Vestea bună pentru cei care aşteptau o maşină care să rupă gura târgului este că, cel puţin la nivel vizual, viitorul Civic Type R va fi o bestie. Modelul japonez va prelua exemplul generaţiei anterioare a lui Ford Focus RS şi va veni cu un eleron imens, cu pasaje ale roţilor exagerate voit, cu evacuări duble stânga-drapta, cu un difuzor de aer care pare preluat din lumea sporturilor cu motor şi cu o alură generală ultramusculoasă, sportivă şi încordată.
Singura imagine oficială publicată până acum de Honda este schiţa alăturată, în care conceptul din care va deriva modelul de serie este prezentat din semiprofil spate.
Iar dacă indiciile vizuale sunt evidente, există câteva detalii care nu se văd într-un simplu desen. De exemplu, aflăm cu ajutorul presei britanice că majoritatea panourilor de caroserie vor fi fabricate din aluminiu şi că sub capotă vom vedea la lucru un motor turbo de 2.0 litri care are capacitatea de a urca până în zona 280-300 de cai putere. Conform celor de la Autocar, modelul japonez va avea în standard o cutie manuală cu şase trepte, versiunea automată fiind opţională.Mai multe informaţii despre Honda Civic Type R vor veni la începutul lui martie, atunci când Honda va publica şi mai multe fotografii cu prototipul viitorului său hot hatch.
Oricum,honda o sa aiba motoare noi,iar pana nu vor convinge cu motoarele noi,ma indoiesc,ca ma voi gandi sa-mi iau un motor nou ,fara a fi testat de oameni obisnuiti .Pt.ca vor fi fi o gramada care se vor repezi sa o cumpere.
Corect, ce mai sunt 300cp si cel mai rapid tur de Ring in ziua de azi? Mai nimic.
Ai cumva turul de ring in care devine cea mai rapida? Nu cred, asa ca momentan da cezarului ce-i al cezarului, adica liderului de cativa ani buni: Renault Megane RS, lider care ii bate si la viteza maxima, desi in top 10 al timpilor e de abia al treilea ca putere. Puterea nu e totul, conteaza cum o folosesti :)
Daca nu crezi uite un link pentru documentare:
http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html