Noul Kia Cee'd - primele imagini ale interiorului
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Kia a decis să ne dezvăluie noua generaţie a lui Cee'd puţin câte puţin. După ce până acum am văzut în două tranşe faţa şi apoi spatele noului Kia Cee'd, astăzi avem în faţă, pentru prima dată, interiorul celei de-a doua generaţii a modelului compact. Maşina va fi prezentată în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva, în 6 martie.
Conform comunicatului publicat astăzi de Kia, noul Cee'd le pregăteşte fanilor mărcii câteva surprize interesante. Prima ar fi legată de faptul că modelul devine mai lung şi mai lat decât generaţia anterioară, dar înălţimea sa scade, iar ampatamentul rămâne acelaşi. Efectul este unul care sporeşte dinamica vizuală a siluetei lui Cee'd. Normal, modificările faţă de generaţia anterioară vizează şi designul elementelor constitutive. Astfel, grila introduce noul Cee'd în familia modelelor recente Kia, iar blocurile optice frontale au lumini de zi pe bază de LED-uri.
Interiorul este înnoit complet. Din imaginile pe care le putem vedea astăzi observăm faptul că Cee'd aduce un design complet modificat, cu linii curate şi cu materiale care par a fi de calitate bună.
Display-ul central - disponibil ca opţiune pe versiunile înalte de echipare - este de tip touchscreen, apar materiale moi în locul plasticului dur, iar unele accente cromate vin să completeze imaginea generală a modelului coreean.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Kia in Romania
-
Kia Cee'd facelift (2015-prezent) Preţ: 14.227 - 21.007 €
-
Kia Cee'd SW facelift (2015-prezent) Preţ: 15.570 - 21.024 €
-
Kia Ceed Preţ: 15.333 - 21.777 €
-
Kia Ceed GT Preţ: 22.747 €
-
Kia e-Soul Preţ: n/a €
-
Kia Niro Preţ: 23.788 - 34.671 €
-
Kia Optima Preţ: 24.133 - 27.977 €
-
Kia Optima SW Preţ: 25.391 - 36.497 €
-
Kia Picanto Preţ: n/a - 14.911 €
-
Kia Proceed Preţ: 27.139 €
-
Kia Pro_Cee'd facelift (2015-prezent) Preţ: 14.617 - 20.944 €
-
Kia Rio Preţ: 12.602 - 15.101 €
-
Kia Sorento(2015-prezent) Preţ: 32.694 - 39.870 €
-
Kia Soul Preţ: 15.945 - 18.986 €
-
Kia Soul EV Preţ: 33.665 - 35.688 €
-
Kia Sportage (2015-2018) Preţ: 17.163 - 28.620 €
-
Kia Sportage facelift Preţ: 18.663 - 31.065 €
-
Kia Stinger Preţ: 33.800 - 48.195 €
-
Kia Stonic Preţ: 13.709 - 17.434 €
Ultimele stiri din GENEVA 2012
-
Editia de anul acesta a Salonului de la Geneva a avut şi vedetele sale. Potrivit unui studiu, Ferrari F12 Berlinetta şi Audi A3 au atras cel mai mult atenţia publicului şi a jurnaliştilor. (23.03)
-
Tunerii de la Hamann au modificat deja noul Range Rover Evoque. Modelul britanic a venit la Geneva cu mai multă putere, un kit estetic şi un set de jante din aliaj. (19.03)
-
Automarket a stat de vorba la Geneva cu Victor Nacif, vicepreședintele biroului de design în cadrul Nissan Europa. Am aflat lucruri interesante despre cum a fost creat Juke, despre gama de crossovere Nissan și despre sursele sale de inspirație. (11.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Astept sa vad ce motorizari are.
O zi buna.
mie mi se pare foarte reusita masina, mai putin oglinzile laterale.
In plus cromatica a devenit mai serioasa. Fata de Astra sau de Focus pare mai putin mickey mouse. Cat despre VW nu sunt ei chiar de nimic dar pe Jetta de exexmplu finisarile sunt intradevar de Logan (cine ma contrazice fara sa stie despre ce vorbeste sa imi raspunda si ii voi spune exact unde sa se uite in Jetta. Va fi total scarbit ulterior).
Am mers cu o chinezarie primul model si nu este rea deloc la banii aia chiar merita.
Doar garantia oferita de Kia ar trebui sa determine un om pragmatic sa se gandeasca de 2 ori.
