Kit aerodinamic din fibră de carbon
La primul contact vizual, Brabus 800 Roadster impresionează prin caracterul sportiv, subliniat de noul pachet aerodinamic, dezvoltat în tunelul de vânt. Toate componentele sunt construite din fibră de carbon şi vin să sporească apăsarea aerodinamică şi răcirea motorului şi a frânelor.
În acest sens, capota a primit o priză masivă de aer, în vreme ce aripile frontale şi fragurile laterale se bucură acum de fante generoase. deflector, de asemenea din fibră de carbon, în care au fost înglobate patru ţevi de eşapament. Jantele standard, de 19 inch, au fost înlocuite cu unele forjate, de 20 de inch, botezate Brabus Monoblock R Platinum Edition, capabile să ofere rezistenţă, dar şi o masă extrem de scăzută.
Spoilerul a fost şi el modificat pentru a mai bună admisie a aerului. În partea posterioară, Brabus a gândit unPentru interior, Brabus oferă numeroase posibilităţi de personalizare. De la pragurile laterale din aluminiu şi tapiţeria exclusivistă din piele şi alcantara, până la vitezometrul care indică o valoare de 360 km/h şi inserţiile de lemn nobil.
Reţeta succesului: 800 de cai putere şi 1420 Nm
Principalele noutăţi se găsesc însă sub capotă, acolo unde germanii au căutat să oglindească cât mai bine spiritul sportiv. Motorul V12 a primit o serie de modificări importante, care au urcat puterea totală la 800 de cai, de unde şi numele. Puterea este disponibilă la 5500 de rotaţii, în vreme ce cuplul motor, de-a dreptul impresionant, de 1420 Nm, este resimţit chiar de la 2100 de rotaţii. Pentru siguranţa celui de la volan, cuplul motor este limitat la 1100 Nm.Motorul funcţionează împreună cu transmisia AMG Speedshift Plus 7G-Tronic şi asigură un sprint de la 0 la 100 de km/h în 3.7 secunde şi de la 0 la 200 de km/h în 9.8 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 350 de km/h.
Din dotarea tehnică nu lipsesc diferenţialul cu alunecare limitată şi nici modulul de ajustare a suspensiei, care poate reduce garda la sol cu 25 de mm.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
via Brabus
adevarata putere a lui BRABUS 800 se vede la timpul pana la 200km/h, unde problemele cu aderenta din prima suta sunt recuperate in a doua suta.
O decapotabila, fata de sora coupe, are o structura mai putin rigida din cauza lipsei plafonului. Pentru asta trebuie ranforsata suplimentar sa aibe aceeasi resistenta la torsiune, vibratii, socuri, etc. Ranforsarile cresc masa masinii si implicit afecteaza performantele. Indiferent de puterea motorului, va fi mereu o zecime - doua mai lenta decat varianta coupe. In plus SL are acoperis metalic, care adauga kilograme, plus un mecanism de pliere mai solid si mai greu.
Una peste alta, o masina de genul asta se cumpara si pentru performante dar si pentru raritate si gradul de personalizare. 0-100 km/h nu e aproape niciodata un factor de decizie. Chiar credeti ca unul care isi permite asa ceva e si pilot in acelasi timp? Not likely :) In majoritatea covarsitoare a cazurilor, 3.7 secunde sunt mai mult decat suficiente.