Nissan Juke facelift primeşte un nou motor şi modificări minore de design
Discurile de frână de pe puntea faţă au un diametru de 320 milimetri acum, cu 26 mai mult faţă de predecesoarele lor, iar discurile de frână spate sunt acum ventilate.
În cazul versiunilor cu tracţiune faţă, acestea asigură un cuplu maxim de 280 Nm şi se bucură de un diferenţial mecanic cu alunecare limitată. La polul opus se află versiunile cu transmisie Xtronic, acestea având tracţiune integrală decuplabilă şi sistemul Torque Vectoring pentru a gestiona cei 250 Nm din dotare. Transmisia CVT are acum opt trepte, care pot fi controlate manual folosind levierul schimbătorului sau padelele de pe volan.La interior, clienţii pot comanda scaune scoică Recaro, care pot înlocui scaunele sport Nismo oferite în standard pentru această versiune. Mai departe de atât, modelul prezintă numeroase ornamente inscripţionate Nismo. Schimbările pozitive din gama Juke se găsesc şi la bordul lui Juke Nismo RS. Spre exemplu, portbagajul are o capacitate mai mare în cazul versiunilor cu tracţiune faţă, datorită unei reconfigurări subtile a interiorului, iar flexibilitatea spaţiului de încărcare a crescut datorită formatului cu fund dublu şi banchetă spate rabatabilă.
Nissan Juke Nismo RS este disponibil acum în compania a trei nuanţe exterioare, nu două ca verisunea precedentă: White Pearl, Black Metallic şi Silver Grey. Oricare dintre acestea aduce un habitaclu decorat în negru şi cu accente Nismo. Printre dotările suplimentare faţă de precedesorul său se numără sistemul Around View Monitor, avertizare la părăsirea benzii de rulare fără semnalizare şi sistem de monitorizare a unghiului mort.Via Nissan
Comentarii (2)