- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Mercedes-Benz A-Klasse - galerie foto oficială
Ultimele stiri din GENEVA 2012
-
Editia de anul acesta a Salonului de la Geneva a avut şi vedetele sale. Potrivit unui studiu, Ferrari F12 Berlinetta şi Audi A3 au atras cel mai mult atenţia publicului şi a jurnaliştilor. (23.03)
-
Tunerii de la Hamann au modificat deja noul Range Rover Evoque. Modelul britanic a venit la Geneva cu mai multă putere, un kit estetic şi un set de jante din aliaj. (19.03)
-
Automarket a stat de vorba la Geneva cu Victor Nacif, vicepreședintele biroului de design în cadrul Nissan Europa. Am aflat lucruri interesante despre cum a fost creat Juke, despre gama de crossovere Nissan și despre sursele sale de inspirație. (11.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Mercedes-Benz A-Klasse - galerie foto oficială
felicitari mercedes
si in completare,cea mai frumoasa reclama facuta de cei de la mercedes
http://www.youtube.com/watch?v=ZIGzpi9lCck&fb_source=message
Nu se distinge prin ceva anume, cum o face Seria 1, Lexus CT sau A3.
Probabil in realitate o sa se inteleaga mai bine formele.
BMW seria 1 e bun dar DESIGN-ul LASA DE DORIT.
Dar BMW-ul cu cat e mai discutat la design cu atat e mai cumparat i se atrage mai multa atentie indiferent ca e mai frumos ca concurenta sau e mai urat , toti isi doresc sa aiba un BAVAREZ
Ceea ce imi place cel mai mult este ca au renuntat la super facalet pentru cutie automata, care oricum nu-si avea rostul asa mare. Citroen a introdus un schimbator mai mic, dar tot maneta e. Evoque are cel mai interesant schimbator. Problema mea e ca nu-mi dau seama unde a pus Mercedes comanda pentru cutia de viteze automata. Butonul rotativ din apropierea cotierei pare a fi pentru comenzile sistemului multimedia (sau poate ma insel). Am gasit si buba (tre' sa fie una :))... 2012, model premium si mai bagi cheia in contact? Sistemul "keyless" plus buton start/stop e foarte ieftin de implementat. Asta nu inteleg.
Mama ei de idee ... a pornit ca o masina "diferita" iar acum este o "banalitate" comuna. Difera evident de celelalte .. dar este la fel ... la fel de lunga, la fel de inalta, la fel de mult spatiu interior. Au pierdut ideea de masina de oras ... si au ajuns la o masina de 4,5m lungime si lata cat toate zilele.
"Frumusica" ... dar un pic dezamagitor faptul ca s-au mutat langa restul lumii cu aceasta clasa.
Am vazut maneta, dar cu padele, schimbator si comenzi lumini, stergatoare mi se par cam multe langa volan. Sa nu mai adaug si comenzile de pe volan. De-aia nu prea am luat in calcul varianta.
Dar e posibil.
Ati inventat un motor si ati amestecat datele!
Nu motorul de 2 litri este derivat in doua variante. Motorul de 2 litri este unul singur, deocamdata, de 211 cai.
Ala de 1,6 are 156 de cai si deci, are doua variante de putere.
Ma bucur totusi ca sunteti de acord cu mine. :D