Sub 3 secunde pentru 0-100 km/h
Vestea bună: LaFerrari dezvoltă 963 de cai putere. Vestea interesantă: puterea vine de la un sistem de propulsie hibrid format dintr-un motor V12 de 6.26 de litri aspirat normal şi un motor electric de 163 de cai putere. Aceste caracteristici reuşesc să ducă modelul italian de la 0 la 100 km/h în mai puţin de 3 secunde, în timp ce trecerea de la 0 la 200 km/h se face în sub 7 secunde.
Mai mult, LaFerrari devine cel mai rapid model pe Fiorano, circuitul de casă al constructorului din Maranello. Cu 1 minut şi 20 de secunde pe un tur de circuit, LaFerrari depăşeşte cu 5 secunde cea mai bună performanţă a lui Enzo şi cu 3 secunde timpul de referinţă al lui F12berlinetta, modelul pe care Ferrari l-a lansat în toamna anului trecut.Serie limitată: 499 de exemplare
Ferrari va construi în total doar 499 de exemplare din modelul LaFerrari. Deşi numărul este limitat, acesta este cu 100 de unităţi mai mare decât cel rezervat lui Enzo. Explicaţia vine din faptul că Ferrari are cereri ridicate din zona Asiei, în special din China. Dacă Enzo s-a vândut la lansarea sa cu echivalentul al 650.000 de euro în Italia, preţul fără taxe al lui LaFerrari va fi de circa un milion de euro. Pare mult, însă Sergio Marchionne a anunţat astăzi că toate exemplarele sunt deja acontate.
Desenat de o echipă condusă de Flavio Manzoni, LaFerrari este unul dintre puţinele modele ale Căluţului Cabrat care nu a beneficiat de aportul Pininfarina la acest capitol. Sursele de inspiraţie ale designerilor: Formula 1 (în partea frontală) şi maşinile de Le mans din anii '60 (în partea posterioară).
14.2 litri/100 km
Sistemul hibrid utilizat de LaFerrari este denumit oficial HY-KERS şi reuşeşte să reducă emisiile de CO2/km de la 350 (pe F12berlinetta) la 330.
Ca termen de comparaţie, Lamborghini Aventador emite 398 de grame CO2/km. Şi consumul este un capitol cu care modelul Ferrari se poate lăuda. Noul LaFerrari "mănâncă" 14.2 litri/100 km în regim mediu mixt, cu 3 litri mai puţin decât rivalul său construit de Lamborghini. Apropo de sistemul hibrid, bateria motorului electric adiţional se încarcă în două moduri: la frânare şi în momentul în care motorul dezvoltă un cuplu ridicat de care nu are nevoie maşina, cum se întâmplă de obicei în viraje. Pachetul de baterii este montat pe şasiu, cântăreşte 60 de kilograme şi este construit în laboratorul echipei de Formula 1 Ferrari care se ocupă de dezvoltarea sistemului KERS folosit în Marele Circ.Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Echipa Automarket se află în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă prezintă live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
via Ferrari
Sunt foarte dezamagit de design(si de nume..), insa nu ma indoiesc de performantele f.bune ale masinii.
de la 6 sute si ceva de cai la 9sute si ceva e mult......probabil ca si masa e mai scazuta comparabil cu Enzo......
performante exceptionale.....
deocamdata....supercarurile lumii sunt acest LaFerrari si McLaren P1.
in ultimi 2 ani am avut parte de multe supercaruri.....
Pagani Huiyareoa:)),Aventador,MP4,P1,acest Ferrari,Agera R.....si poate mai sunt........probabil lumea a iesit din criza.....
probabil acum ar fi timpu k si bmw sa vina cu ceva asemanator k deja modele ca M3,M5 si M6 sunt prea fumate.........
da stai ca BMW nu are nevoie de un supercar(probabil din frica de a nu pierde bani:))........oricum ce pierd in bani castiga in imagine de 10 ori mai mult
dati drecu drumu la bani si faceti un supercar......faceti un lucru bun pt. fanii marci........
Legat de performantele la consum este etalon dar avea Porsche un model cu care se laudau. Daca va fi asa si in realitate abia de acolo se va scrie o pagina noua in istorie.
