VW Golf GTI Cabrio: cel mai puternic Golf decapotabil din toate timpurile
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a ridicat astăzi cearşaful de pe principala noutate pe care marca germană o va prezenta în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Este vorba de Volkswagen Golf GTI Cabrio, prima iterare în versiune descoperită din istoria lui Golf GTi şi, în acelaşi timp, cel mai puternic Golf cabriolet din toate timpurile.
Nu avem nicio surpriză la nivel tehnic. VW Golf GTI reprezintă un amestec fericit între versiunea cabriolet şi versiunea GTI a lui Golf, astfel că datele tehnice sunt şi ele un melanj de cifre deja cunoscute. Sub capotă, noul Golf GTI Cabrio vine cu un motor de 2.0 litri cuplat la o manuală cu şase trepte sau, opţional, la un DSG de asemenea cu şase trepte. Puterea maximă a motorului de pe GTI Cabrio este de 211 CP (atinsă la 5300 rpm), iar cuplul maxim de 280 Nm (de la 1700 rpm). Conform fişei tehnice prezentate de Volkswagen, Golf GTI prestează 0-100 km/h în 7.3 secunde, iar viteza maximă este de 237 de kilometri pe oră.
La fel ca fratele GTI în versiune acoperită, Golf GTI Cabrio dispune de avantajul unor diferenţiale blocabile EDS şi XDS (longitudinal şi transversal), de un sistem care protejează pasagerii în caz de răsturnare care dublează armata de airbag-uri standard (implicit cel de genunchi vine în versiunea de bază).
La nivel estetic, Golf GTI cabrio arată că face parte din familia GTI de la Volkswagen prin grila radiatorului cu textură de tip fagure şi cu margini roşii, extensiile de caroserie din zona pragurilor, ţevile duble de evacuare cromate, blocurile optice fumurii cu LED-uri şi nu în ultimul rând prin jantele de 17 inch şi prin siglele GTI.
La interior, clienţii vor putea alege între piele Jacara sau Vienna, ambele asezonate de cusături roşii contrastante.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din GENEVA 2012
-
Editia de anul acesta a Salonului de la Geneva a avut şi vedetele sale. Potrivit unui studiu, Ferrari F12 Berlinetta şi Audi A3 au atras cel mai mult atenţia publicului şi a jurnaliştilor. (23.03)
-
Tunerii de la Hamann au modificat deja noul Range Rover Evoque. Modelul britanic a venit la Geneva cu mai multă putere, un kit estetic şi un set de jante din aliaj. (19.03)
-
Automarket a stat de vorba la Geneva cu Victor Nacif, vicepreședintele biroului de design în cadrul Nissan Europa. Am aflat lucruri interesante despre cum a fost creat Juke, despre gama de crossovere Nissan și despre sursele sale de inspirație. (11.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
actualu focus Rs are deja 300 de cai deci se joaca.........cu GOLF GTI
chiar daca sunt in acelasi segment........fordu e peste cu mult..........
VW Golf 4 ''GTI'', ala cu bara de rasturnare, toate trei!!!
Cum va explicati?
Este doar o smecherie a producatorilor de masinute ca sa atraga, sau e real?