Via Volkswagen
Volkswagen Golf GTE, fratele plug-in hybrid al lui GTI, se prezintă
Volkswagen va lansa la Geneva noul Golf GTE, o versiune plug-in hybrid a compactei, echipată cu elementele care îl caracterizează în mod normal pe sportivul gamei, Golf GTI.
Volkswagen Golf GTE este al doilea membru ecologic al gamei de compacte din Wolfsburg, modelul urmând să fie lansat la Salonul Auto de la Geneva împreună cu electricul e-Golf. Spre deosebire de acesta, Golf GTE este un plug-in hybrid, care preia tuşele care intră în mod normal în echiparea lui Golf GTI sau GTD. Ca orice hibrid, Golf GTE are două motoare: un propulsor cu ardere internă de 1.4 litri şi 150 CP şi un motor electric de 102 CP. Cele două motoare formează un sistem hibrid de 204 CP şi sunt capabile să-l propulseze pe Golf GTE de la 0 la 100 km/h în 7.6 secunde. Adevăratul element special la acest model este cuplul maxim, de 350 Nm, net superior altor modele echivalente din segment. Până la viteza de 130 km/h, Golf GTE poate să fie propulsat în modul 100% electric.
Acumulatorul lui
Volkswagen Golf GTE realizează o încărcare completă de la priză în doar trei ore şi jumătate, în timp ce autonomia sa este de 50 de kilometri în modul 100% electric. Per total, autonomia totalizează 940 kilometri, potrivit estimărilor oficiale. Capacitatea acumulatorului este de 8.8 kWh, unitatea este răcită cu lichid şi foloseşte tehnologia litiu-ion. Bateria însumează doar opt procente din masa totală a lui Golf GTE.
Citeşte şi...
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din GENEVA 2014
-
Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, toate casele de tuning cu renume şi-au făcut temele. Am adunat pentru voi cele mai interesante dar şi cele mai scumpe pachete introduse cu ocazia salonului elveţian. Atracţia principală? Un Mercedes S-Klasse poleit cu aur. (14.03)
-
Goodyear-Dunlop a prezentat la Salonul Auto de la Geneva conceptul unei anvelope echipată cu un microchip integrat, capabil să transmită informaţii către vehiculul cu care este echipată. (07.03)
-
Andy Palmer, şeful Nissan, a reiterat planurile companiei de a lansa un model care se va putea conduce singur până în 2020. Astfel de versiuni autonome vor fi introduse pentru fiecare model existent în gamă. (07.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
sistemul hibrid nu aduna pur si simplu puterile celor doua unitati.
Daca nu faci alergie la termenul de japonez cauta pe site-ul toyota. Acolo explica cum functioneaza un sistem hibrid si iti vei da seama dece 1+1
unde mai pui, chit ca e golf, ca arata de 100 de ori mai bine.
pana la urma, pretul cat va fi? stie cineva? banuiesc ca totusi va fi un exemplar de nisa (e in seria gti/gtd) sportiv, cu un pret pe masura...
cred ca cei de la Toyota niciodata nu si-ar fi inchipuit ca numele de Prius va ajunge sa fie sinonim cu tehnologia hibrid
cica "asta e un fel de prius"...... :))
Imi inchipui o dicutie de tipul: "Am un Golf GTE hibrid... Ahh, ca un Prius?...Nu frate, nu chiar, e hibrid dar are doua motare tari, unul electric altul termic....Da ma, ca un Prius!"
cu gte mai dai o liniuta, mai un circuit...cu prius cand te apuci sa depasesti mai zici o rugaciune, un Doamne Ajuta...
o optiune de editare a commentariilor ar fi draguta, zic.
dincolo de aruncarea unui ochi in retrovizoare sau aprecierea distantelor pana la potentiala masina de pe contrasens/ori viraj/ori varf de deal/etc mai stii si ce iti poate masina
din ce experienta am/avut cu Prius acesta se comporta chiar mai bine decat un echivalent termic. Si asta datorita cuplului instant de la motorul electric. Deci nu, cat am fost in Prius singurul lucru pe care il inganam (cat faceam o depasire) erau versurile de la melodia din boxe.
Sunt curios cum se va comporta GTE...cu siguranta cum ai zis si tu...mult mai performant decat Prius
mi`am adus aminte de o replica dintr`un film de comedie: "drag racing in a Prius!?!?!"