Salonul Auto de la Geneva 2013

GENEVA 2013 LIVE: Noul Logan MCV a strălucit la standul Dacia

Publicat Marti, 05.03.2013
de Bogdan Mirică
Comenteaza 19
GENEVA 2013 LIVE: Noul Logan MCV a strălucit la standul Dacia - Poza 1
GENEVA 2013 LIVE: Noul Logan MCV a strălucit la standul Dacia - Poza 2
GENEVA 2013 LIVE: Noul Logan MCV a strălucit la standul Dacia - Poza 3
GENEVA 2013 LIVE: Noul Logan MCV a strălucit la standul Dacia - Poza 4
GENEVA 2013 LIVE: Noul Logan MCV a strălucit la standul Dacia - Poza 5
GENEVA 2013 LIVE: Noul Logan MCV a strălucit la standul Dacia - Poza 6
GENEVA 2013 LIVE: Noul Logan MCV a strălucit la standul Dacia - Poza 7
GENEVA 2013 LIVE: Noul Logan MCV a strălucit la standul Dacia - Poza 8
GENEVA 2013 LIVE: Noul Logan MCV a strălucit la standul Dacia - Poza 9
GENEVA 2013 LIVE: Noul Logan MCV a strălucit la standul Dacia - Poza 10
GENEVA 2013 LIVE: Noul Logan MCV a strălucit la standul Dacia - Poza 11
GENEVA 2013 LIVE: Noul Logan MCV a strălucit la standul Dacia - Poza 12
GENEVA 2013 LIVE: Noul Logan MCV a strălucit la standul Dacia - Poza 13
Dacia nu a înșelat așteptările publicului său și a venit la Geneva cu o premieră așteptată încă de anul trecut. Un joc de lumină și culoare ni l-a adus în față pe noul Logan MCV.

Aglomerație mare la standul Dacia. Constructorul român s-a bucurat de o audiență mare la standul său. Deși ora conferinței a fost una extrem de matinală, lumea s-a înghesuit să vadă cele trei exemplare ascunse sub cearșaf.

Conferința a început pe ritmuri alerte, vesele și antrenante. Un grup de dansatori a animat atmosfera și apoi a tras cearșaful de pe cele trei exemplare. A urmat apoi un joc de cutii care și-au făcut rând pe rând loc în portbagajul încăpător al noului Logan MCV. Dansatorii au demonstrat astfel versatilitatea și spațiul interior al noului break.

Așa cum anticipam, noul Logan MCV renunță la două dintre cele șapte locuri ale generației precedente. Va fi disponibil doar cu cinci locuri și va împrumuta gama de motorizări a actualului Logan. Prezentarea completă şi o galerie foto oficială a noului Logan MCV pot fi accesate AICI.


Comentarii (19)

