Primele imagini oficiale cu conceptul Lexus LF-SA au fost publicate pe internet înainte de debutul oficial al acestui model. Conceptul Lexus LF-SA va fi una din principalele atracții la standul mărcii premium din Japonia pentru Salonul Auto de la Geneva. Lexus LF-SA este conceptul unui automobil subcompact cu trei portiere ce îmbină liniile unui coupe cu cele ale unui crossover. Este o idee îndrăzneață a celor de la Lexus și anunță un posibil model de clasă mică ce ar putea fi poziționat sub actualul model Lexus CT200h.
La nivel de design, conceptul Lexus LF-SA folosește linii curbe aranjate agresiv și faruri subțiri cu tehnologie LED ce încadrează deja celebra grilă Lexus. Aripile prezintă evazări musculoase, iar jantele folosite au un design special. În spate regăsim aceleași linii puternice, specifice mai degrabă unui crossover și un eleron integrat. Liniile angulare sunt continuate și la interior. Singura imagine cu interiorul ne arată un volan cu forme îndrăznețe și comenzi integrate și o consolă centrală ce reflectă designul exterior.
Nu există încă date tehnice despre noul concept Lexus, dar vom afla săptămâna viitoare dacă japonezii au planuri concrete cu acest model. Dacă Lexus decide să producă un model de clasă mică, atunci acesta este posibilă să aibă ca bază modelului Toyota Yaris și îl vom vedea în producția de serie cel mai probabil în 2018.Via Carscoops.
PS : Frumos BMW-ul de la avatar . Masina lu' taticu ?
Da pe aia cu tehnologia NASA cand o bagati ? ca n-am mai auzit-o demult, parca de saptamana trecuta, Joi, gen.
Primul constructor care ofera ABS-ul standard in toata gama,
prima masina cu acceleratie "drive-by-whire", primul constructor care introduce airbag-urile pentru protectia capului, primul constructor care introduce farurile xenon, primul constructor care ofera distributie variabila atat pe admisie cat si pe evacuare si astea sunt doar cateva.... pe langa motoarele care le produc si an de an sunt desemnate cele mai bune in mai multe categorii.
Legat de TDS-uri... ca fost de posesor de TDS cu probleme, permite-mi sa-ti spun urmatoarele: motor diesel mai bun in '93 nu cred ca gaseai.
Doi la mana, dupa 22 de ani, sunt inca multe TDS-uri in stare buna pe strazi. Trei la mana, atat de buna e motorizarea incat Opel le folosea pentru navele lor amiral, la fel si Land Rover...
Si patru la mana, daca tot aduci aminte de pompa, poate ar fi cazul sa stii ca nu BMW fabrica pompele respective, ci Bosch. Si ai impresia ca Bosch e in parteneria exclusiv cu BMW ? nu, drept urmare, pompele respective s-au montat si pe Mercedes, VW, samd.
Cauta pe site-uri cu anunturi de masini un BMW 750 din 2010 cu aprox 100.000 km(pret de nou vreo 140k) si un Lexus 600h 2010 cu aprox 100.000 de km(pret de nou tot vreo 140k) sa vezi devalorizare. BMW costa in jur de 25.000 iar Lexus 45.000(euro).Aceasi clasa,motoare asemanatoare,acelasi pret initial,acelasi nr de km,acelasi an de fabricatie.Explica asta.
BMW vrea tehnologie hybrid/hydrogen pentru ca nu dispun de asa ceva si nici nu o sa faca vreodata(costa bani si cum ei sunt disperati pentru bani...).Toyota are deja motoare diesel,de care multi oameni sunt multumiti,nu vrea motoare BMW pentru ca ar fi senzationale,ci pentru ca au priza la europeni,in SUA si Asia vor folosi in continuare motoarele lor.In al doilea rand,vor folosi initial familia de motoare BMW doar pe un model,in cazul in care o sa fie multumiti o sa le foloseasca si pentru alte modele.
BMW daca dispunea in 83' de o asemenea tehnologie cu siguranta de dreagul ''imaginii'' ar fi implementat-o in productia in serie, insa chiar seful diviziei a explicat atunci ca nu garanteaza in aceasta ''inovatie'' , asta daca unii erau atat de atenti , dar probabil ca ei atunci nici nu se nascuse, iar acum vine un pustan de 15 ani Mowgli cu nick din desene animate sa ne spuna noua ca nemtii au inventat apa calda. Pun pariu daca il intreb care a fost prima masina din lume, imi va spune tot BMW , sau Mercedes.
