DESIGN
Pe partea de design, remarcăm noile blocurile optice, grila frontală mai mare şi felul în care au fost integrate proiectoarele de ceaţă în noua bară faţă. Noile elemente stilistice amintesc de a treia generaţie a lui X5, lansată în toamna anului 2013. La fel de important ca design-ul exterior este aspectul interiorului, optimizat pentru a creşte nivelul calităţii percepute, prin intermediul ornamentelor cromate, a consolei centrale restilizate şi a noilor feţe de uşi.Posibilităţile de personalizare sunt mai numeroase în urma adăugării de noi culori pentru exterior, modele noi de tapiţerie, mai multe modele de jante de aliaj şi seturi de ornamente interioare. Pe deasupra, pachetele xLine şi M Sport sunt în continuare disponibile pentru X3, fiecare aducând propriile tuşe estetice. Remarcăm noile ornamente instalate pe feţele de uşi şi pe bord, formatul bordului inspirat de cel al noului X5 şi păstrarea modularităţii interioare, prin bancheta spate rabatabilă 40:20:40.
MOTOARE
După cum era de aşteptat la un facelift venit la aproape patru ani de la lansare, gama de motorizări a fost perfecţionată şi mărită. Încă de la lansare, gama X3 facelift va avea patru motoare diesel şi trei unităţi otto, toate respectând normele Euro 6. Gama oferă un nivel de putere care pleacă de la 150 CP şi ajunge până la 313 CP. Principala noutate este reprezentată de un motor 2.0 diesel, construit integral din aluminiu, care dezvoltă 190 CP şi 400 Nm. Unitatea înlocuieşte motorul 2.0d de 184 CP şi 380 Nm. Performanţele suplimentare se văd şi în timpul 0-100 km/h, acesta fiind redus cu 0.4 secunde, de la 8.5 la 81, în timp ce consumul de carburant scade cu 7.1 procente, în cazul transmisiei automate cu opt trepte, atingând cea mai bună valoare din segment (valabil pentru tracţiune integrală şi transmisie automată): 5.0 litri la sută în regim mixt şi emisii CO2 de 131 grame pe kilometru.Pentru cei care vor un X3 şi mai economic, există versiunea sDrive18d, oferită doar cu tracţiune spate, care oferă un consum de 4.7 litri la sută în compania transmisiei manuale cu şase trepte, ceea ce reprezintă din nou cea mai bună valoare în segment. Vârful gamei diesel este xDrive35d, care asigură 313 CP şi 630 Nm, totul cu un consum mixt de 6.0 litri la sută.
Motorizările otto din gama BMW X3 facelift sunt trei la număr şi oferă între 184 şi 306 CP. Versiunea de bază a gamei alimentate cu benzină este sDrive20i, are un consum mediu de 6.7 litri la sută şi asigură un timp 0-100 km/h de 8.2 secunde. Mijlociul gamei este xDrive28i, cu 245 CP şi 350 Nm, suficienţi pentru 0-100 km/h în 6.5 secunde şi 7.3 litri la sută în compania automatei cu opt rapoarte. Benzinarul de top din gama X3 facelift este xDrive35i, asigură 306 CP şi 400 Nm, cuplul maxim fiind oferit între 1.200 şi 5.000 rpm. Graţie acestor cifre, este cel mai rapid X3 oferit în prezent, cu 5.6 secunde de la 0 la 100 km/h, în timp ce emisiile de CO2 au fost reduse cu 11 grame pe kilometru, iar conusmul este de 8.3 litri la sută în regim mixt.
Via BMW
mi se pare cam putin date fiind vremurile, mai nou sunt duse spre 3000 rot cu plaja de cuplu
Leistung kW/PS 140/190
bei Drehzahl min–1 4000
Drehmoment Nm 400
bei Drehzahl min–1 1750–2250
asta in conditiile in care Audi a3, 2.0 Tdi are : 380 Nm bei 1.750-3.250 U/min si 184 PS
As vrea sa am non-faceliftul si motorizarile de pe facelift care pe hartie sunt mai eficiente (sper ca si mai fiabile).
E foarte bine asa cum e si ce fac cei de la BMW cu masinile lor. Daca nu ei atunci cine ? Sunt diferiti si ofera ceva ce altii nu ofera si anume sportivitate. Asa cum Mercedes produce cele mai elegante si confortabile masini premium, BMW produce cele mai sportive (si ca performante si ca senzatie de condus). Sunt omeni diferiti pe lumea asta cu nevoi si dorinte diferite.