesel

    Safety & Security
    As safe as it could be

    Behind The Wheel
    Comfortable and user-friendly

    Space & Practicality
    Big boot and roomy cabin

    Equipment
    All you could ever expect as standard
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru