Volvo V40 - primele imagini ale compactei suedeze
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După mai multe imagini neclare, care încercau să intuiască designul noului Volvo V40, avem în sfârşit primele fotografii ale compactului suedez. Destinat a se bate cu hatchback-uri premium ca BMW Seria 1 şi Audi A3, Volvo V40 va debuta ofcial în cadrul Salonului Auto de la Geneva, la începutul lunii martie.
Primele imagini, publicate de o revistă auto poloneză, dezvăluie un model cu cinci uşi, inspirat serios din liniile fratelui mai mare, S60. Aspectul frontal aduce mult cu ceea ce vedem în prezent pe sedanul de segment mediu, în timp ce profilul aminteşte de crossoverul XC60 şi de SUV-ul XC90. Linia plafonului plonjează spre posteriorul ascuţit tocmai pentru a da un aer dinamic ca şi în cazul fraţilor 4x4.
Aşteptat să măsoare 4500 de mm lungime, cu doar 20 de mm mai scurt decât V50, derivatul break al lui C30, noul V40 îşi propune să ofere pasagerilor săi mai mult spaţiu interior decât actualul compact al suedezilor, precum şi un portbagaj mai generos.
Rămâne de văzut dacă Volvo va exploata la maxim noul model şi dacă vom vedea pe viitor un derivat cu trei uşi, menit să înlocuiască actualul C30, sau un sedan, succesor al vechiului S40.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din GENEVA 2012
-
Editia de anul acesta a Salonului de la Geneva a avut şi vedetele sale. Potrivit unui studiu, Ferrari F12 Berlinetta şi Audi A3 au atras cel mai mult atenţia publicului şi a jurnaliştilor. (23.03)
-
Tunerii de la Hamann au modificat deja noul Range Rover Evoque. Modelul britanic a venit la Geneva cu mai multă putere, un kit estetic şi un set de jante din aliaj. (19.03)
-
Automarket a stat de vorba la Geneva cu Victor Nacif, vicepreședintele biroului de design în cadrul Nissan Europa. Am aflat lucruri interesante despre cum a fost creat Juke, despre gama de crossovere Nissan și despre sursele sale de inspirație. (11.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Seamana perfect, doar ca nu are pachetul off-road.
Chinezii incep sa devina din ce in ce mai rafinati.
Au facut o investitie deosebita cand au cumparat Volvo.
Stiati ca in China un muncitor face 25 de centi pe ora?
Stia Stefan Jacoby ce zice cand a afirmat " I`m extremely positive for this car".
Uite de unde provin piesele pt Volvo.
BAFTA VOLVO!
Cat despre cazanele mele ......... unele sunt din ani '80 chiar si curand or sa apara si din ani '60.
Trecand la subiect masina este superba. Cred ca la fel ca si S40 este un focus in haine premium si sincer e foarte bine ca e asa. Tinuta de drum de la Focus cu materialele si siguranta premium de la Volvo dau o combinatie excelenta. Designul este de nota 10 pentru aceasta clasa. Niciun artificiu, nicio incercare ciudata de supradimensionare a elementor, decat linii fluente care dau exact senzatia de premium.
Sincer la prima vedere ata la interior cat si exterior e peste seria 1 si a3 sa vedem A Klasse
Iar materiale folosite de volvo in ultimul timp pt interior imi plac f mult
motorizarile vor fi preluate de la ford ceea ce e foarte bine
pretul probabil va fi mai mic decat la bmw audi mercedes
Abia astept sa o vad pe sosea
Si referitor la masina, imi place foarte mult. Abea astept sa apara si la noi pentru un drive test macar. Ca de avut... mai greu :))
Dar o singura chestie imi displace... nu pentru ca ar avea ceva masina insa e ceva care nu e pe gustul meu in general: nu-mi plac ceasurile de bord cu afisaj digital. Consider ca unele normale arata mai bine.
Si inca ceva: bosii lui Ford au fost foarte destepti cand s-au hotarat sa vanda Volvo pentru ca nu e profitabil. Asa cum au stiu foarte bine ce fac si cand au renuntat la Land Rover si Jaguar. Cred ca peste 3-4 ani la fel se va intampla si cu SAAB.
Sa ajuns sa se accepte ca produsele Made In China sa fie acceptate ca de o calitate superioara.
Asta se si vede la injectoarele WV si Ford care dau probleme folositorilor si multe alte detalii minore.
Oricum chinezi muncesc si produc si romani se joaca pe net si cumpara.
Eu am unul (XC60) si scrie pe sasiu Made in Belgium, iar pe majoritatea componentelor Made in Germany, France sau Sweden.
Deci cei care nu au Volvo cred ca ar fi bine sa se mai documenteze inainte sa debiteze tot felul de aberatii pe forumuri.
Si da, multi nu au bani sa-si permita unul, asa ca strugurii sunt acri ...
O persoana ca sa aiba credibilitate trebuie sa fie ....... o persoana.
Dar tu esti doar o entitate virtuala cu aere de ventilator.
Si in ce an este facuta jucaria ta?
O fi cumva inainte de achizitia chinezilor?