Renault a anunțat oficial că va prezenta o nouă versiune performantă a modelului Clio. Noul model va fi arătat publicului în cadrul Salonului Auto de la de la Geneva din luna martie, primul salon european important al anului. Renault nu a dat foarte multe detalii despre noua versiune, dar putem specula că francezii ne vor prezenta o varinată Gordini a modelului CLio RS.
Este posibil ca acest nou Clio RS Gordini să aibă 230 CP și 285 Nm dezvoltați de un motor de 1.6 litri turbo cu patru cilindri. Față de un CLio RS normal, versiunea Gordini ar avea astfel 30 CP în plus. De asemena, este posibil ca noua variantă să fie cu 25 de kilograme mai ușoară, să foloseacă un șasiu Cup a cărui gardă la sol a fost micșorată cu 10 mm, iar jantele folosite să fie de 18 inch.
Cu aceste modificări, noul Renault Clio RS Gordini va putea accelera de la 0 la 100 km/oră în 5.9 secunde, iar viteza maximă atinsă va fi de 250 km/oră. Un Clio RS normal are nevoie de 6.7 secunde pentru sprintul de la 0 la 100 km/oră, iar viteza maximă este de 230 km/oră.La capitolul bunătăți mai putem include inserțiile de carbon de la interior, pedale din aliaj, scaune Recaro și patru culori speciale pentru exterior dintre care se distinge celebrul Gordini Blue. Bineînțeles, noua versiune va avea pe lista de dotări sistemul multimedia R-Link cu RS Monitor.
Renault nu este la prima încercare de a scoate la lumină clasica denumire Gordini ca nivel de echipare pentru modelele performante. Generația anterioară a modelului Clio RS a avut parte de o versiune Gordini ce a fost lansată în 2010.
Via worldcardfans
Sa auzim numai de bine!
Nu contest avantajele hot-hatch-urilor (me knows), doar ca pur si simplu nu poti face o astfel de comparatie. Pentru traficul zilnic un hot-hatch e perfect, suficient de mic si fasnet. Pe circuit insa, prefer oricand un super-car. La noi nu sunt circuite, la altii insa...
La obiect: sper sa vina cu o cutie de viteze mai capabila, sau macar (si) una manuala, pentru ca se pare ca asta e cel mai mare neajuns al noului Clio RS.