Mercedes-Benz G 500 4x4² este surpriza germanilor pentru Salonul Auto de la Geneva. Descris ca un concept foarte apropiat de producția de serie, noul model G extrem calcă pe urmele deja celebrului Mercedes G 63 AMG 6x6. Este la fel de impresionant, doar că a renunțat la una din punțile motoare de pe spate. La nivel de design, Mercedes a păstrat imaginea de dur subliniată de spoilerul față AMG, evazările aripilor din fibră de carbon și rampa de lumini LED amplasată pe plafon.
Pentru protecție, modelul G500 4x4² folosește scuturi de oțel, iar anvelopele pentru teren accidentat sun montate pe jante de 22 inch. Mercedes-Benz nu a publicat imagini cu interiorul noului model extrem, dar a confirmat că va folosi scaune cu piele designo. Pentru a putea mișca acest monstru, inginerii Mercedes au ales motorul V8 twin-turbo de 4.0 litri ce dezvoltă 422 CP, dar nu au dat publicității date despre performanțele pe care noul model pe poate atinge.
Conceptul Mercedes-Benz G500 4x4² are capacități impresionante în teren accidentat. Garda la sol este de 450 mm, în timp ce un G 500 standard are o gardă de 210 mm. Unghiurile de atac și de fugă sunt de 52, respectiv 54 de grade și în plus poate trece fără probleme prin vaduri de apă cu adâncimea de un metru.Mercedes-Benz va decide dacă va produce în serie acest model în funcție de reacțiile pe care le va primi în viitorul apropiat. Având în vedere succesul modelului G 63 AMG 6x6, suntem sigur că și noul G 500 4x4² își va găsi câțiva proprietari.
Via Mercedes-Benz
Range rover a mers pe aceeasi linie clasic-modernizata, dar cum arata un Range Rover fata de strabunicul lui?...
Oricand as alege un RR in defavoarea unui G! Oricand!...
Depinde mai ales, de capabilitatile off-road si in principal, de gusturile si nevoile clientului. Pace.