Esential
3.8 | litri/100 de km este consumul mediu al versiunii 1.5 dCi de 110 cai putere. |
190 | de Nm livrează motorul de 1.2 litri şi 115 cai putere. |
3.8 | litri/100 de km este consumul mediu al versiunii 1.5 dCi de 110 cai putere. |
190 | de Nm livrează motorul de 1.2 litri şi 115 cai putere. |
Renault vine la Salonul Auto de la Geneva cu o premieră oarecum aşteptată de publicul larg: faceliftul lui Megane. Compactul francez s-a bucurat de o primire călduroasă din partea publicului european în momentul lansării, dar a primit şi o serie de critici pentru designul controversat.
Renault a decis să rezolve această problemă cu un set de lumini LED pentru blocurile optice faţă şi un spoiler redesenat, ornat cu mai multe detalii cromate.
Principalele noutăţi se vor afla însă sub capotă, unde publicul va face cunoştinţă cu un nou motor pe benzină, în patru cilindri, cu o capacitete de 1.2 litri. Unitatea dezvoltă 115 cai putere şi un cuplu motor de 190 Nm, garantând în acelaşi timp un consum de 5.3 litri/100 de km şi emisii de 119 g/km.
Nici fanii dieselului nu au fost neglijaţi. Pe lângă o unitate revizuită 1.5 dCi de 110 cai, Megane facelift primeşte şi cel mai puternic diesel cu o capacitate de 1.6 litri existent până acum pe piaţă, adică cel de 130 cai.
Prima versiune garantează 260 de Nm şi un consum de numai 3.8 litri/100 de km, în timp ce unitatea de 1.6 litri promite 320 de Nm de la 1750 Nm şi un consum de 4 litri/100 de km.Nici versiunea de performanţă RS nu a fost ocolită de facelift. Pe lângă modificările estetice, sportiva primeşte 15 cai putere şi 20 de Nm în plus. Performanţele versiunii standard le egalează astfel pe cele ale ediţiei Trophy, lăudată deja de presa de specialitate.
Toate versiunile modelului Megane primesc cu ocazia faceliftului şi o serie de îmbunătăţiri tehnologice, cum ar fi sistemul multimedia de ultimă generaţie şi Visio System, o funcţie care avertizează şoferul la depăşirea benzii de mers şi controlează totodată fasciculul luminos al farurilor pe timp de noapte.
PS: poze la partea din spate, nu aveti?
arata rau, dupa laguna vad ca i-a venit randul si la megane sa arate ca porcu, in orice caz renault ar trebui sa-si impuste designerul!
Cine nu este in stare sa mentina macar treiectoria corecta a masinii din diverse motive (oboseala, neatentie, nepricepere), fara a apela la nu stiu ce gaget scump si fara sens, nu are ce cauta la volanul unui autoturism.
In rest mici imbunatatiri binevenite ale unui design deja reusit.
P.S.: Mai taie din ele, da-le ...