Spaţiul de la bord rezultat asigură patru locuri în spate, amplasate faţăîn faţă, despărţite de cele două lcouri din faţă printr-o partiţie operată electric. Aceasta prezintă şi un monitor cu diagonala de 18.5 inch, care poate fi extins electric.
Opţional, modelul poate fi comandat cu doar două locuri în spate, care pot fi lăsate pe spate până la 43.5 grade. Indiferent că vor fi doi sau patru pasageri în spate, aceştia vor putea urmări trei instrumente analogice care arată viteza de deplasare, ora şi temperatura exterioară şi sunt răsfăţaţi cu un sistem audio high-end 3d surround realizat de Burmester. Motorizarea este un V12 twin-turbo de 530 CP şi 830 Nm. După cum era de aşteptat, întregul interior este îmbrăcat în piele şi în materiale de înaltă calitate şi varianta Pullmann va permite posibilităţi de personalizare fără echivalent în segment. Vânzările noului Maybach Pullmann vor debuta la începutul anului viitor, iar preţul de pornire vehiculat pentru variantele care nu sunt blindate este de 500.000 de euro.Via Daimler
Cel putin in Romania, vecinii te-ar impusca daca iti iei un C-class nou, dapoi un Pullmann :))
PS: Dar ca varianta veche din poze, nu mai exista si nici nu va exista. E superba.
@Io o sa apara imediat, inca se uita la trailerul cu Fast and Furious 7.
Poi parca ziceau cei de la Mercedes acum un an cand sa lansat noul S ca acesta e cea mai buna si cea mai confostabila limuzina construita vreodata........pe urma nu....ca este modelul Mercedes-Maybach......si acuma nu.....ca este modelul Pullman.........
Nu am nimica cu ultimele 2 modele insa cred ca S-ul clasic este cea mai buna obtiune daca vrei o masina luxoasa si confortabila.....
Asta daca nu vrei o masina cu spatiu interior in care sa exersezi exercitile tale favorite(flotari,abdomene):))))ca eee doar tre' sa te ti in forma sa te bcuprinda cat mai bine costumul tau 'Arnani' lol
Comentariul lui @mihai te lumineaza? Era doar o chestiune de timp.
Poate va lumineaza video asta mai bine.
Nici nu-si dau seama cum un dereglat le toaca imaginea zi de zi si cat de rau ii afecteaza scalambaiala lui pe seama marcilor japoneze, permisa in continuare pe AM, desi a trecut mai bine de un an si jumatate de cand AM a PROMIS ca va lua masuri.
Mie personal, cu cateva exceptii, printre care Mazda MX-5 si Toyota GT86, masinile asiatice ale prezentului nu-mi spun nimic, nu ma atrag cu nimic, nu-mi plac neam si nu mi-as lua, chiar daca taticul limuzinelor ar fi la pret de Logan: nu-mi place si basta. Dar altii nu-s ca mine, sunt multi care circula pe aici pe site, nepasionati de masini, poate doar in cautare de informatii care sa-i ajute sa se decida pentru o masina noua si cand colo ce gasesc: o imagine zob a marcilor japoneze si o apatie totala din partea celor care traiesc de pe urma lor, nicio reactie de a incerca sa schimbe starea de fapt. Practic vine doar sa confirme ca imaginea marcilor asiatice e unde e cam pe merit.