Comentarii (9)

  • Ford B-Max
    Ce raza la genunchi are in spate? Si ce ne facem cu cucoanele cu c*rul mare care vor sa urce in spate? Nu raman ele blocate intre usa culisanta si spatarul scaunului fata?
    25 12
  • eu cred ca ...totusi se va vinde...pana la urma nu vizeaza doar piata din ro,care intr-adevar nu are inclinatii deosebite spre aceste modele...la un pret corect si pe masura concurentei....va fi ok...un plus ...si motorasu...
    18 2
  • sceptic
    Se va vine, dar cat?

    Problema e romanii nu au cultul mini MPV-urilor. Cel mult a monovolumelor compacte. La fel ca si in cazul Daciei Lodgy (care-i un monovolum compact) cred ca va fi cautat pe alte piete, mai putin in Romania.
    16 2
  • Imi place, dar sunt pe un segment de piata dur
    Le urez succes sper sa fabrice si sa vinada cel putin cat Dacia
    17 2
  • claudiu
    @
    De regula usile glisante sunt facute pentru a oferi mai mult spatiu pentru accesul la locurile din spate. Dar din ce vedem in poze, nu prea ajuta la asta, va chiar limiteaza putin accesul. Nu era mai bine sa aiba usi normale? Sa lase usile glisante pe modelul C-Max care e mai lung si care permite o deschidere mai mare a acestora.
    7 3
  • @claudiu
    E din cauza faptului ca n-are unde sa gliseze usa datorita portbagajului scurt. Mai exact consola spate scurta.
    10 0
  • @mda
    Pai mda, dar atunci nu trebuiau sa faca usi normale daca cu astea glisante doar incurca accesul la locurile din spate?
    9 3
  • Da' sa se apuce odata de productie ca de 3-4 ani tot zic ca vin cu un model nou la Craiova si nimic! Deja sunt satul sa aud zvonuri si sa vad poze cu viitoarea masina produsa in Romania. Au ajuns sa vanda nici 100 de Turneo Connect intr-o luna. In conditiile in care Ford cand a venit in Romania se batea cu pumnul in piept ca vor sa produca cateva mii de masini/luna.
    8 2
  • Usi gllisante
    "E din cauza faptului ca n-are unde sa gliseze usa datorita portbagajului scurt. Mai exact consola spate scurta."

    Nu-i problema cu usile glisante , am vazut cateva videoclipuri, usile se de dechid pana pana la nivelul porbagajului iar partea din spate a usii depaseste mult linia din spate a a carosetiei. In fotografiile prezentate usile sunt la jumatatea cursei.

    "Problema e romanii nu au cultul mini MPV-urilor. Cel mult a monovolumelor compacte. La fel ca si in cazul Daciei Lodgy (care-i un monovolum compact) cred ca va fi cautat pe alte piete, mai putin in Romania."

    Nu este vorba de cult , matizul, tico..etc au avut succes .
    Problema pentru care romanii nu vor mai investi bani in astfel de masini este alta. Garda foarte joasa care dupa cum vedeti nu depaseste jumatatea rotii. Cred ca va fi o problema mai ales ca romanii au experiente negative la coboratul masinilor de pe borduri si le cam lipsesc abilitatile de a ocoli gropile
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru