Esential
195 | de cai putere oferă noul diesel 2.0 CDTI bi-turbo. |
4.9 | litri/100 de kilometri consumă noul Insignia 2.0 CDTI bi-turbo. |
195 | de cai putere oferă noul diesel 2.0 CDTI bi-turbo. |
4.9 | litri/100 de kilometri consumă noul Insignia 2.0 CDTI bi-turbo. |
Opel încearcă să reaprindă rivalitatea în segmentul mediu cu o nouă versiune pentru Insignia. Germanii vor să îşi depăşească concurenţa şi să le ofere clienţilor cel mai puternic diesel existent în prezent la Russelsheim. Este vorba despre o unitate cunoscută, un CDTI cu patru cilindri de 2.0 litri, care a devenit şi bi-turbo.
Berlina germană ajunge să se bucure astfel de 195 de cai putere şi un cuplu motor de 400 Nm. Cu asemenea resurse, Insignia promite performanţe deosebite pentru un diesel: 8.7 secunde de la 0 la 100 de km/h şi o viteză maximă de 230 km/h. Cei 195 de cai putere sunt administraţi de o cutie manuală cu şase rapoarte, asistată şi de un sistem start-stop, capabil să reducă consumul până la o valoare medie de 4.9 litri/100 de kilometri şi emisiile până la 129 g/km.
Potenţialul motorului cu o turbină secvenţială dublă este livrat fie punţii faţă fie ambelor axe, în funcţie de tipul de tracţiune pentru care optează clientul. Pentru cei care aleg varianta cu tracţiune integrală, Opel va oferi începând cu 2012 un şasiu SuperSport, care preia suspensia faţă HiPerStrut de pe versiunea de performanţă OPC.
Opel a anunţat un preţ de 33.500 de euro pentru noul Insignia 2.0 CDTI bi-turbo pe piaţa din Germania.
dadea mai bine la carutari si manelisti (de genul celor care se inchina la un motor 1.6 si 130 cp diesel)
spun asta pentru ca faci partea din acea categorie unde cantitatea conteaza, adica cat mai mult cat mai bine...eu nu am facut o comparatie intre utilitatea unui motor 1.6 si unul 2.0 ambele duse la extrem, din contra ambele par foarte reusite si au raport cp/cmc foarte bun, eu doar am spus ca exista o categorie de oameni care se minuneaza la un motor diesel de 1.6 si 130 cp, si imediat il iau drept referinta in clasa sa doar pentru ca are x cai in plus fata de omonimul altei marci...cp nu sunt totul la un motor, iar oamenii nu inteleg asta.
Se vede ca in viata asta ai ramas cu unele frustrari de inferioritate si asta pentru ca esti foarte mic pe langa altii si nu incerci cu nimic sa evoluezi, si cum ai ocazia sa iti exprimi o frustrarea acumulata de-a lungul timpului o faci fara sa te gandesti de 2 ori. Pacat. Pari a fi inca un suflet pierdut, frustrat, necajit, care sare ca ars la orice comparatie logica intre ce are el si ce au altii, chiar daca comparatia se face din punct de vedere obiectiv si subliniind alte aspecte decat cele intiparite in mintea ta ca niste frustrari acumulate in timp.
pace.
daca se confirma cifrele si la acest motor, cea de-a doua turbina nu se justifica. Iar plaja de cuplu este mica si departe de cei 195 manzi...