Volkswagen aduce la Geneva patru concepte derivate din citadina Up!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen va umple standul propriu de la Geneva cu patru concepte derivate din versiunea de serie a modelului de oraş Up! Este vorba de patru prototipuri - unele realiste, altele fanteziste - care au rolul de a demonstra capacitatea de transformare a citadinei germane. Totul se bazează pe elementul estetic, modificările tehnice fiind inexistente pe cele patru concepte.
Swiss Up!
Pentru că vorbim de un salon auto elveţian, Volkswagen a decis să le ofere reprezentanţilor Ţării Cantoanelor o maşină proprie. Iar versiunea Swiss Up! elogiază Alpii şi nuanţele de pe drapelul elveţian. Cu o caroserie roşie dublată de jante albe, o schemă de culori neobişnuit de simplă pentru un concept, modelul german iese în evidenţă la interior prin crucea albă a drapelului elveţian, care este motiv ornamental pe tapiţeria scaunelor. Ca element de culoare, designerii germani au plantat la interior un buzunar în care, spun ei, şoferul poate să-şi ţină cuţitul Victorinox, un alt simbol naţional elveţian.
Winter Up!
Dezvoltat pe bazele conceptului Cross Up!, prezentat de Volkswagen în toamna anului trecut la Frankfurt, studiul de design Winter Up! este dedicat iubitorilor sporturilor de iarnă.
Nuanţe albe şi bleu pe caroserie şi în interior, sisteme de prindere a schiurilor şi snowboard-urilor pe plafon şi o gardă la sol mai mare decât a modelului de serie. Acestea sunt caracteristicile principale ale prototipului german.X Up!
Vreţi să mergeţi într-o călătorie (ceva mai) lungă, iar Up! nu vă oferă destul spaţi de depozitare pentru bagaje? Dacă acestea sunt mici şi plate, ele pot fi aşezate în portbagajul adiţional de plafon montat pe conceptul X Up! Volkswagen îl prezintă pompos ca pe "Globetrotter-ul gamei Up!" atât datorită portbagajului de pe palfon, cât şi datorită aspectului său ceva mai durabil, element subliniat de pasajele dublate cu plastic ale roţilor sau spoilerele întărite. Cireaşa de pe Up: proiectoarele amplasate pe plafon care-l ajută pe şofer noaptea. Eventual prin junglă.
Cargo Up!
Versiunea de marfă a lui Up! este, probabil, cel mai potrivit şi realist concept dintre cele patru. Destinat companiilor care au de transportat lucruri nu prea mari şi nu prea voluminoase, cum sunt pizzeriile care livrează acasă, Cargo Up! nu are geamuri decât pe uşile din faţă şi devine astfel o utilitară numai bună pentru oraş.
Pentru un şofer şi atât, pentru că toate celelalte scaune din maşină au fost eliminate pentru ca spaţiul de încărcare să fie cât mai mare. În aceste condiţii, Cargo Up! beneficiază de o capacitate de încărcare care variază între 951 şi 1400 de litri. În plus, există o mulţime de alte zone de încărcare adiţionale de mici dimensiuni care pot să-i folosească celui de la volan. Masa totală a maşinii este de 929 de kilograme, iar sarcina utilă de 426 de kilograme. Numai bine pentru peste 800 de cutii de pizza.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din GENEVA 2012
-
Editia de anul acesta a Salonului de la Geneva a avut şi vedetele sale. Potrivit unui studiu, Ferrari F12 Berlinetta şi Audi A3 au atras cel mai mult atenţia publicului şi a jurnaliştilor. (23.03)
-
Tunerii de la Hamann au modificat deja noul Range Rover Evoque. Modelul britanic a venit la Geneva cu mai multă putere, un kit estetic şi un set de jante din aliaj. (19.03)
-
Automarket a stat de vorba la Geneva cu Victor Nacif, vicepreședintele biroului de design în cadrul Nissan Europa. Am aflat lucruri interesante despre cum a fost creat Juke, despre gama de crossovere Nissan și despre sursele sale de inspirație. (11.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
ei fac o platforma, un casetofon, o navigatie etc. pentru mai multe modele si reduc costurile la maxim
ei ofera diversitate, dintr-un model deriveaza inca 3-4 si iti ofera posibilitatea sa le configurezi in zeci de feluri.... si tot asa
nu exceleaza la nimic, nici motorizari diesel, nici alea pe benzina care nu sunt nici cele mai fiabile nici cele mai rafinate, in schimb iti ofera o cutie dsg cu dublu ambreaj sa iti ia ochii...cu pretextul ca este pus pe veyron si tot asa...toate astea te fac lider, cauti chestii marunte sa iei ochii la mase (un dsg, o navigatie touchscreen, niste luminite prin oglinzi si alte prostii)... bravo lor, sunt un exemplu de asa da.
daca va uitati la alti producatori, ei nu au invatat inca lectia asta or nu vor sa o aplice din traditie sau incapatanare.... dar rezultatele se reflecta in vanzari
Daca ar lucra un pic la garantia oferita poate ar mai imprastia norii fiabilitati care acopera acuma VW.
In rest este un asamblu de piese chinezesti.
Judecand dupa calificativele primite, cred ca tu ai comis acest delict si oricum nu esti nici la prima abatere, asa ca stai jos, ai din nou nota 4. Ca si Saab de altfel.
2) "ei fac o platforma, un casetofon, o navigatie etc. pentru mai multe modele si reduc costurile la maxim" si care-i grupul auto care nu face acelasi lucru? mai ieri parca'm citit ca ferrari adopta space-frame-ul ...vai vai...ce ti-e si cu platformele astea
3)"nu exceleaza la nimic, nici motorizari diesel, nici alea pe benzina care nu sunt nici cele mai fiabile nici cele mai rafinate" d'asta a castigat 2.0tsi si 1.4 tsi motorul anului in lume de n ori...
cuanticul iar se baga ca musca in ..din pacate nu in lapte! o fi din ura? o vrea sa faca pe desteptul??...sa il lasam in pace, inca nu a inteles ca marca lui preferata s-a dus pe copca tocmai pt ca s-a pisat contra vantului ce batea din directia GM (cum bine au spus-o cei de la TG in ultimul episod)
Dar, pardon, aici trebuie sa discutam doar despre VW...O sa incerc si eu sa elaborez o idee complexa, dialectica si epistemologica: VAG, tine-o tot asa :))))) Adica fa-le pe toate Up! (astia, pentru maximizarea profitului, sunt in stare sa faca economie pana si de cuvinte...).
Am auzit ca gainile fac mai multe oua pe zi daca locuiesc intr-o caroserie de Saab.
"Fiindca emblema de "SAAB-Scania" ma unge pe inima"
Pai zi asa ca iti adun o cutie de embleme de la cimitirul de masini pline de Saab si le poti lipi atat pe tavan cat si pune in perna.
1) considera ca l-am numit eu neavizat/neabilitat ...UNDE???????
2)se contrazice (vezi citatele de mai sus)
3)aproba pe 745 un tip care sustine "in schimb iti ofera o cutie dsg cu dublu ambreaj sa iti ia ochii...cu pretextul ca este pus pe veyron " insa nu gandeste ca acum mai toate companiile ofera o cutie dublu ambreiaj dupa trendul impus de vw (faza cu veyronul am clarificat-o mai sus printre altele ..sper)
quantice dc ai de gand sa dai un raspuns, fa-o punctual! de povestile tale sunt satul.
data viitoare mai bine taci, e mai bine asa.
ON:acceasi mizerie la fel ca skoda copiata dupa aceasta "capodopera",dar sa fie destui melteni sa o cumpere doar ca au stema de wc pe bot!