Motorizarea V8 twin-turbo de 3.8 litri a lui McLaren P1 GTR dezvoltă 800 CP şi este acompaniată de un motor electric de 200 CP.
Împreună livrează 1.000 CP către roţile din spate, echipate cu anvelope Pirelli şi jante de 19 inch din aliaj uşor şi sistem de fixare central. La nivel exterior, modelul iese în evidenţă prin eleronul masiv fix, care măreşte cu 10% apăsarea aerodinamică, totalizând 660 kilograme la 241 km/h. În plus, caroseria este mai lată cu 80 de milimetri faţă de modelul standard şi are o înălţime redusă cu 50 de milimetri. Geamurile laterale sunt din policarbonat, în timp ce plafonul şi capacul motorului sunt realizate din fibră de carbon. Ţevile de eşapament sunt realizate dintr-un aliaj de titaniu şi Inconel, datorită căruia sunt cu 6.5 kilograme mai uşoare decât cele standard. McLaren va folosi noile P1 GTR într-o cupă monomarcă, iar clienţii care le vor cumpăra vor avea ocazia să se antreneze într-un simulator special şi să primească consiliere profesionistă în motorsport înainte de a se urca la volan. Achiziţia unui P1 GTR include şi vizite la McLaren Human Performance Center, locul în care starea fizică a piloţilor este testată şi îmbunătăţită prin sfaturile medicilor de specialitate pentru performanţe sportive maxime. Preţul unui McLaren P1 GTR nu a fost dezvăluit, dar este aşteptat ca acesta să fie de ordinul sutelor de mii de euro, la fel cum este cazul accesului în programul FXX de la Ferrari, echivalentul său direct.Via McLaren
Comentarii (0)