Atunci când Ford Focus sau Fiesta primesc un update stilistic sau noi generaţii, timpul se opreşte în loc în birourile europene ale celor de la Ford. Cele mai importante două modele din gama prezentată în Europa de marca americană vor beneficia întotdeauna de o atenţie sporită din partea oficialilor Ford, iar asta s-a văzut şi la Geneva, acolo unde Ford a preferat să nu dilueze atenţia publicului cu alte informaţii care ar fi putut să atragă atenţia de la lansarea noului Ford Focus. Noi am văzut deja pe Focus facelift la un eveniment preview care a avut loc în luna fabruarie şi v-am povestit mai multe despre el. La capitolul "şi altele", noul Ford Mustang şi conceptul Edge, din care va ieşi probabil un SUV mare în viitorul apropiat, au ţinut să ne arate că gama oferită de brand este îndeajuns de mare încât să acopere toate gusturile.
GENEVA 2014 LIVE: Ford Focus facelift a fost reperul standului mărcii americane
Citeşte şi...
Ultimele stiri din GENEVA 2014
-
Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, toate casele de tuning cu renume şi-au făcut temele. Am adunat pentru voi cele mai interesante dar şi cele mai scumpe pachete introduse cu ocazia salonului elveţian. Atracţia principală? Un Mercedes S-Klasse poleit cu aur. (14.03)
-
Goodyear-Dunlop a prezentat la Salonul Auto de la Geneva conceptul unei anvelope echipată cu un microchip integrat, capabil să transmită informaţii către vehiculul cu care este echipată. (07.03)
-
Andy Palmer, şeful Nissan, a reiterat planurile companiei de a lansa un model care se va putea conduce singur până în 2020. Astfel de versiuni autonome vor fi introduse pentru fiecare model existent în gamă. (07.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Mai ales sunetul de v6 in mod sport :D
Fiesta, Mondeo, Kuga?
In nici un caz. Focus este un mult mai emblematic decat toate modelele enumerate de dumneavoastra. Este primul care iti vine in minte cand spui Ford Europa.
Aloooo? Nu intelege motivul revoltei tale, eu nu am spus altceva decat ca Focus este un model mult mai emblematic pentru Europa decat celelalte modele americane. Nu am spus in nici un caz ca ar trebui sa fie altfel. Modelele consacrate in US erau doar niste exemple despre cum nu ar trebui sa fie. De altfel Mircea mi-a replicat exact la obiect, dandu-mi ca exemplu alte modele care se comercializeaza in Europa care ar putea fi considerate repere. Asa ca tirada ta este complet lipsita de obiect.
E adevarat... tocmai am trecut printr-o viroza si am nevoie de pastile. Nu e cazul tau, deoarece pastile care sa-ti ajute capacitatea de intelegere nu exista. Daca nu esti capabil sa pricepi un text simplu, nu ma astept sa intelegi ca anumite cuvinte, "revolta" de pilda poate fi folosit si in sens metaforic. Haidi pa!