Sistemul face parte din pachetul denumit City Safety, care îl avertizează pe cel de la volan de eventuale obstacole din faţa maşinii şi care frânează în caz de nevoie fără intervenţia şoferului pentru a evita impactul la viteze mici. Sistemul City Safety a fost lansat în prima sa variantă în 2010, scopul său iniţial fiind acela de a recunoaşte maşina din faţă şi de a frâna în cazul unei opriri bruşte a acesteia.
Sistemul utilizat de Volvo şi introdus începând cu luna mai 2013 pe noile facelift-uri operate de constructorul suedez gamei sale funcţionează la vitezele mici din oraşe, eliminând astfel riscul unor accidente uşoare cauzate de neatenţia la volan, acestea reprezentând un procent de aproximativ 70% din totalul accidentelor care au loc anual. Statistica este valabilă pentru anul 2012 şi pentru România, în ţara noastră având loc circa 27.000 de accidente, din care aproximativ 18.000 au fost uşoare.
Conform datelor prelucrate de Volvo, jumătate dintre accidentele europene în care mor biciclişti implică o coliziune cu cel puţin o maşină.Următorul pas pe care sistemul Volvo în va realiza va fi implementarea recunoaşterii animalelor de mari dimensiuni, maşina urmând să frâneze dacă recunoaşte un impact iminent în acest caz. Ulterior, în program vor fi introduse şi animalele de mici dimensiuni.
via Volvo
Volvo nu stie cat de mult risca sa fie copiat din nou de Merjedes Biemvi sau Haudio.
Intre Volvo si masinile germane, aleg fără să stau pe gînduri...VOLVO
daca e sa le compari cu germanele iti zic de pe acum ca e pe ultimu loc
o fi o gluma sau???ori chear oameni nu stiu cu ce se mananca industria asta>?
Soferii nu vor mai fi asa atenti la drum pt ca "Las' ca franeaza masina!" sau biciclistii, de genul celui din videoclip care asculta muzica la casti mergand circuland pe carosabil, care nu vor mai fi asa atenti in jurul lor pt ca "Las' ca franeaza masina singura!".
BMW face masini pentru cei care sunt intradevar pasionati de condus. Restul nemtilor fac masini doar rafinate (nu ne referim la diviziile sport al fiecarei marci, doar la modelele standar).
Trebuie sa fii redus sa compari contributiile lui Volvo cu cele a lui BMW. Volva a inventat centura de siguranta si alte sisteme recente care tin DOAR de siguranta. BMW a dezvoltat masini DE CONDUS pentru pasionati.
Daca ar fii sa-mi iau o masina de familie mi-as lua un Volvo S60 cu T5 si 4x4, pentru este o masina buna cu suspensie independenta spate+imi place cum arata+ ca au prea multi tarani masini nemtesti.
Eu am un Renault. Nu-mi permit nici volvo sau bmw. Sa nu zica cineva ca am vreo inclinatie si incerc sa-mi justific alegerea
Mergeti prin tara si vedeti cate cruci sunt pe drumurile nationale. Eu ma cutremur insa inteleg si fenomenul: smecherii cu BMW-uri si Audi-uri cu antene de 2 metri pe masini care depasesc haotic si conduc cu viteza se inmultesc.
Este greu pentru cineva ca tzenu_bmw sa inteleaga "de ce" si mai ales "la ce" un Volvo este mai bun ca un BMW: la siguranta si fiabilitate cel putin. Desigur tu esti printre cei care considera muschii mai importanti ca istetimea, de asta nici nu ai cum sa intelegi un Volvo.
Si pentru toti cei care ne tot insira invetiile germanilor pe aici ca sa ne explice cat de superiori sunt germanii, citi topurile de fiabilitate din Germania din ultimiii 10 an si veti vedea ce parere au germanii despre produsele lor. Ca nu intotdeauna inventatorul e si in stare sa se impuna pe piata. Mai lasati-i pe Otto si altii sa se odihneasca in pace, pentru ca japonezii le servesc tehnologie pe paine la germani iar suedezii ii invata ce inseamna sisteme de siguranta.
Altul care pronunta de VW .Ca proprietar de VW ,nici nu as vrea sa mai aud asemenea laude despre ei fiindca nu merita.Ca masini sunt frumoase,ca design ok,dar ca fiabiliatate .....p**a.
Adevaru e ca ai dreptate cu aceasta fraza '' ce usor este sa comentezi pe net si ce greu este sa si cumperi asemenea masini '' ,eu zic ca ar trebui folosita in folosul tau . Daca ai fi fost macar odata proprietarul a mai multor VW-ne te avertizez ca nu ai mai fi ridicat in laude aceast brand .
Sunt mai multe VW-ne pe strazi fiindca multe sunt la vanzare second hand,iar cand vezi atat de multe nu te-ai gandit ca poate omul vrea sa scape de ele?
Este foarte adevarat ca Volvo ar fi ajuns langa Saab, insa stii de ce ? Au facut "greseala" sa investeasca foarte multi bani in sisteme de siguranta, care sunt astazi copiate de unii care nu investesc in asa ceva, ci iau gata testat si facut. Daca investeau si ei in motoare, forme si leduri, atunci ar fi avut mai mult succes, pentru ca cei cu creier putin asta vad la o masina: cat de frumoasa e si cati CP are.
Cand am zis de japonezi si CSI, m-am referit la studiile facute in Germania, deci nu e parerea mea, ci a germanilor despre masini. Invata sa citesti. Si studiul nu se referea la numarul masinilor din Germania, ci la cele de care sunt germanii mai multumiti.
Asa cum si Honda a iesit foarte bine la noi in tara, desi nu se vand prea multe, datorita IQ-ului limitat al cumparatorului roman.
Iar pentru cultura ta generala, cel mai bine vandut model din lume este o Toyota, respectiv Corolla si nu un VW sau alt model german.
Pricepi tu de ce se vand mai multe SH-uri germane la noi in tara ? Ca sa-si cumpere germanii altceva.
Pai mai expertule in fiabilitate, cand unul din 27 AUdi ajung in service cu probleme la motor si unul din 45 BMW-uri fac acelasi drum, tu numesti astea masini fiabile si premium ??? Pai o Toyota cu un "amarat " de motor 1.6 face de 10 ori mai multi km fara sa se strice decat un BMW sau AUdi cu super motoarele lor. La fel si Honda, sau Volvo. Deci cand vorbim de fiabilitate, respectam japonezii si suedezii, DA ? Cand vorbim de 20 de motoare diferite si cu cateva de cai putere care obosesc cam repede, atunci vorbim de germani. SIngura firma germana pe care o respect si produce masini fiabile e Mercedes. CLAR ?