- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Opel Astra OPC - imagini şi informaţii noi
Ultimele stiri din GENEVA 2012
-
Editia de anul acesta a Salonului de la Geneva a avut şi vedetele sale. Potrivit unui studiu, Ferrari F12 Berlinetta şi Audi A3 au atras cel mai mult atenţia publicului şi a jurnaliştilor. (23.03)
-
Tunerii de la Hamann au modificat deja noul Range Rover Evoque. Modelul britanic a venit la Geneva cu mai multă putere, un kit estetic şi un set de jante din aliaj. (19.03)
-
Automarket a stat de vorba la Geneva cu Victor Nacif, vicepreședintele biroului de design în cadrul Nissan Europa. Am aflat lucruri interesante despre cum a fost creat Juke, despre gama de crossovere Nissan și despre sursele sale de inspirație. (11.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Opel Astra OPC - imagini şi informaţii noi
Sa nu uitam ca romanii in esenta stiu tot, si poti sa te joci cu mintile lor cum vrei, si o reclama daca le-o arati de 3 ori gata i-ai prostit, pentru ca majoritatea nu au capacitatea de a decide pe cont propiu si nu au caracter. Si uite asa ajung unii la 30-40 de ani sa spuna ca Diaconescu o sa le dea 20.000 euro, ca masina nemteasca e masina nemteasca, ca fwd+280cp=ce a vazut el la top gear la plasma aia in rate pe 2 ani si tot asa....
asta e tara, numai pareri avizate de la oameni avizati.
on topic: Probabil cel mai frumos Opel. Acele scaune vor deveni, in scurt timp, una din cele mai strong caracteristici ale brandului.
@Augustin - este Opel, dar Opel se straduie sa puna in piata produse bune si au progresat enorm in ultimii ani ... si preturile au progresat.. dar in directia dezavantajoasa pentru client :)
"GSI" era mult mai turbat.
ca si masini puternici am condus cateva sute de km macar am condus un cayenne turbo , un x3 3.0sd ,un rx-8,in momentul de fata detin un vectra gts si un bmw seria 5 e 60 2.5 d dus la peste 200 cp asa ca nusunt cazut din locul spate dreapta cum vrei tu sa ma cataloghezi. cat despre dobitocii aia poate ar trebuie sa stii ce inseamna media si cum unele marci beneficiaza de favoruri chiar si la cel mai inalt nivel cum este cazul lor. in orice caz acel opc are esp-ul decuplat si se incearca o accelerare maxima in curba cea mai stransa dupa circuit. cat despre mersul pe circuit la maximul ei -nu cred ca cineva isi cumpara opc sau m sau amg strict pentru circuit ,astea sunt masini cu performante bune dar masini de oras cu accente sportive . tu daca iti iei maine un gt3 rs te inteleg ca vrei curse ca in nfs insa un m5 se cumpara si din alte considerente cum ar fi in cazul romanilor imagine,prestanta ,fite liniute la semafor .circuitul lasa-l mai la urma asa .