Salonul Auto de la Geneva 2014

Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană

Publicat Miercuri, 19.02.2014
de Sebastian Toma
Comenteaza 13
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 1
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană - Poza 2
Audi ne prezintă noul S3 Cabriolet, versiunea decapotabilă a hot-hatch-ului său. Are tracţiune integrală, 300 CP, face suta în 5.4 secunde şi plafonul poate fi ridicat sau coborât în 18 secunde.

Esential 5.4 secunde îi sunt necesare lui Audi S3 Cabriolet pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.
Audi S3 va fi disponibil, pentru prima oară în istoria modelului, într-o versiune decapotabilă. Construită pe platforma MQB a concernului Volkswagen, noua caroserie din gama S3 se bucură de podularitatea platformei pentru a introduce o nouă nişă în faţa clienţilor care doreau o decapotabilă compactă cu tracţiune integrală şi 300 CP. La fel ca la un S3 standard, avem o motorizare 2.0 TFSI de 300 CP şi 380 Nm, cuplatăa unei transmisii S-Tronic şi a unui sistem de tracţiune integrală quattro.

Trenul de propulsie asigură un consum mediu de 7.1 litri la sută şi un timp 0-100 km/h de 5.4 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, fără nicio restricţie în privinţa plafonului escamotabil din material textil. Apropo de plafon, acesta poate fi ridicat sau coborât în doar 18 secunde, prin apăsarea unui buton, la viteze de până la 50 km/h. Spre comparaţie, maşina este atât de rapidă încât poate să accelereze de trei ori de la 0 până la 100 km/h în timpul necesar pentru a acţiona plafonul.

Acoperișul în sine este construit din magneziu, aluminiu şi oţel de înaltă rezistenţă, pe lângă materialul textil aferent.

Cu excepţia plafonului şi a butoanelor care comandă decapotarea, Audi S3 Cabriolet nu prezintă un interior schimbat faţă de cel al fratelui său hatchback.

Urmareste Automarket
Livrările lui Audi S3 Cabriolet vor debuta în vara anului curent, preţul de pornire pe piaţa din Germania fiind stabilit la 48.500 euro. Lista de dotări opţionale include elemente precum sistem audio Bang&Olufsen, tempomat adaptiv, sistem de monitorizare a unghiului mort, sistem de monitorizare a menţinerii benzii de rulare, asistenţă activă la parcare şi sistemul de siguranţă Audi pre-sense.

Via Audi


Comentarii (13)

  • Dacia Plant
    Sa treaca RS3 de bariera celor 350cp ?
    7 1
  • La fel cum pentru majoritatea tinerilor de 20 de ani comunismul este un concept total abstract, la fel si pentru majoritatea clientilor de astazi, gama '' S sau RS'' de la Audi, inseamna masini puternice si masive. Ei bine, a fost o vreme cand Audi-urile nu erau altceva decat masini create pentru eleganta, confort si placerea de a conduce, iar acum acest S3 este dovada clara ca oamenii nu au uitat cum se face asta. In concluzie, partea de interior ma cam lasa cu un gust amar dandu-mi senzatia ca vo avea un impact negativ asupra tendintelor pietei cu aceste interioare ''sterse'' . Oricum le doresc succese si sa auzim numai de bine !
    4 23
  • gun cometa
    Conform specificatiior oficiale RS3 are 340cp, iar TT RS , cu acelasi turbo 2,5litri 5 cilindri in linie, 360cp.
    3 0
  • "rotunjita" ca un frigider.
    niste forme "fluide" precum o caramida.
    19 18
  • @Inexo-cuantic

    - S si RS nu sunt game ale constructorului sunt VERSIUNI de performanta
    - Audi-urile nu au fost niciodata create pentru eleganta, confort si placerea de a conduce. In nici un caz toate acestea la un loc.

    Am un sfat sa-ti dau. Fii destept cand FURI texte din reviste adapteaza-le. Nu copia mot-a-mot (nu te grabi, nu e o injuratura) ci incearca sa vezi daca inlocuirea numelui initial la care face referire articolul din care FURI CU NEOBRAZARE se potriveste cu noul nume pe ca il pui tu.

    Si inca un sfat iti dau...cauta reviste mai vechi din care sa te "inspiri" astea noi sunt scumpe si ajungi naibii la sapa de lemn. Si cum vei mai posta tu, aud? Vei deveni doar o amintire pentru ca ti-au secat finantele? Ar fi pacat, esti o adevarata (non)valoare.

    Si, cum ramane cu consumul si pretul lui Insight...n-ai gasit nimic pe net?
    10 4
  • kumite
    Bah,da de unde ai luat denumirea asta de @inexo-cuantic? Cred ca imi scapa ceva! A fost cumva,singura sclipire de originalitate pe care ai avut-o pana acum? Sau.......!?
    9 1
  • Dacia Plant
    Chiar :)), de unde ti-ai luat numele asta inexo ? Eu de exemplu l-am luat de la produse farmaceutice ca tot auzeam in fiecare dimienata la radio cand mergeam la job reclama cu Dacia Plant, si ma gandeam ca ce legatura are Dacia cu farmacia ? Asa ca am luat acest nume in mod ironic.
    9 1
  • @Dacia Plant
    LOL-ule... e vorba de Dacia lui Burebista si Decebal in numele Dacia Plant; n-are treaba cu masina Dacia.
    se refera la produse medicinale din plante... cica de pe vremea daciilor.
    3 1
  • Ivanoff
    @vianu,

    Lasal pe cel de sus, intra sa discutam ca intre barbati . Ti-am pus o intrebare la stirea cu ''Aygo'' nu mi-ai raspuns inca. Plssss maria ta . Atotstiutorul raspunde'mi si mie plsss . Cat de mult trebuie sa ma rog ?

    Penibil again
    1 9
  • @maimuta site-ului
    Bubui de prostie bai inexo-ivanoff-mafia-samba-suedezu-robert-si celelalte 50 de identitati de kkt pe care le afisezi. Esti maimuta site-ului. Esti atat de insuportabil ca din cauza ta multi useri de valoare au disparut de pe aici. Tu practic esti elementul care infecteaza orice discutie. E si vina AM ca nu te elimina odata si iti permite sa-ti faci numarul ca la circ in fiecare zi. AM cascati bine ochii ca va pierdeti cititorii, veti ramane doar cu maimuta nebuna.
    8 1
  • @Dacia Plant
    Inexo are ceva legatura cu tehnologia cred.....cuantic se stie....mecanica cuantica, fizica, atomi, molecule etc.:))
    5 0
  • kumite
    Stii cum trebuia sa termini comentariul? Punem pariu ca nu stii? Nu te mai chinui,termin eu in locul tau.
    Sunt penibil,din nou!
    E valabil si pt.mine!
    1 4
  • kumite
    Stii de unde am luat eu numele asta? Mai era unul pe aici,care ma cam enerva cum scrie,si a disparut.Asa ca i-am luat eu numele .E la moda furtul pe aici,asa ca nu am nimic de pierdut. Barbatul adevarat in ziua de azi ,este cel cu mai multe personalitati.
    Aferim!
    1 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru