Aglomerație mare la standul Dacia. Constructorul român s-a bucurat de o audiență mare la standul său. Deși ora conferinței a fost una extrem de matinală, lumea s-a înghesuit să vadă cele trei exemplare ascunse sub cearșaf.
Conferința a început pe ritmuri alerte, vesele și antrenante. Un grup de dansatori a animat atmosfera și apoi a tras cearșaful de pe cele trei exemplare. A urmat apoi un joc de cutii care și-au făcut rând pe rând loc în portbagajul încăpător al noului Logan MCV. Dansatorii au demonstrat astfel versatilitatea și spațiul interior al noului break.
Așa cum anticipam, noul Logan MCV renunță la două dintre cele șapte locuri ale generației precedente. Va fi disponibil doar cu cinci locuri și va împrumuta gama de motorizări a actualului Logan. Prezentarea completă şi o galerie foto oficială a noului Logan MCV pot fi accesate AICI.
...pt dacia e un mare plus...din pacate suntem si vom fi o natie care isi merita soarta.. nu suntem in stare sa ne mandrim cu ce avem si vedem doar produse de import ... ca de " au zis unii ca sunt mai bune ""
...
Fiabilitatea pare buna pe hartie, dar nu am vazut inca review-uri la noua platforma ca sa imi dau cu parerea. Faptul ca functioneaza in parametri normali dupa 6 luni nu inseamna ca nu vor aparea defectiuni si probleme dupa 2-3 ani de utilizare, desi si aici este relativ in functie la ce o folosesti si cum o intretii.
Singurul lucru pe care il am de reprosat este lipsa unui motor mai competitiv. 1.2 si 1.5 sunt motoare bune dar pt modele mai incapatoare care sunt facute pt o sarcina de transport mai mare (duster, lodgy, MCV) un 1.6 de 110-120cp ar fi fost oportun.
Acesta este o platforma noua (cred ca are mai putin de un an - sper sa nu ma insel) care mai are nevoie de timp pt a avea o parere obiectiva.
Ca plus:
Dacia a dovedit ca este o masina fiabila, practica, comfortabila. Si dornica sa evolueze.
Ca minus
Masina de 5000 de euro a disparut. Sa nu uitam salariul mediu din Romania. Cati oameni obisuti isi permit un logan ? La fel multe firme resimt lipsa unui auto la 5000 euro, gen matiz pentru agentii de vanzari de vanzari ?
Daca nu ar fi taxele protectioniste cate masini sh cu tehnica similara logan, dar la 2-3000 de euro ar inlocui multe din daciile 1300 ce inca gazeaza orasele ??
La fel piesele de schimb pot fi mai ieftine...
Stiati ca Dacia a avut o rata de profit de peste 9 % comparabila cu Bmw?
Renault are cam 0.4%...