Motoare noi
Sub capotă, Polo facelift primeşte o serie de motoare noi, unele dintre acestea fiind cu până la 21% mai eficiente decât predecesoarele lor. Versiunea entry-level va fi un 1.0 MPI preluat din gama Up!, disponibil cu două nivele de putere: 60 şi 75 CP. Motorizarea TSI de 1.2 litri nu dispare, urmând să fie oferită în continuare în două versiuni de putere: 90 şi 110 CP. Celălalt "benzinar" nou este un 1.4 TSI cu tehnologia ACT de dezactivare a cilindrilor, care a ajuns să livreze 150 CP în versiunea care-l echipează pe Polo.
Gama de diesel-uri renunţă la motorizările 1.2 şi 1.6 în favoarea unui nou 1.4 TDI, disponibil cu 75 sau cu 90 CP.
În ceea ce priveşte partea de performanţă din gama Volkswagen Polo, noul Polo GTI va fi oferit abia din 2015, iar detaliile tehnice ale acestuia sunt încă secrete. Ne putem aştepta la o creştere a nivelului de putere din partea acestui hot-hatch, împreună cu reducerea consumului de carburant şi a emisiilor de CO2. Facelift-ul lui Volkswagen Polo va fi disponibil pe piaţa din România începând cu luna mai, după cum arată calendarul de lansări al importatorului.Update tehnologic
În materie de tehnologie, Polo facelift va avea în standard sistemul automat numit Post-Collision Braking System, care opreşte maşina în urma unui impact pentru a preveni alte avarii. Opţional, clienţilor li se vor oferi sistemele Driver Alert System, care monitorizează oboseala şoferului, tempomat adaptiv şi sistemul Front Assist cu City Emergency Braking, care previne impactul frontal la viteze mici prin frânarea automată. Lista de opţionale va oferi şi o suspensie cu amortizoare adaptive cu două setări, asociată unei direcţii variabile electromecanice, incluse în dotarea numită Sport Select. În plus, sistemul de infotaiment al lui Volkswagen Golf va fi disponibil şi pe Polo, cu tot cu ecranul tactil din dotare, ceea ce l-ar face pe Polo să aibă cel mai mare afişaj de acest gen din rândul subcompactelor, de 6.5 inch.
Nivelul calităţii percepute al materialelor din habitaclu a crescut, anunţă nemţii.
Pe deasupra, remarcăm un nou model de volan cu trei spiţe, o consolă centrală reconfigurată şi o grafică îmbunătăţită pentru ceasurile de bord. Clienţii pot comanda şi o cameră video pentru marşarier.Via Volkswagen
au reusit sa-l faca mai patratos
Motorizarile sunt ok, dar am cateva nelamuriri in privinta motorizarilor diesel.
De ce sa renunte la 1.2tdi 75cp care scotea consumuri bune ? Nu a fost bun ? A avut o perioada cam scurta de viata. Sa fie semn ca motorul 1.6tdi va fi eliminat din oferta VW pe modelele viitoare ? Sau se vor concentra sa ii faca niste upgradeuri si sa il foloseasca doar pe modele de la Golf in sus ? 1.4TDI s-ar putea sa fie vechiul motor revizuit.
Sa auzim numai de bine !
Nu ai inteles, insa Polo facelift chiar imi place, interiorul lui este probabil cel mai fantezist lucrat dintre toate modelele de clasa mica, dar totusi, in ciuda aparentei dezlantuiri creationale, totul este riguros organizat si functional, fara a penaliza ergonomia. In schimb Rover 25 are personalitate si originalitate, iar finisajele sunt de exceptie chiar si peste Passat ( cu toate ca sunt clase diferite) .
Sa auzim numai de bine !
ce zici fratioare de Rover 25???? ca are clasa si e o masina de calitate:))))hai fi serios....
se stie de cand e lumea ca Rover are probabil cele mai proaste masini din lume.....si u vi sa ne spui ca R25 e o masina buna??:)))))
on-topic........Polo facelift.......chiar imi place ca sa nu mai zic de ce obtiuni poti pune pe ea......o super masinutza de oras(si nu numai)care de altfel e cea mai buna din segment....probabil doar Fiesta sai stea putin in 'cale' in rest jos palaria
Rover 25 are personalitate si originalitate ca orice marca britanica. VW nu prea o au esxceptand modelul Beetle si Sciroco, cu toate astea nu am zis ca nmu imi plac . Au si ele ergonomia lor. Intr-un final daca nu stiai Kia Rio hatch este peste Polo ca design, dotari, siguranta, pret. Asta ca sa nu zici ca vorbesc numai de R25. Am incheiat,
Sa auzim numai de bine !
