Ford Focus a primit la Salonul Auto de la Geneva o ediţie specială Red&Black, la fel cum are şi fratele său mai mic, Fiesta. Aceasta se distinge prin caroseria vopsită în două culori, bare de protecţie cu ornamente contrastante, capace ale oglinzilor laterale în nuanţa plafonului şi jante din aliaj de 17 sau 18 inch. După cum îi spune şi numele, ediţia specială a lui Focus are caroseria vopsită în roşu (Race Red) sau în negru (Panther Black) şi plafonul în culoare contrastantă, care este, după caz, negru sau roşu. Tema contrastantă este aplicată şi în habitaclu, consola centrală fiind neagră, volanul îmbrăcat în piele având cusături cu fir roşu şi manşonul levierului schimbătorului de viteze beneficiind de acelaşi tratament. Covoraşele şi scaunele sport prezintă şi ele cusături de culoare roşie.
Unul din cinci modele Ford vândute în 2014 este echipat cu motorul 1.0 Ecoboost
La fel ca în cazul lui Fiesta Red Edition şi Fiesta Black Edition, Ford Focus Red and Black are o motorizare 1.0 EcoBoost de 140 CP, mai puternică decât variantele standard ale premiatului propulsor dezvoltat de compania americană.
Pe lângă motorizarea diferită, aceste variante se bucură de noi rapoarte de transmisie şi de o direcţie cu un reglaj sportiv. Ford nu a anunţat încă datele tehnice complete ale variantei de 140 CP a lui Focus.Şeful Ford Europa: „Motorul 1.0 Ecoboost ne-a ajutat să ne afirmăm”
Varianta hatchback de 125 CP a lui Ford Focus 1.0 EcoBoost are un timp 0-100 km/h de 11.0 secunde, în timp ce viteza maximă a acesteia este de 197 km/h. Consumul mixt anunţat de aceasta este de 4.7 litri la sută şi emisiile de CO2 sunt de 108 grame pe kilometru. Ford oferă şi o variantă 1.5 EcoBoost în gama Focus, motor fabricat şi la Craiova, care livrează 150 CP şi 240 Nm. Aceasta din urmă are un timp 0-100 km/h de 8.9 secunde şi o viteză maximă de 210 km/h. Consumul lui Ford Focus 1.5 EcoBoost în ciclu mixt este de 5.5 litri la sută şi emisiile de CO2 sunt de 127 de grame pe kilometru.Cel mai probabil, varianta 1.0 EcoBoost de 140 CP a lui Ford Focus Red&Black se va apropia semnificativ de performanţele lui Focus 1.5 EcoBoost, în timp ce consumul de carburant va fi mai apropiat de cel al variantei 1.0 EcoBoost de 125 CP. Adesea, variantele cu un nivel de putere mai ridicat ale unui motor turbo obţin un consum mixt în ciclul standardizat NEDC apropiat sau la fel de mic precum cel al variantelor mai puţin puternice.
Test drive Ford Focus facelift 1.5 EcoBoost 150 CP
Via Ford
Comentarii (3)