Hyundai i40, modelul de clasă medie al mărcii din Coreea de Sud, a primit o restilizare la jumătatea ciclului de viaţă. Odată cu acest facelift, i40 este oferit şi în compania unei transmisii automate cu şapte trepte şi două ambreiaje. Manevrabilitatea modelului este îmbunătăţită datorită sistemului Advanced Traction Conering Control, care frânează selectiv roţile pentru a profita la maximum de aderenţa disponibilă în încercarea de a simula un diferenţial cu alunecare limitată. Pe lângă modificările estetice, i40 facelift se bucură şi de noi elemente tehnologice noi, care încearcă să sporească nivelul de confort resimţit de şofer în călătoriile lungi. Motorizarea diesel de 1.7 litri a rămas singura unitate din ofertă, dar respectă acum normele Euro 6 şi este disponibilă în două niveluri de putere.
La nivel estetic, Hyundai i40 a primit blocuri optice frontale şi posterioare restilizate, o nouă bară frontală, proiectoare de ceaţă cu LED-uri şi o gamă de jante din aliaj de 16 şi de 18 inch.
Producătorul din Coreea de Sud a prezentat în aceeaşi zi variantele berlină şi Wagon ale lui i40 facelift, dar cele patru fotografii oficiale prezentate nu dezvăluie modelul din prea multe unghiuri, iar interiorul este expus într-un singură imagine.Via Hyundai
in rest, sunt asa si asa de acord cu tine. mai au de lucru la motoarele pe benzina (ins tate le au), hibride (in state au) si dieseluri mai mari pe compacte - daca vrei un i30 cu 2.0 diesel, n`ai cum. concurenta, cand vb despre motaore, e in fata, destul de mult.
au anuntat t-gdi uri mici, sa vedem cand le si lanseaza.
Sunteti siguri ca nu e spatele ?