Dupa tine ar trebui sa coste 20.000 i40 doar pentru ca nu iti place tie sigla nu? Ei isi permit sa inceapa sa ceara mai mult pentru ca ofera mai mult si pentru ca de ex Ceed s-a vandut fantastic de bine.
Probabil in 2007.
eh dar lasa ca vine noua chia sid n-o sa mai lasi tu toti taranii sa intre cu cizmele de noroi in masina, o ceri numai costum! altfel n-ai intrare...
Ma refeream la piata mondiala si intotdeauna raportat la vanzari anterioare ale marcii si tendinta tuturo fabricantilor de a creste calitatea. Kia pur si simplu incearca sa intre in zona vanzarilor de volum. Aparent le reuseste.
Ideea mai importanta insa era sa nu aberam, sa nu insultam diverse marci degeaba (nici Renault deci; pentru ca nu sunt atat de proaste cum le umla vorba. Daca erau nu isi mai cumpara nimeni generatia noua de Megane).
mult prea scumpa pentru ce ofera
enintare pentru ei este concernul Hyundai-Kia si cred ca asta spune totul.
In rest, o gramada de comantarii de frustrati, de copii biciclisti, de pierde vara, de autisti.
ideea este cam aceiasi
grupul kia-hyundai nu face altceva decat sa copie cu cap diferite marci si modele...adica avem un produs reusit al concurentei, luam esenta si o modiicam sa nu bata prea mult la och...
ca si cum maine imi fac un site auto, copiez formatul automarket dar schimb culorile, fonturile, asezarea in pagina, widget-urile le modific mai sus mai jos sa nu fie la fel, dar formatul si ideea e aceiasi.
asa si kia, dupa opel,ford,citroen etc.
Nu cred ca cineva a renuntat la Golf, Focus, Astra, Megane, 307/308 pentru Ceed din alt motiv decat lipsa banilor. Bineinteles ca asta nu inseamna ca Ceed e o masina rea.
Ramane sa vedem noul Ceed in actiune si pe strada, insa daca va fi la un pret prea mare un KIA, o sa-i fie foarte greu sa concureze cu restul.
sa nu ami vorbim de garantia din bara in bara REALA transmisibila, cea mai mare din segment alaturi de fratele Hyundai.
ai 30 si ceva de ani, un nick de copii de clasa a 2-a maxim si tot ceea ce sti sa faci este sa postezi pe toate forumurile auto ceea ce nu sti despre masini.
serios acuma, sa nu crezi ca numai tu sti sa cauti pe net probleme "nume marca", si noi stim sa cautam, sa traducem din engleza in Ro si nu putem sa nu observam nenumaratele probleme de la cee´d, de la antifonare de 2 lei pana la zgomote mai ciudate ca la un Renault si etc. numai zic de Hyundai
adica kia kia dar las-o asa ca deocamdata nu ai experienta necesara sa vorbesti despre masini.
ia-le in ordine si puncteaza la fiecare minim 10 cazuri experimentate de tine.
daca nu ai raspunsurile atunci poti sa incetezi.
si ca iti demonstrezi ca bati campii, sau lumea ta e una paralela, nu peugeot e masina gay ci citroenul a avut 2 modele DS in topul preferintelor gay de anul asta. dar hey, ce conteaza lumea gtrazvan e undeva departe de realitate
Dupa modu tau cretin de gandire inseamna ca nimeni nu trebuie sa isi cumpere Pejo pt ca orice Pejo e vesnic gay. Sa iti iei tu toate sluteniile de masini !
E ca si cum ai zice: " eu nu ascult Queen ca Freddie era gay, sau nu ascult George Michael ca e gay"
Deci tu nu iei in calcul valoarea, la tine criteriile sunt altele.
Ai grija ca sigur in orice firma auto e vreun angajat gay, deci nu iti lua nici un fel de masina. Mai bine mergi pe jos.
Sa nu iei niciodata transportul in comun ca te pandeste un gay sa te composteze.
Offff, mare e gradina ....... !
