Audi ne prezintă noul S3 Cabriolet, versiunea decapotabilă a hot-hatch-ului său. Are tracţiune integrală, 300 CP, face suta în 5.4 secunde şi plafonul poate fi ridicat sau coborât în 18 secunde.
Esential
5.4
secunde îi sunt necesare lui Audi S3 Cabriolet pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.
Audi S3 va fi disponibil, pentru prima oară în istoria modelului, într-o versiune decapotabilă.
Construită pe platforma MQB a concernului Volkswagen, noua caroserie din gama S3 se bucură de podularitatea platformei pentru a introduce o nouă nişă în faţa clienţilor care doreau o decapotabilă compactă cu tracţiune integrală şi 300 CP. La fel ca la un S3 standard, avem o motorizare 2.0 TFSI de 300
CP şi 380 Nm, cuplatăa unei transmisii S-Tronic şi a unui sistem de tracţiune integrală quattro.
Trenul de propulsie asigură un consum mediu de 7.1 litri la sută şi un timp 0-100 km/h de 5.4 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, fără nicio restricţie în privinţa plafonului escamotabil din material textil. Apropo de plafon, acesta poate fi ridicat sau coborât în doar 18 secunde, prin apăsarea unui buton, la viteze de până la 50 km/h. Spre comparaţie, maşina este atât de rapidă încât poate să accelereze de trei ori de la 0 până la 100 km/h în timpul necesar pentru a acţiona plafonul.
Acoperișul în sine este construit din magneziu, aluminiu şi oţel de înaltă rezistenţă, pe lângă materialul textil aferent.
Cu excepţia plafonului şi a butoanelor care comandă decapotarea, Audi S3 Cabriolet nu prezintă un interior schimbat faţă de cel al fratelui său hatchback.
Livrările lui Audi S3 Cabriolet vor debuta în vara anului curent, preţul de pornire pe piaţa din Germania fiind stabilit la 48.500 euro. Lista de dotări opţionale include elemente precum sistem audio Bang&Olufsen,
tempomat adaptiv, sistem de
monitorizare a unghiului mort, sistem de monitorizare a menţinerii benzii de rulare, asistenţă activă la parcare şi sistemul de siguranţă Audi pre-sense.
Via Audi
niste forme "fluide" precum o caramida.
- S si RS nu sunt game ale constructorului sunt VERSIUNI de performanta
- Audi-urile nu au fost niciodata create pentru eleganta, confort si placerea de a conduce. In nici un caz toate acestea la un loc.
Am un sfat sa-ti dau. Fii destept cand FURI texte din reviste adapteaza-le. Nu copia mot-a-mot (nu te grabi, nu e o injuratura) ci incearca sa vezi daca inlocuirea numelui initial la care face referire articolul din care FURI CU NEOBRAZARE se potriveste cu noul nume pe ca il pui tu.
Si inca un sfat iti dau...cauta reviste mai vechi din care sa te "inspiri" astea noi sunt scumpe si ajungi naibii la sapa de lemn. Si cum vei mai posta tu, aud? Vei deveni doar o amintire pentru ca ti-au secat finantele? Ar fi pacat, esti o adevarata (non)valoare.
Si, cum ramane cu consumul si pretul lui Insight...n-ai gasit nimic pe net?
se refera la produse medicinale din plante... cica de pe vremea daciilor.
Lasal pe cel de sus, intra sa discutam ca intre barbati . Ti-am pus o intrebare la stirea cu ''Aygo'' nu mi-ai raspuns inca. Plssss maria ta . Atotstiutorul raspunde'mi si mie plsss . Cat de mult trebuie sa ma rog ?
Penibil again
Inexo are ceva legatura cu tehnologia cred.....cuantic se stie....mecanica cuantica, fizica, atomi, molecule etc.:))
Sunt penibil,din nou!
E valabil si pt.mine!
Aferim!