Hyundai va dedica ediţia de anul acesta a Salonului Auto de la Geneva publicului tânăr. La standul său va fi expus conceptul PassoCorto, dezvoltat în parteneriat cu Institutul de Design din Torino (IED). Cerinţa coreenilor a fost una destul de simplă şi adaptată trendului contemporan: construirea unei maşini care să se adreseze tinerilor şi care să fie conectată în permanenţă la internet şi la reţelele sociale.
Echipa de studenţi a fost condusă de Luca Borgogno, designerul şef Pininfarina, sub atenta îndrumare a biroului de creaţie Hyundai Europa.
Rezultatul, al cărui nume tradus din italiană înseamnă „cu ampatament redus”, nu a dezamăgit. PassoCorto a măsoară 4100 mm lungime, 1800 mm lăţime, 1160 mm înălţime şi un ampatament de 2450 mm.
Designul frontal este dominat de o priză de aer centrală, de mari dimensiuni, înglobată de spoilerul faţă. Blocurile optice beneficiază de baghete de tip LED, iar capota vine cu nervuri. Pragurile laterale respectă şi ele linia sportivă, fiind echipate cu prize de aer. Posteriorul este dominat de un singur bloc optic, echipat tot cu lumini LED, dublat de o evacuare centrală, poziţionată ceva mai sus decât ar fi normal.Propulsia este asigurată de un motor central, cu patru cilindri, supraalimentat, cu o capacitate de 1.6 litri, capabil să dezvolte 262 de cai putere.
Hyundai a declarat că noul PassoCorto este doar un studiu de design şi va rămâne la acest stadiu, fără speranţa de a ajunge pe piaţă. PassoCorto va fi expus alături de un alt concept, Intrado, dezvăluit deja zilele trecute.
Comentarii (1)