''arata ca un supercar american''
Supercarurile americane sunt frumoase,gogule!!!!
Si acest Ferrari e frumos si nu am vazut nimic ''american'' la el.
mai bine lasau la o parte 5GT si 3GT(2 masini la care chiar nu le vad rostu)si mai bine faceau un concurent pt. R8.......ca oricum la Ferrari nici nu poate visa sa ajunga.....
Ferrari a acaparat "spotlight"-ul la Geneva si da iar peste nas celor de la Lamborghini.
Frumoasa de tot, tin sa repet :)
1. Cred ca singurul concurent real al lui LaFerrari in clipa de fata este McLaren P1. Tehnologii asemanatoare, puteri asemanatoare, 2 masini "sculptate" efectiv de curentii de aer. Parca Ferrari a reusit ceva un pic mai estetic, oricum tot pe acolo.
2. Comparatia cu Aventador este fortata. Aventador are cu 263cp mai putin, nu este "asistat" electric si costa pe jumatate. E un supercar, in timp ce P1 si LaFerrari sunt "hypercar".
3. Comparatia cu Huayra este iarasi fortata, deoarece Huayra este altceva, Pagani nu pune accent doar pe putere, handling etc., ci mai ales pe finisaje exceptionale. Daca a urmarit cineva documentarul despre Huayra, a vazut ca la Pagani conteaza inclusiv aspectul unor piese de sub masina, de exemplu bratele articulatiilor (chestii care nu se vad). Huayra este o masina pe care ar aprecia-o si un bijutier, chiar daca nu s-ar pricepe deloc la masini. Repet, este un alt gen de viziune.
Masina este frumoasa dar parca aduce prea mult cu 458 Italia. Oricum pt. mine F50 a fost este si va ramane cel mai reusit Ferrari din istorie.
1. Cred ca singurul concurent real al lui LaFerrari in clipa de fata este McLaren P1. Tehnologii asemanatoare, puteri asemanatoare, 2 masini "sculptate" efectiv de curentii de aer. Parca Ferrari a reusit ceva un pic mai estetic, oricum tot pe acolo.
2. Comparatia cu Aventador este fortata. Aventador are cu 263cp mai putin, nu este "asistat" electric si costa pe jumatate. E un supercar, in timp ce P1 si LaFerrari sunt "hypercar".
3. Comparatia cu Huayra este iarasi fortata, deoarece Huayra este altceva, Pagani nu pune accent doar pe putere, handling etc., ci mai ales pe finisaje exceptionale. Daca a urmarit cineva documentarul despre Huayra, a vazut ca la Pagani conteaza inclusiv aspectul unor piese de sub masina, de exemplu bratele articulatiilor (chestii care nu se vad). Huayra este o masina pe care ar aprecia-o si un bijutier, chiar daca nu s-ar pricepe deloc la masini. Repet, este un alt gen de viziune.
fiecare cu ideile lui.......da sa sti ca nas vrea un supercar bmw cu motor V12......numa cu un V10 sau L6:))
Nu de alta, dar, daca vine vb de tehnologie, prestigiu, aspect, si faci astfel de afirmatii nefondate, nu faci altceva decat sa arati cat esti de prost.
E o masina superba atat ca aspect, cat si performante, singurul rival fiind McLaren P1, dar parerea mea e ca e superioara modelului P1.
Tot o ardeti in fericire cu Veyron (pune-le pe un circuit si zgarie-te pe ochi uitandu-te unde se opreste cronometrul la fiecare).
Veneno e arata bine, dar totusi, e mult prea exagerata in materie de design ca in materie tehnica.... e un fas (in comparatie cu asta), dar in momentul de fata, exista 2 modele LaFerrari si McLaren P1, Pagani facand parte dintr-o alta clasa
Dar, alea-s vremuri apuse... si daca e sa facem referire la mai multe ''supercar-uri'', exista iarasi 2> Ferrari F40 (timp de 10 ani masina etalon) dupa care... probabil ai ghicit > Mc Laren F1 care a detronat modelul italian.
Ambele masini erau concepute strict pentru performanta, fiind rudimentare in oferirea confortului.