Sa auzim numai de bine
Sa auzim numai de bine !
io cred ca tu confunzi marca Rover cu Morgan sau TVR....
are si un prieten de-al meu un Rover 416 si tot ce pot sa zic e ca se chinuie de 1 an sal vanda......o masina fara farmec....plictisitoare tare....
Rover 75.....nu e o masina proasta insa nu se poate compara cu Passat,Mondeo.Mazda6 si altele niciodata
Iar R416, ai dreptate, insa este un model vechi de aceea nu l-a vandut, sau poate nu i-a convenit pretul fiindca mi se pare anormal ca o masina deosebit de luxoasa si bine finisata sa o vinzi la un pret derizoriu. Eu zic sa incheiem fiindca am vazut cat de pasionat esti tu.
Sa auzim numai de bine !
Ia zi ca faceti schimb pt o luna, sa vezi ca si la a ta o sa zica tot asa.
Lemnul din masina deja este demodat. Si nu stiu in ce cantitate are R75, ca doar nu are metrii cubi ca si R-Royce. Mie personal nu-mi place deloc designul. Nici motorizarile nu-s stralucite, singurul care l-as lua ar fi V8-ul care este destul de rar. La fiabilitate stau prost.
Aici e vb de Polo. Si atat.
In primul rand, cred ca o sa crap daca mai aud mult de cuvantul asta ''fiabilitate'', fiindca asta ma intereseaza foarte putin la o masina. Ceea ce ma intereseze este sa pot avea o calotorie linistita, confortabila si in deplina siguranta drum de 400 KM, dar in aceleasi timp sa imi scald si orgoliul printre materiale de calitate superioara, Rolls este in alta liga, iar din acest punct de vedere nu il poate depasi nimic in acest moment, are o personalitate proprie si conservatoare spre modernism. Deci sa nu-l bagam pe el in aceasta situatie. Ar mai fi un model Rover superior multor rivali , adica R600 .Sa nu o mai lungesc, incerca macar odata sa conduci aceste masini si dupa aceea vom putea discuta la propriu despre ele. Pana atunci ramai la comparatia cu Cielo si Astra, nu de alta dar devii amuzant.
MarchenM, pai ce crezi ? asa imi place mie sa comentez doar ca sa ma aflu in treaba.........bine mersi ?....................ce logica taica aveti si voi.
Sa auzim numai de bine !
Ce materiale de calitate superioara visezi ?
Sincer am mai vazut oameni care aprecieaza o marca, dar o marca premium care fabrica si in acest moment modele de lux si care nu ii iau atata apararea cum iei tu la o masina veche, nefiabila, cu design urat, care nu se mai fabrica si care a intrat in faliment.
Sti ca are motorul de bmw care este foarte prost si a fost pus si pe e46 inainte de facelift nu ? Sti ca ii scumpa intretinerea ?
Eu vb de fiabilitate fiindca imi place sa merg cu o masina 100.000km fara sa bag nici un ban in ea in afara de consumabile.
Nu zic ca R75 este o masina rea, este o masina buna care a salvat putin o parte din Rover, daca nu erau in faliment mai devreme. A luat o multime de premii, are de toate da o prea lauzi.
Pe langa comentariile lipsite de valoare acum citesc si despre marci demult apuse si ridicate in slavi.
Pana acum site-ul acesta avea o calitate acceptabila a comentariilor, dar din 14.01.2014 este mai dificil de citit si de extras informatiile cu adevarat valoroase.
Cred ca manutele rosii asociate cu comentariile scrise de tine confirma ce am scris mai sus!
Foloseste cu incredere indemnul meu:
Sa nu mai auzim de tine!
Sa auzim numai de bine !
Ce indragostit eram de masina asta, din 2009 cand a aparut! Pacat...
as vrea sa vad pe noul polo un diesel cu 130 cp macar...
eu numai masini diesel am avut, nu se compara cu benzina, la orice vrei tu, la un diesel ai cuplu mare, consum mic, turatii joase.
un exemplu:
vw polo 1,4tdi consum mediu 8%
ete aici diferenta!
eu numai masini diesel am avut, nu se compara cu benzina, la orice vrei tu, la un diesel ai cuplu mare, consum mic, turatii joase.
un exemplu:
vw polo 1,4tdi consum mediu 8%
ete aici diferenta!
vw polo 1,4 tdi
vw polo 1,4 diesel are consum mediu sub 5%