Salonul Auto de la Geneva 2015

Mercedes-Maybach Pullmann, varianta opulentă a lui S-Klasse, se prezintă

Publicat Miercuri, 18.02.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 12
Mercedes-Maybach Pullmann, varianta opulentă a lui S-Klasse, se prezintă - Poza 1
Mercedes-Maybach Pullmann, varianta opulentă a lui S-Klasse, se prezintă - Poza 2
Mercedes-Maybach Pullmann, varianta opulentă a lui S-Klasse, se prezintă - Poza 3
Mercedes-Maybach Pullmann, varianta opulentă a lui S-Klasse, se prezintă - Poza 4
Mercedes-Maybach Pullmann, varianta opulentă a lui S-Klasse, se prezintă - Poza 5
Mercedes-Maybach Pullmann, varianta opulentă a lui S-Klasse, se prezintă - Poza 6
Mercedes a prezentat varianta de top a ofertei S-Klasse, un model care poartă atât numele Maybach, cât şi numele Pullmann. Rezultatul are 6.5 metri şi pleacă de la 500.000 de euro.

Esential 4.4 metri este ampatamentul lui Mercedes-Maybach Pullmann.
Mercedes va prezenta la Salonul Auto de la Geneva cea mai opulentă versiune de S-Klasse creată vreodată. Vorbim despre Mercedes-Maybach Pullman, un model de 6.5 metri care are un preţ de pornire de 500.000 de euro în varianta fără blindaj. Această variantă de S-Klasse este prezentată odată cu aniversarea de 50 de ani de la lansarea iconicului Mercedes-Benz 600. Descendentul său are o lungime totală de 6.499 milimetri şi o înălţime mărită cu 100 milimetri faţă de S-Klasse. În plus, ampatamentul are lungimea generoasă de 4.418 milimetri, cât lungimea unui automobil de clasă compactă.

Spaţiul de la bord rezultat asigură patru locuri în spate, amplasate faţăîn faţă, despărţite de cele două lcouri din faţă printr-o partiţie operată electric. Aceasta prezintă şi un monitor cu diagonala de 18.5 inch, care poate fi extins electric.

Opţional, modelul poate fi comandat cu doar două locuri în spate, care pot fi lăsate pe spate până la 43.5 grade. Indiferent că vor fi doi sau patru pasageri în spate, aceştia vor putea urmări trei instrumente analogice care arată viteza de deplasare, ora şi temperatura exterioară şi sunt răsfăţaţi cu un sistem audio high-end 3d surround realizat de Burmester.

Urmareste Automarket
Motorizarea este un V12 twin-turbo de 530 CP şi 830 Nm. După cum era de aşteptat, întregul interior este îmbrăcat în piele şi în materiale de înaltă calitate şi varianta Pullmann va permite posibilităţi de personalizare fără echivalent în segment. Vânzările noului Maybach Pullmann vor debuta la începutul anului viitor, iar preţul de pornire vehiculat pentru variantele care nu sunt blindate este de 500.000 de euro.

Via Daimler


Comentarii (12)

  • Suleyman Cunoscatoru
    Cine vrea unul din asta fara blindaj ? :))
    Cel putin in Romania, vecinii te-ar impusca daca iti iei un C-class nou, dapoi un Pullmann :))