Oricum, sa admitem o chestiune La Ferrari e ceva peste Mc Laren P1 atat ca design cat si ca performante. Puteau ''lucra'' putin la exclusivitate si la ''motorasul'' electric, care e mai performant la McLaren.
Asteptam noul Bugatti? :))
apropo' de hartie - combinarea prin marketing a celor doua motoare nu da in nici un caz puterea reala ce o poate pune pe asfalt masina ... sunt doar cifre care se vor a fi "mari" ... caci mai "mare" este mai "bun"
probabil ca pe la anu' o sa avem un test cu ambele ... dar marca vad ca in lupta dreapta pe circuit Huayra o sa aiba un cuvant greu de spus.
Sunt de acord cu tine. Eu faceam referire ca, in momentul de fata exista 2 ''hyper-car'' LaFerrari si P1.
Imi place mai mult modelul italian, dar asta tine de subiectivismul fiecaruia.
Cum ai spus si tu, totul se va ''transa'' pe pista.
Comentariile facute de mine mai sus, sunt nu pt a ponegrii o anumita marca (chiar daca-mi place Ferrari), dar sa fim seriosi > cum poti spune ca-i ceva nasol, sau cum scrie si Mafia mai sus ''bazaconie''.
@Mafia tu n-ai inteles conceptul, n-ai inteles nimic (e vb de masini exotice, cei de la Ferrari puteau cere 5mil eur/buc tot erau vandute toate inaintea lansarii oficiale).
Peste 5 ani, o sa coste peste 2 mil eur bucata (SH :D)
Adeptii extatici, obtuzi si inflexibili ai lui "in cat timp ajunge de la 0 la 100" n-au cum sa inteleaga in substanta aceasta capodopera a Calutului Cabrat.
@Mafia, stii ca-mi esti simpatic, dar, pana una alta, GT-R, desi "setat din computer" in fel si chip, nu prea poate sa depaseasca la "liniuta" (daca tot o invoci) un amarat de Buick Grand National din '87 cu un singur turbocompresor :) Uite o mostra aici, sa creasca inima in tine de bucurie: www.youtube.com/watch?v=EoqirKQzTfw
BMW ei gandesc ca nu au nevoie de imagine sa-si arate ce pot de gen , GTR,R8, etc.
Dar sa stiti ca la moment BMW e inca sus au imagine buna la nivelul celor de la audi poate putin peste audi , dar daca o tin tot asa in cativa ani lumea va fi Audi-otizata ca acum in state Audi e privit foarte bine , NEGRII adora audi le PLACE DESIGN-ul si Calitatea GErmana , foarte multi negri adora AUdi A5, R8 .
Dar BMW incepe sa plictiseasca cu masinele pe care le are de gen :
SERIA 1 (PORNOGRAFIE)
SERIA 3 GT ( Alta pornografie)
Seria 5 GT ( o GORILA ciudata )
X1 ( RAHAT cu PRUNE )
SI pe ce se bazeaza BMW in fata lui audi ?
Pe X5,Seria 5 , Seria 3 , X3 , Z4 ,M6,X6 si Seria 7 astea sunt modele care tin BMW-ul inca sus.
Pe ce se bazeaza AUdi ?
A1,A3,A4,A5 ,A7,A6,A8, Q5-foarte apreciat, Q7,R8 (Creatorul de imagine audi).
Deci la moment AUdi ofera mai multe masini frumoase la calitate apropiata de BMW de ce nu ar merge oamenii la audi si nu la BMW cine ii obliga pe oameni sa cumpere rahaturile de 3GT,5GT, seria 1 ,X1 .
De aia si audi creste ofera mai multe masini atragatoare la o calitate foarte apropiata de BMW .
BMW se limiteaza numai la modelele enumerate mai sus .
Audi are o gama mai mare de frumusete .
Daca BMW Nu ia atitudine in 2015 o sa vedem Audi NUMERO 1 MONDIALE si cineva o sa rupa parul de pe fund cu 3GT si 5GT ca din cauza la niste prosti care au creat niste creaturi BMW o sa ajunga acolo unde o sa-l vedeti numai nu pe PODIUM.
Din cate am citit in diverse opinii si clasamente,se spune ca cine are BMW l-a imbratisat pe D-zeu .Dar probabil numai oamenii credinciosi au BMW .