Eu tot il astept pe ala sa imi spuna care a fost prima ''masina inventata'' si de cine , cu siguranta nu stie :))))
Auzi ? hai facem altfel: tu te apuci si cauti si aflii ce a facut BMW in domeniul alimentarii cu hidrogen, dupa care sa-mi explici de ce BMW, Audi sau Mercedes vand chiar de 3 ori mai mult. Mai mult explica-ne ce masina ai sau macar daca conduci un Lexus ? Daca nu, de ce nu ?
Lasa-ma sa ghicesc: nu-ti permiti unul nou, nu-ti permiti unul la mana a doua iar cele la mana a 3-a nu se gasesc pentru ca nu le-a cumparat nimeni.
Daca raspunzi la intrebarile astea, o sa visez un Lexus la noapte.
http://piataauto.md/Stiri/2015/02/J-D-Power-Tot-mai-multe-probleme-de-fiabilitate-vin-de-la-tehnologiile-moderne-Vezi-cele-mai-fiabile-branduri/
Vizionare placuat. Sper sa nu visati urat la noapte cu gandul ca Lexus este Number One .
Volkswagen
Audi
Seat
Skoda
Lamborghini
Porsche
Bugatti
Ducati
Bentley
Scania
Neoplan vand in total mai putin decat Toyota Motor Corporation,la nivel mondial vorbind.Acum o sa vii si o sa-mi spui"da ma,dar cat costa o masina din vag si cat costa o toyota".Afla(te poti interesa si pe internet) ca o masina din grupul VAG este cu foarte putin mai scumpa,in medie,decat o Toyota/Lexus.Deci cine,cat vinde?Devalorizarea si satisfactia clientilor,lucruri definitorii in "marcarea" calitatii autovehiculelor,fapt declarat de catre specialisti,tinde,bineinteles,in favoarea Toyota,la nivel mondial,desigur.Lexus nu am,pentru ca da,nu sunt "compatibile" in totalitate cu cerintele europenilor,deaia vand mai mult in USA,nu se uita nimeni acolo ca are motor 3.5 benzina.
Acum vii tu,romanul tipic care nu citeste nimic dar le stie pe toate,sa-mi demonstrezi mie cat sunt eu de prost si cata dreptate ai tu.Intai sa-mi raspunzi la intrebarea cu devalorizarea si iti raspund si eu la intrebarile tale.
Boss, iti bag una de jale ?
Fii atent: pe mobile.de exista 143 de 750-uri fabricate intre 2009 si 2011. Cel mai ieftin care are sub 100.001 km costa 29.000 de euro din 09.2010. La 144.000km tot la acelasi pret gasesti unul din 11.2011.
Eu insa iau media pietei de fiecare data, ca sa-mi fac o idee de pret si avem un model de 34.000 de euro cu X-drive, din 2010, 105.000km. Din 2009 avem la acelasi pret un 750i cu 49.000km si garantie BMW, 34.000 de euro.
Deci ce concluzie tragem ? ca vorbesti avioane, un BMW 750 bun incepe de la 34.000 de euro.
Dar partea buna incepe acum: cautam un Lexus dupa aceleasi criterii si ghici cate rezultate gasim ? 8. Cat ? OPT REZULTATE.
Bun, cel mai ieftin Lexus cu mai putin de 100.001 km si din 2010 costa 39.000 de euro. Dar o sa fiu corect si fac ca si mai sus, media pietei si avem... ah stai... exemplul de mai sus era si cel mai ieftin sub 100.000 de km dar si media pietei, caci e al 4-lea rezultat din 8 totale.
Drept urmare, ce inteleg de aici ? ca diferente intre exemplele date de tine nu este de 20.000 de euro asa cum spui tu, ci de vreo 5000 de euro, dar mai important este numarul acestor masini pe piata.
Cand ai 8 bucati versus 143... care crezi ca se devalorizeaza mai repede si pentru care crezi ca diferenta dintre pretul minim si maxim este mai mare ?
No, ti-am explicat suficient de logic ? Stai linistit, nu trebuie sa ma strigi cu "seful meu", sa nu creada lumea ca-s vreun prieten cocalar de-al tau.
Lexus,aceleasi criterii,5 bucati,cel mai ieftin 34.000(media BMW),apoi doua de 38.000 si inca doua de 45.000 respectiv 46.000.Media,in jur de 42.000.Tu daca vrei sa vinzi ceva care nu prea se cauta,in cazul asta Lexus,mai lasi din pret,in speranta ca o sa vinzi produsul respectiv.Apoi,un 750i full option,sare de 150k euro,astea sunt cele care second-hand au pretul mai mare,un Lexus,doar blindat sare de acest pret.