Salonul Auto de la Geneva 2014

Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP

Publicat Marti, 04.03.2014
de Sebastian Toma
Comenteaza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 1
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Nissan Juke Nismo RS: crossoverul de clasă mică se mândreşte cu 218 CP - Poza 2
Odată cu facelift-ul lui Juke, Nissan a prezentat şi versiunea actualizată a lui Juke Nismo RS. Aceasta vine cu mai mulţi cai putere, manevrabilitate perfecţionată şi sistem de frânare sport.

Esential 280 Nm este cuplul maxim asigurat de motorizarea 1.6 DIG-T a lui Juke Nismo RS.
Nissan Juke Nismo RS reprezintă cea mai sportivă versiune a crossoverului japonez disponibilă pentru achiziţie. Pe lângă modificările implicate de facelift-ul dezvelit la Geneva, vârful gamei Juke prezintă un motor de 218 CP, cu 18 CP mai puternic decât cel al versiunii anterioare, un cuplu maximă mărit cu 30 Nm pentru versiunea cu transmisie manuală, alături de numeroase modificări în favoarea creşterii manevrabilităţii. Vorbim despre o structură a caroseriei întărită, de numeroase optimizări aplicate suspensiei şi direcţiei pentru a-l face pe Juke Nismo RS mai rapid pe viraje şi de un sistem de frânare sport, care să completeze sistemul de evacuare care a devenit mai puternic în materie de decibeli.

Nissan Juke facelift primeşte un nou motor şi modificări minore de design

Discurile de frână de pe puntea faţă au un diametru de 320 milimetri acum, cu 26 mai mult faţă de predecesoarele lor, iar discurile de frână spate sunt acum ventilate.

În cazul versiunilor cu tracţiune faţă, acestea asigură un cuplu maxim de 280 Nm şi se bucură de un diferenţial mecanic cu alunecare limitată. La polul opus se află versiunile cu transmisie Xtronic, acestea având tracţiune integrală decuplabilă şi sistemul Torque Vectoring pentru a gestiona cei 250 Nm din dotare. Transmisia CVT are acum opt trepte, care pot fi controlate manual folosind levierul schimbătorului sau padelele de pe volan.

Motorizarea lui Nissan Juke Nismo RS se face mai bine auzită graţie unui sistem de evacuare cu diametrul mărit.

La interior, clienţii pot comanda scaune scoică Recaro, care pot înlocui scaunele sport Nismo oferite în standard pentru această versiune. Mai departe de atât, modelul prezintă numeroase ornamente inscripţionate Nismo. Schimbările pozitive din gama Juke se găsesc şi la bordul lui Juke Nismo RS. Spre exemplu, portbagajul are o capacitate mai mare în cazul versiunilor cu tracţiune faţă, datorită unei reconfigurări subtile a interiorului, iar flexibilitatea spaţiului de încărcare a crescut datorită formatului cu fund dublu şi banchetă spate rabatabilă.

Urmareste Automarket
Nissan Juke Nismo RS este disponibil acum în compania a trei nuanţe exterioare, nu două ca verisunea precedentă: White Pearl, Black Metallic şi Silver Grey.
Oricare dintre acestea aduce un habitaclu decorat în negru şi cu accente Nismo. Printre dotările suplimentare faţă de precedesorul său se numără sistemul Around View Monitor, avertizare la părăsirea benzii de rulare fără semnalizare şi sistem de monitorizare a unghiului mort.

Via Nissan


Comentarii (2)

  • someone
    volan in alcantara si semn la ora 12, scaune de parca sant luate direct din GTR, frumoase dotari pentru "buburuza " asta
    11 0
  • Belea !!!
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru