Dimensiuni de scuter
Vehiculul imaginat de Toyota este construit pentru a se bate de la egal la egal cu Renault Twizy, Lumeneo Smera şi celelalte soluţii de transport individual pe care diferitele mărci le-au prezentat la ultimele saloane auto importante. Totuşi, dacă Twizy este deja un model de serie şi este produs de un an în Franţa, i-Road va intra în producţia de serie abia anul viitor.
În plus, atât modelul Lumeneo, cât şi cel Renault vin cu patru roţi şi se încadrează la cvadricicluri, în timp ce modelul Toyota are doar trei roţi. La capitolul dimensiuni, Toyota i-Road vine cu o lungime de 2.35 metri şi cu o lăţime de doar 0.85 metri, ceea ce-l face optim pentru utilizarea de zi cu zi în oraş, acolo unde poate înlocui cu succes scuterele, vehicule care au aproximativ aceleaşi dimensiuni.Evident, Toyota îşi laudă creaţia susţinând că, spre deosebire de un scuter sau o motocicletă de cilindree mică, i-Road este mult mai confortabil, protejează ocupanţii celor două locuri dispuse faţă în faţă de capriciile vremii şi, în plus, este mai sigur. Mai mult, avantajele lui Toyota i-Road se numesc costuri de utilizare mici, manevrabilitate ridicată şi dimensiuni reduse. Cei doi ocupanţi nu au nevoie de cască de protecţie.
5.4 cai putere
Inima conceptului Toyota i-Road este reprezentată de două motoare electrice de câte 2 kW (2.72 cai putere) montate, fiecare, la nivelul uneia dintre roţile faţă. Bateriile Litiu-Ion se umplu în 3 ore de la orice priză normală, iar autonomia este de maxim 50 de kilometri în condiţiile în care viteza maximă de rulare este de 30 de kilometri pe oră.
Unul dintre punctele-cheie de atracţie în ceea ce-l priveşte pe Toyota i-Road este sistemul Active Lean, care îi permite conceptului Toyota să se "aplece" în viraje cu maximul 30 de grade pentru a garanta o ţinută de drum şi o manevrabilitate excelentă.
Pachetul calculează automat unghiul roţilor, cel al rotirii volanului şi cel al înclinării efective pentru a echilibra perfect triciclul în funcţie de viteză şi necesităţi, forţa centrifugă fiind astfel neutralizată.Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Echipa Automarket se află în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă prezintă live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
sper ca nu va veni nimeni sa replice ca o solutie mai potrivita e ceva diesel sau o masina SH cu care poti merge si in vacanta si poti cara si marfa (aka ciorapii din china si chilotii turcesti) in bazar sau targul saptamanal
Ei cum sa nu? Or sa replice! Nu numai ca-i mai bun un sh de 1500 de euro, pentru ca-n ala ai loc de porc si de zaibar, da' ca-i si urata cu draci, ca nu-i cine stie ce inovatie ca, daca n-am fi romani, nu ne-am pricepe asa de bine la romanisme!
Este o solutie super inteligenta, s-ar vinde ca painea calda,
DAR?
nu vor sa faca asa ceva la scara larga...e contra petrolistilor,
daca nu venea TESLA full pe piata, nu vedeai ne-am de masina electrica pe strazi,
hibridele sunt niste frankenstein inutile...au avut tot timpul solutia electrica la indemana, bateriile litiu ion cu care merge tesla sunt pe piata de muuuuult este un neamt care a adaptat un bmw seria 5 , l-a facut electric, si duce mult mai mult decat duce tesla in termeni de autonomie ... nu vor sa dea drumul la electrice. Toyota o freaca de peste 10 ani de zile cu hibridele lui, putea de foarte mult timp sa vina cu un full electric, nu s-a vrut.
uite de cand avea astia in plan cu toyota asta https://www.youtube.com/watch?v=k-aMerrKPgI 2013, suntem in 2018 acusi, adica la 5 ani distanta si ? nimic