Ai dreptate, Cee'd nu prea se poate compara cu modelele enumerate de tine, dar hai sa si privim lucrurile si prin prisma pretului de achizitie. Spre exemplu, daca nu-mi doresc Logan si am posibilitatea sa dau cu putin peste pretul unuia, insa nici pe departe nu ma pot apropia de un Golf, un Focus sau o Astra, nu este o alegere buna Cee'd? Pana acum, ca pret vs oferta, mi se parea una din cele mai bune alternative. Acum, cu noul model, inca nu stim preturile si nici alte date in afara unor poze, insa, din ce se vede, cresterea in calitate e mare. Daca si la tren de rulare avem un plus, iar pretul nu se va mari cu prea mult, atunci avem cu siguranta o noua optiune pentru cei mai pragmatici, care nu tin musai sa aiba pe capota un W sau un cerc taiat de un fulger in doua.
actualul kia ceed la ce pret e comercializat este foarte bun. in special primele 2 echipari, o idee mai ieftine decat alte produse din clasa, si o idee mai scumpe decat loganul iti ofera satisfactie suficienta. calitatea materialelor in interior este cu multe clase peste logan, si te simti la standard normal al clasei, ca si restul competitorilor.
la design interior sufera suficient, caci inca are un design tern, corean. nimic impresionant.
garantia oferita de kia este extraordinara si un lucru demn de luat in seama.
din poze, noul ceed arata superb, si da cu inspiratii din diverse produse europene. dar hei, e adresata europenilor si construita in europa (banuiesc ca si prima generatie ceed).
asa cum in clasa compacta multi folosesc o reteta de design asemanatoare, este pt ca e apreciata de consumator, si deci, nu prea poti sa o schimbi prea mult.
vezi citroen c4 coupe ph1. radical si neapreciat de majoritatea clientilor (aici intervin aspecte de psihologia umana si de targeting). renault megane 2...aceste produse au fost prea radicale pt tampenia umana si obisnuita de consum. asa ca acum amandoi au revenit la forme clasice. fara ecrane prea multe, faar forme radicale, caci ei vor volume, nu doar tehnologie excentrica pt portofoliu...
pt mine este o mare dezamagire aceasta reactie, dar eu sunt minoritatea de sus, din clopotul lui gauss
dar din pacate nu prea ai la ce compara caruta de megane made in turkey (chinezii europei) cu ceedul...mai mari jepcari ca renault n`am vazut.
in afara de modelele rs, eu unul nu m`as atinge de marca asta.
Comparatii care nu isi au locul, masina ce poate fi considerata un fel de etalon, care nu e made in Turkey (lasa ca si Coreea e un fel de Turcia a Asiei, iar Germania e Japonia), ce fel de politica practica Kia nici nu are rost sa deschizi subiectul (in mare se merge pe principiul pret mai mic decat concurenta directa, dotari bune, garantie mare, calitate ok).
Restul e cancan.
Sincer m-am amuzat copis.
uita`te pe un megane 3 nou, scrie pe etichetele de pe geam cand il ridici prima data de la dealer.
n`am avut renault, dar am mers si am vazut destule, si interior si exterior, tarane.
Oyak-Renault has a high-performance production site at Bursa. The plant assembles many different vehicles (Clio Estate, Mégane, Symbol / Thalia and since 2009, Fluence).
Iar principala cauza pentru care se produc masini in tarile mai putin dezvoltate e mana de lucru mai ieftina. Atat. Ah, ca se mai proiecteaza si masini adaptate tarii respective sau regiunii respective dpdv financiar asta e alta poveste (a nu se intelege in cazul de fata Megane, ci Symbol de exemplu) .
o fi facut si in spania si in franta si pe luna, eu am zis ca ce se vinde in romania e facut in turcia.putem intreba la dealer ca sa fim 100% convinsi.
@laucalin, nu ma cert cu tine, fata de altii, isterici, "hateri" , care comenteaza pe aici si nici macar nu au bunul simt sa se semneze, tu iti spui parerea rational si calm. e alegerea mea sa nu am incredere in renault made in turkey asa cum tu sau altii nu au incredere in kia. asa ca sunt putin sceptic de calitatatea lor. poate nu o fi asa, insa megane 2 a avut destule probleme de fiabilitate, recunoscute. nu stiu cum o fi cu 3, poate au progresat. eu imi exprim punctul meu de vedere, nu emit judecati pentru o tara intreaga.
Renault announced today that the new Megane III will be manufactured at the Villamuriel de Cerrato factory in Palencia and the French Douai factory.
deci dupa ce ca nu stii sa porti un dialog si vorbesti ca copil de 9 ani, ai dat`o in bara iarasi.
Ca la urma urmei pt șofer interiorul contează, motorul e bun în proporție de 99%, suspensiile sunt joase, restu tine de bani.