Alături de lansarea noii generaţii R8, Audi a decis să ofere şi primele informaţii despre versiunea ecologică a acestuia. Este vorba despre noul R8 e-tron, derivatul electric al supercarului, ajuns şi el la a doua generaţie. Motiv pentru care a şi fost folosită numerotarea 2.0 în cadrul numelui.
Deşi vechiul model nu a ajuns în producţie de serie, doar 10 exemplare fiind realizate de inginerii constructorului german, noul R8 e-tron 2.0 promite să ajungă curând în showroom-uri. Clienţii se vor simţi ceva mai motivaţi de eficienţa noului supercar, dispus să ofere o autonomie totală de 450 de kilometri. Este aproape dublul valorii pe care o garanta vechiul R8 e-tron, adică 215 km.
Totul se datorează capacităţii mărite a bateriei, care a crescut de la 49 la 92 kWh. Chiar şi aşa, dimensiunile bateriei au rămas la fel, forma sa fiind similară cu cea a literei T. Ea a fost instalată sub tunelul central şi beneficiază de o nouă tehnologie care permite încărcarea sa completă în doar două ore.
electrice, a căror putere combinată atinge 462 de cai şi un cuplu motor de 920 Nm. Este o îmbunătăţire substanţială faţă de vechiul model, care beneficia de 381 de cai şi 820 de Nm. De resursele acestuia ne-am bucurat şi noi în cadrul unui test exclusivist, desfăşurat la Berlin.
Propulsia este asigurată de două motoareREPORTAJ: Salt în viitor cu Audi R8 electric
Cu ajutorul noilor resurse, Audi R8 e-tron 2.0 poate accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 3.9 secunde, fiind capabil să atingă o viteză maximă de 250 de km/h.
Audi susţine că noul R8 e-tron 2.0 va fi disponibil la comercializare începând cu a doua jumătate a acestui an, preţul fixat urmând să depăşească 200.000 de euro.
NOTĂ: Audi nu a dezvăluit încă o galerie foto a noului R8 e-tron 2.0. Imaginea de prezentare aparţine noului R8 V10.
Comentarii (3)