    PS: Dar ca varianta veche din poze, nu mai exista si nici nu va exista. E superba.
    20 3
  • E bine că s-au grăbit cu lansarea acestui model, pt că din 2016 vine un face lift la "taticul limuzinelor" și la revedere Maybach, mai ales că va fi de 5 ori mai ieftin.
    23 8
  • ma mir ca n-au sarit la comentarii cei care ridica in slavi cotetele asiatice
    19 9
  • @Dan_GRC buna o fost asta cu "taticul limuzinelor" :)))
    @Io o sa apara imediat, inca se uita la trailerul cu Fast and Furious 7.
    22 3
  • E superba! mie imi place si S class care trebuie sa recunoastem ca e o masina din alta lume!
    13 1
  • @dan_grc
    poate ma luminezi si pe mine anume "taticul limuzinelor" :)
    5 2
  • Ce stupiditate:)))))))
    Poi parca ziceau cei de la Mercedes acum un an cand sa lansat noul S ca acesta e cea mai buna si cea mai confostabila limuzina construita vreodata........pe urma nu....ca este modelul Mercedes-Maybach......si acuma nu.....ca este modelul Pullman.........
    Nu am nimica cu ultimele 2 modele insa cred ca S-ul clasic este cea mai buna obtiune daca vrei o masina luxoasa si confortabila.....
    Asta daca nu vrei o masina cu spatiu interior in care sa exersezi exercitile tale favorite(flotari,abdomene):))))ca eee doar tre' sa te ti in forma sa te bcuprinda cat mai bine costumul tau 'Arnani' lol
    8 5
  • Intr-adevar,Mercedes este Mercedes dar @io,faza cu cotetele asiatice,stai parcat ca sunt cu mult peste carutele nemtesti.Daca compari Lexus LS(ca tot suntem la categoria asta) cu seria 7(care are interiorul identic in ultimele generatii si ofera motoare diesel care se aud mai ceva ca cele de la cap-tractor de prin 2000) o sa ajungi la conculzia ca nu este chiar asa.Bineinteles,daca te duce putin neuronul sa treci peste conceptul de "masina nemteasca" care exista acum cativa ani(pe care nu il contest dealtfel),concept care in ultimul timp nu prea mai exista,masinile fiind facute(si de cele mai multe ori chiar si asamblate in China sau alte tari decat Germania,iar calitatea proasta se vede).De cele de la VAG(A8 si Phaeton) nu mai are rost sa vorbesc(uneori am impresia ca s-a investit foarte multa nesimtire in proiectarea acelor masini,de la tot felul de fire electrice sau de exemplu balamalele de la cotiere care se vad prin spatiul gol dintre aceasta si scaun si plastice care la temperaturi scazute crapa pur si simplu(cica lemn) si tot felul de astfel de detalii).S class chiar este o limuzina si o masina care isi merita banii in comparatie cu cele de mai sus,un adevarat rival pentru LS
    6 23
  • @@dan_grc

    Comentariul lui @mihai te lumineaza? Era doar o chestiune de timp.
    21 2
  • http://youtu.be/ben5hMA8668

    Poate va lumineaza video asta mai bine.
    5 24
  • Asa,dati manute rosii.Ofticati-va ca nici nemtilor nu le place seria 7 si prefera lexus,cum se vede si in video :))
    5 25
  • Pe mine ma uimeste faptul ca importatorii romani de masini japoneze (care la urma urmei nu-s chiar atat de rele) care se dau mari si tari in online si sprijina tot felul de "concursuri" gen Autovotul AM nu iau niciun fel de atitudine fata de redactia AM care permite acestui tzaranete sa-si bata joc sistematic de marcile pe care ei se chinuie sa le aduca pe piata romaneasca si ale caror vanzari sunt oricum modeste dar care practic le pun painea pe masa.

    Nici nu-si dau seama cum un dereglat le toaca imaginea zi de zi si cat de rau ii afecteaza scalambaiala lui pe seama marcilor japoneze, permisa in continuare pe AM, desi a trecut mai bine de un an si jumatate de cand AM a PROMIS ca va lua masuri.

    Mie personal, cu cateva exceptii, printre care Mazda MX-5 si Toyota GT86, masinile asiatice ale prezentului nu-mi spun nimic, nu ma atrag cu nimic, nu-mi plac neam si nu mi-as lua, chiar daca taticul limuzinelor ar fi la pret de Logan: nu-mi place si basta. Dar altii nu-s ca mine, sunt multi care circula pe aici pe site, nepasionati de masini, poate doar in cautare de informatii care sa-i ajute sa se decida pentru o masina noua si cand colo ce gasesc: o imagine zob a marcilor japoneze si o apatie totala din partea celor care traiesc de pe urma lor, nicio reactie de a incerca sa schimbe starea de fapt. Practic vine doar sa confirme ca imaginea marcilor asiatice e unde e cam pe merit.
    12 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru