SCOPUL LUI BMW SERIA 3 GT
BMW a încercat să introducă un nou concept în clasa medie cu acest model, care va juca un rol deosebit în gama Seria 3. Pe lângă silueta elegantă a acestui model, Seria 3 GT se mândreşte şi cu un interior spaţios, fără să renunţe la abilităţile dinamice sau la elemente practice. Pasagerii celor trei locuri din spate vor remarca nivelul de spaţiu disponibil, găsit în mod normal la bordul automobilelor din clasa mare. Cei de la BMW spun că noul Seria 3 GT oferă un nivel la spaţiului pentru picioare comparabil cu cel oferit la bordul lui Seria 5, valoarea efectivă fiind încadrată între actualele Seria 5 şi Seria 7.
MAI MULT SPAŢIU
În raport cu Seria 3 Touring, noul Seria 3 Gran Turismo este cu 200 de milimetri mai lung, dintre care ampatamentul reprezintă o diferenţă de 110 milimetri.
Înălţimea a crescut cu 81 de milimetri în raport cu versiunea Touring. La interior, toţi pasagerii primesc o poziţie pe scaun ridicată cu 59 de milimetri, menită să asigure un acces mai facil şi mai multă vizibilitate. În raport cu versiunile Sedan şi Touring ale lui Seria 3, noul Seria 3 GT oferă 70 de milimetri de spaţiu în plus pentru genunchii ocupanţilor. Noul Seria 3 GT punctează la capitolul spaţiu şi când analizăm portbagajul, acesta având o capacitate de 520 de litri, cu 25 mai mare decât cel al lui Seria 3 Touring. În cazul în care bancheta spate fracţionabilă 40:20:40 este pliată complet, aceasta oferă până la 1.600 litri. Pe lângă asta, bancheta din spate are un spătare care poate fi înclinat cu până la 19 grade, în 15 trepte. Hayonul are o deschidere de 1.120 * 618 milimetri şi este operat electric. Această funcţie este oferită standard, dar cei de la BMW oferă un echipament opţional care include deschiderea fără atingere a portbagajului dacă şoferul are cheia în buzunar şi duce piciorul sub senzorul montat în bara de protecţie spate. Zona destinată şoferului este inspirată puternic din cea de la bordul noii generaţii a lui Seria 3, iar bordul este îndreptat spre şofer. Modelul se mândreşte şi cu dotări precum afişaj Head-Up full-color şi gama de tehnologii BMW ConnectedDrive.MOTORIZĂRI
Clienţii lui BMW Seria 3 Gran Turismo au de ales între cinci motorizări, dintre care trei sunt alimentate cu benzină, iar două sunt diesel-uri.Acestea oferă între 143 şi 306 CP şi folosesc tehnologia BMW TwinPower Turbo. În primă fază, toate versiunile de motorizare sunt oferite în standard alături de tracţiune spate şi o transmisie manuală cu şase trepte. Opţional, BMW oferă o transmisie automată cu opt trepte pentru toate versiunile de motorizare. Indiferent de transmisia sau motorizarea aleasă, Seria 3 GT este echipat cu funcţia Auto Start-Stop.
Seria 3 Gran Turismo se mândreşte cu o aerodinamică îmbunătăţită faţă de cea a lui Seria 3, care îl ajută să-şi reducă consumul de carburant în compania tehnologiilor Efficient Dynamics. Printre acestea se numără sistemul de recuperare a energiei cinetice, indicatorul de schimbare a treptelor şi sistemul de comandă a dispozitivelor auxiliare. Folosind modul de rulare ECO PRO şi funcţia Eco Pro Route, şoferul poate creşte economia de carburant cu până la 20%.
Motorizarea de top, intitulată 335i, dispune de 306 CP la 5.800 rpm şi de un cuplu de 400 Nm în intervalul 1.200 – 5.000 rpm. Graţie acestor capacităţi, modelul poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în 5.4 secunde, pe când viteza maximă este limitată la 250 km/h. În ciuda acestor performanţe, modelul are un consum mediu de 7.7 litri la sută şi emite 178 de grame CO2 pe kilometru. Versiunea de bază, 320i, este reprezentată de un motor turbo cu patru cilindri în linie, de 1.997 cmc, care dezvoltă 184 CP la 5.000 rpm şi livrează cuplul maxim, de 270 Nm, la 1.250 rpm. Alături de transmisia manuală cu şase trepte, modelul necesită 7.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, pe când consumul mediu este de 6.6 litri la sută. Versiunea cu transmisie automată a lui Seria 3 GT 320i este mai eficientă, având un consum mediu de 6.2 litir la sută şi emisii de CO2 de 145 grame pe kilometru.
TREI LINII DE ECHIPAMENTE, TREI CARACTERE DIFERITE
La fel ca în cazul gamei Seria 3 F30, BMW oferă trei linii diferite de echipare pentru noul Seria 3 GT. Acestea se numesc Sport Line, Luxury Line şi Modern Line şi sunt completate de pachetul M Sport, oferit opţional. Fiecare dintre cele trei linii de echipare prezintă trăsăturile sale definitorii, care pleacă de la culoarea "nărilor" grilei faţă, combinaţiile de culori de la interior, modelele de jante disponibile şi merge până la culorile de pe cheia de contact.
Indiferent de linia de echipare, BMW Seria 3 Gran Turismo are o suspensie reconfigurată, un sistem de direcţie electric, distribuţie 50:50 a maselor între punţi şi o caroserie întărită torsional. În standard, modelul are jante din aliaj de 17 inch, iar manevrabilitatea sa îmbină confortul cu dinamica. Puntea faţă prezintă o suspensie realizată din numeroase compenente din aluminiu, pe când puntea spate multi-link are cinci braţe menite să asigure contactul optim dintre roată şi asfalt în orice situaţie.
Sistemul de frânare al lui Seria 3 GT prezintă şi el numeroase elemente din aluminiu, menite să reducă masa aflată în miscare. Clienţii care doresc mai mult dinamism pot comanda o suspensie M Sport, o suspensie adaptivă, un sistem de frânare M Sport şi o direcţie sport variabilă.CONNECTED DRIVE PRIMEŞTE NOI FUNCŢII
Gama de tehnologii ConnectedDrive de la BMW are noi funcţii odată cu noul Seria 3 Gran Turismo. Vorbim despre Eco Pro Route, care face echipă cu sistemul de navigaţie BMW Professional pentru a reduce consumul de carburant. Judecând după situaţia din trafic, profilul drumului care va fi parcurs şi stilul de condus al şoferului, sistemul propune o serie de recomandări pentru a mări autonomia şi pentru a reduce consumul de carburant cu până la 20%.
Pe lângă funcţia de reducere a consumului de carburant, BMW ConnectedDrive oferă acces la BMW Live şi BMW Online, pentru ca şoferul să dispună de servicii suplimentare, în funcţie de piaţa pe care va fi vândut automobilul. Aplicaţiile BMW ConnectedDrive includ şi suport internet, web radio şi reţele sociale precum Facebook şi Twitter.PREŢURI ÎN ROMÂNIA BMW SERIA 3 GT
VERSIUNE | CILINDREE (cmc) |
PUTERE (CP) |
EMISII CO2/KM |
CONSUM MEDIU (l/100 km) |
PREŢ Euro, TVA inclus |
|
Benzină | BMW Seria 3 GT 320i | 1997 | 184 | 153 | 6.6 | 37.882 |
BMW Seria 3 GT 328i | 1997 | 245 | 156 | 6.7 | 44.330 | |
BMW Seria 3 GT 335i | 2979 | 306 | 188 | 8.1 | 50.902 | |
Diesel | BMW Seria 3 GT 318d | 1995 | 143 | 119 | 4.5 | 36.642 |
BMW Seria 3 GT 320d | 1995 | 184 | 129 | 4.9 | 40.362 |
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Via BMW
Adica au relansat conceptul de hatchback introdus de Saab (pe romaneste)
inca o 'penibilitate' de masina marca BMW.........
da are spoiler electric k masina asta exact pt asta a fost proiectata ca sa mearga tare in curbe si pe circuite,,,,,, rahat pe bat.....
geamurile spate vor fi exact k la audi A7 pe jumate coborate cand vor fi 'deschise'(la maximum)
cu toate ca 5GT se vinde prost......nu inteleg cum cei de la bmw au avut proasta inspiratie sa scoata si aceasta versiune........
ce sa mai zic la partea de motorizari jos palaria.........in rest.......varza....design..zero.......vanzari vom vedea mai incolo.....
ia sa vedem acuma cine nu mai e de acord cu mine.......k ma astept de la unii.....
Aceasta masina e perfecta DOAR TEHNIC .
DESIGN-ul E RAHAT CU PRUNE .
face parte din seria cocosatilor , 5GT , 3 GT
Cred ca aceasta pornografie va avea succes in SUA aici iubesc oamenii masini ciudate , de tip , Dodge Charger, Chevrolet Tahoe , Mustang si alte CIUDATENII APOCALIPTICE.
o zi buna fratilor !
Da, tehnic este o bijuterie, ca orice BMW dealtfel. Insa designul imi aminteste de "frumusetile" desenate de Chris Bangle. Si am asa o presimtire ca se va vinde binisor in Romania, in sensul ca va fi aleasa de cei care vor un BMW mai deosebit fata de Seria 3. Cum e sa spui unor prieteni care au un "simplu" A4, un simplu" Clasa C si Seria 3, ca tu ai ceva mai deosebit, un Seria 3 GT. Cred ca la asta s-a gandit BMW. Adica, la ceva diferit de o berlina sau un break, exact la combinatia pe care o face Audi. Asta inseamna ca celor de la Audi le merge bine
va fi oare concurent cu octavia si laguna?
Nu m-a dat pe spate acel design, dar a fost un inceput, iar urmatoarele modele inclusiv cele de azi pastreaza zic eu destul de mult din liniile lui. Urmatorii dupa el au refinat treaba si au facut-o foarte bine. Iar azi BMW are succes. Unul mare. Si cred ca i se datoreaza si lu Bangle.
SI uite cum m-am facut eu avocatul lui :))
Cred ca se va vinde mai bine decat seria 5 GT, dar acest lucru nu este foarte greu avand in vedere ca GT-ul mai mare nu s-a vandut aproape deloc:).
Ma bucur ca macar in unele cazuri suntem pe aceiasi frecventa de unda.
As dori ca sa fim putin mai uniti si mai realisti.
Da, BMW stie multe , in unele cazuri e un Lider mondial in unele ramuri dar cand vine vorba de criticat, o gafa facuta de BMW nu trebuie ascunsa .
OMUL PRIN GRESELI INVATA.
e simplu cui ii place il cumpara, cui nu-i place nu-l cumpara si se orienteaza spre alta serie sau alta marca. Nu este nimeni obligat sa-l cumpere.
De cand sunt masini ciudate Mustang,Charger,chiar si Tahoe??
In caz ca nu stiai,seria 5gt s-a vandut atat de prost in SUA incat au retras-o de pe piata.
Esti ciudat....
Nici nu am zis ca 5GT a fost un succes in sua .
Dar daca Americanii fac masini frumoase apoi nemtii fac masini superbe .
vrei sa zici ca Dodge RAM e masina frumoasa ?
sau Lincoln Navigator ?
Sau alta pornografie Buick ?
Niste jafuri pe roti.
Masini facute din topor design si calitate de 2 stele .
Depinde de gusturi,mie imi place RAM,mai mult decat Hilux,Amarok...
De noile Silverado si Sierra ce zici,si astea sunt urate????
Gresesti si in privinta Buick,probabil nu ai vazut cum arata LaCrosse,interior/exterior.Pot spune ca arata mai bine decat multe germane din acelasi segment.