  • daciana
    spre deosebire de vechea generatie are cateva plusuri...dar ca design tot la categoria dulap se incadreaza...nu chiar ca si lodgy...dar pe aproape....si apropo preturile sunt de domeniul fantasticului...pai sa dai pe-o dacie 12000 e...mi se cam pare exagerat...care dati minus va doresc in viata tot binele dar va doresc deasemenea sa va creasca coarne atunci cand o sa aveti bani de dacie si o sa va cumparati alta masina...
    27 86
  • Alex Radoi
    Daciano, tu te-ai uitat macar la poza cu interiorul ala crem? Este evident ca a crescut calitatea finisajelor. Na, ca au pus si comanda geamurilor pe usa! Eu NU sunt fan Dacia, dar nici nu port ochelari de cal ca sa nu vad realitatea. Masina e departe mult fata de caracterul utilitar al vechiului MCV. De ce sa nu merite 12.000eu cu o echipare decenta? Ramane pomana comparativ cu restul marcilor. PO-MA-NA!!! Chiar ieri am vazut un Logan nou pe strada, masina arata mai mult decat decent. Si nu stiu cum se face ca a dracului Dacie place si strainilor. Da, nu are tinuta de drum, dar este confortabila, da, e simpla, dar e fiabila. Lucrurile se indreapta in directia buna, incet dar sigur si indiferent de frustrarile unora.
    74 13
  • @daciana
    .. nu te obliga nimeni sa o cumperi... i-ati de 12000 euro un sh , pe care sa il inmatriculezi in bg , ca de , n-ai bani de taxe , ca doar stai intr-o camera de camin de 14 mp , dar.... da !!!! DA DA... ai MASINA de 12000 eu.....sau mai pui vreo 8000 euro si cu 20000 iti iei o skoda octavia / seat / wv ( ca doar sunt la fel ca design si motorizare, difera doar sigla )
    ...pt dacia e un mare plus...din pacate suntem si vom fi o natie care isi merita soarta.. nu suntem in stare sa ne mandrim cu ce avem si vedem doar produse de import ... ca de " au zis unii ca sunt mai bune ""
    ...
    50 23
  • @Alex radoi
    A crescut calitatea finisajelor ...nu pe bune :))) tot plasticul ala infect il platesti! 2-3 modificari pe bord si cam atat!
    18 32
  • Alex Radoi
    Da, plasticul ala ti se pare infect in comparatie cu masinile de peste 20.000eu in care te urci tu cand mergi la mall in Cotroceni sa-ti cumperi haine cu 70% reducere. Fata de alea, da, e infect, pacat ca tu nu ti le permiti decat gata uzate :))).
    30 9
  • Stefan
    Stii care era sloganul Dacia dupa ce a fost cumparat de Renault ? "Suntem pe drumul cel bun" ..ei si acum se vede..ca da asa este ;)
    25 6
  • Masina arata decent. Este o evolutie fata de versiunea anterioara, pare mai robusta, da o nota de seriozitate. Design-ul mai patratos, (cutie de conserver cum mai zic unii mai rautatosi) se potriveste intr-o nota sobra, clasica. Pretul este relativ, niciodata nu o sa fie suficient de mic insa atat timp cat este sub competitie avand dotari asemanatoare nu prea poti cere mai mult...
    Fiabilitatea pare buna pe hartie, dar nu am vazut inca review-uri la noua platforma ca sa imi dau cu parerea. Faptul ca functioneaza in parametri normali dupa 6 luni nu inseamna ca nu vor aparea defectiuni si probleme dupa 2-3 ani de utilizare, desi si aici este relativ in functie la ce o folosesti si cum o intretii.
    Singurul lucru pe care il am de reprosat este lipsa unui motor mai competitiv. 1.2 si 1.5 sunt motoare bune dar pt modele mai incapatoare care sunt facute pt o sarcina de transport mai mare (duster, lodgy, MCV) un 1.6 de 110-120cp ar fi fost oportun.
    18 4
  • Sandu al-III-lea
    Cea mai frumoasa parte a unei masini break,e insasi spatele masinii!Noul design al Daciei pare unul evoluat spre bine!
    17 3
  • mit si adevar
    Fiabilitatea NU-i doar pe hartie. Eu am Logan de 7 ani si pot sa-i garantez fiabilitatea! Ca multi altii de altfel. Statisticile de fiabilitate realizate de organisme straine serioase confirma asta. Cine are, cunoaste.
    18 7
  • @mit si adevar
    Dap pt un model vechi care a fost folosit de ani buni si in medie s-au vazut atat plusurile cat si minusurile.
    Acesta este o platforma noua (cred ca are mai putin de un an - sper sa nu ma insel) care mai are nevoie de timp pt a avea o parere obiectiva.
    4 4
  • Fost posesor de Logan
    AM avut un Logan, prima generatie, motor 1.4, timp de 4 ani, am facut 130000 km si in afara consumabilelor, reviziilor si schimbarea unui sensor de turatii (120 lei) nu a necesitat nici o reparatie. Am mers si incarcat cu marfa (portbagaj+scaune spate) am mers si cu 160 km/h, deci a fost utilizat din plin! Nu are rost sa comparam cu VW sau alte marci, ca la pret oricum va fi castigator Loganul. (comparatie noua-noua nu noua-sh)
    18 3
  • Daciana, si daca de banii aia chiar vor cumpara Dacii, tie ce sa-ti creasca? Cat de mare si unde? Daca ai avut pobleme in copilarie, du-te fata la doctor nu te lua de oameni pe care nu-i cunosti si care nu ti-ar impertasi preferintele.Vezi sa nu-i cunosti....
    7 4
  • A, uitasem, vezi ca ai gresit site-ul. Avon e mai incolo, aici e Automarket! Oare de ce admonistratorul ti-a bagat...comentariul la ,, ascuns''?
    8 3
  • masina arata chiar bine ,e spatioasa ...un singur lucru e de minus ...ar trebui un motor ceva mai puternic macar la 115 cp..dar in mod sigur ar fi mai scumpa
    7 0
  • Mi se pare cel mai reusit model Dacia din era "Logan", si ma refer strict la design-ul exterior. Bafta la vazari!
    3 2
  • @daciana
    Primul replica primita de tine,practic al treilea comentariu,al tau fiind primul,ti-a fost data de unul care-si spune BaditzaEx,dar se pare ca nu are curaj sa se semneze.
    1 1
  • andrei
    Garantez ca frustratul care critica gama vag are el o masina cu nr. de bg,cu care in scurt timp nu va mai putea circula.
    2 4
  • ce va mai place sa aruncati cu noroi de o parte si de alta fara sa cautati argumente, care sunt suficiente si pro si contra...

    Ca plus:
    Dacia a dovedit ca este o masina fiabila, practica, comfortabila. Si dornica sa evolueze.

    Ca minus

    Masina de 5000 de euro a disparut. Sa nu uitam salariul mediu din Romania. Cati oameni obisuti isi permit un logan ? La fel multe firme resimt lipsa unui auto la 5000 euro, gen matiz pentru agentii de vanzari de vanzari ?
    Daca nu ar fi taxele protectioniste cate masini sh cu tehnica similara logan, dar la 2-3000 de euro ar inlocui multe din daciile 1300 ce inca gazeaza orasele ??
    La fel piesele de schimb pot fi mai ieftine...

    Stiati ca Dacia a avut o rata de profit de peste 9 % comparabila cu Bmw?
    Renault are cam 0.4%...
    2 0
  • Garrus
    Care masina e mai buna intre noul logan mcv, laureate,diesel 1,5 dci, 90 cp cu 5 locuri si lodgy, laureate,diesel 1,5 dci, 90 cp dar cu 7 locuri pentru o familie de 4+1 caine mare? Multumesc :)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru